Odotan sitä päivää että pääsen kostamaan

Anonyymi-ap

Saan varastaa ja tuhota yhtä paljon. Odotan 💓

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Positiivista energiaa päivääsi 😘

    • Anonyymi

      Sä oot varastanut minulta ja tuhonnut mut jo.

      • Anonyymi

        Minä en ikinä ole varastanut keneltäkään! Toivottavasti nämä vitun varastavat paskaa puhuvat loiset tajuavat paskamaisen luonteensa ja vetävät iitensö hirteen! Kun pakottavat siihen muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ikinä ole varastanut keneltäkään! Toivottavasti nämä vitun varastavat paskaa puhuvat loiset tajuavat paskamaisen luonteensa ja vetävät iitensö hirteen! Kun pakottavat siihen muut.

        Toivon enemmän kuin mitään muuta että kokevat vielä sanan paskan! Koko vitun porukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon enemmän kuin mitään muuta että kokevat vielä sanan paskan! Koko vitun porukka.

        Toivotaan että salama iskee taloon, routa vie ojaan ja kaikki muu huono onni seuraa näitä loisia ja harhoissaan muille kostavia. Toivotaan niin vitun paskaa elämää! Sairauksia, vitutusta ja kaikkea niin pahaa kuin maa päällään kantaa! Rikollisuutta, raiskauksia, hulluutta ja pahaa. Kaikkea niin helvetin pahaa koko porukalle. Ja onhan sitä jo tullut, lisää tulee!!! Saatana hakekoon omansa.


    • Anonyymi

      No niin pikkuiset, töihin siitä! Maailma kummallisesti avartuu->>

      • Anonyymi

        Kenelle mahdat puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mahdat puhua.

        Kysyisit välillä kuka puhuu! Vastauksesta asianomainen voi arvata, kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisit välillä kuka puhuu! Vastauksesta asianomainen voi arvata, kenelle.

        Kysytään sitten.
        Kuka siellä puhuu?


    • Anonyymi

      Täällä sua odottaa koko kylä. Naapurit mun ympärillä. Tule vaan ja ota. Sittenhän me nähdän kuka piirtää ja millä ja missä.
      Sinun rakkaudella❤️

      • Anonyymi

        Tulen silloin kun vähiten odotetaan. On mullakin kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen silloin kun vähiten odotetaan. On mullakin kavereita.

        Nää on aina kotona täällä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on aina kotona täällä 🤣

        Niin ovatkin. Se on huomattu.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei viattomat kärsi.

      • Anonyymi

        Nehän kärsii aina kun niille annetaan jotain mitä ei pitäisi. Minä vain näen unia, turhaan minua nöyryytät teoistanne. Kun en ole mitään tehnyt niin muistutan että tämä kaikki napsahtaa teille. Sitten sanotaan kun viet kaiken, en minä vie, ette vain kestä sitä samaa. Ja hyvät tuulet puolellani. Tänne kun kirjoittaa hyvää, heti alkuunsa päällesi on hyökätty ja alkaa se raivo. Se tulee teille takaisin, ja kuten huomaatte kaikki ei siitä selviä. Älkää minua syyttäkö, tämä jatkuu niin kauan kun sitä jatkatte. Kaikki kimpoaa teille takaisin. Muistutan, te ette sitä kestä mitä minulle teitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän kärsii aina kun niille annetaan jotain mitä ei pitäisi. Minä vain näen unia, turhaan minua nöyryytät teoistanne. Kun en ole mitään tehnyt niin muistutan että tämä kaikki napsahtaa teille. Sitten sanotaan kun viet kaiken, en minä vie, ette vain kestä sitä samaa. Ja hyvät tuulet puolellani. Tänne kun kirjoittaa hyvää, heti alkuunsa päällesi on hyökätty ja alkaa se raivo. Se tulee teille takaisin, ja kuten huomaatte kaikki ei siitä selviä. Älkää minua syyttäkö, tämä jatkuu niin kauan kun sitä jatkatte. Kaikki kimpoaa teille takaisin. Muistutan, te ette sitä kestä mitä minulle teitte.

        Jos ette anna missään liikkua ja nöyryutätte joka paikassa ja viette kaikesta, se tulee teille takaisin.


    • Anonyymi

      Oot nyt jo myöhässä vai ventataanko rahojen loppua totaalisesti ensin.

      • Anonyymi

        Tuo hullu hoitoon!


    • Anonyymi

      Kyllä, olette oikeassa arvon neiti, olen tuhonnut neidin politiikan, myös kuvitelmat, sillä työnsin imurinletkun isovarpaaseeni, mikä on kookkaampi mitä pikupippelini, tuli kakatkin, pikku ruikut, että haista paska.
      T.uhkaus on aina uhkaus, käytännössä tullaan tietämään että millä sitä pelleillään, rauhotus neiti pikkusen
      https://m.youtube.com/watch?v=TMRbDF-Ea8M

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe