Mistä päin Suomea sais Green Dayn fanikamaa, niinku kaikkee tällasta: http://www.cinderblock.biz/wc.dll?WebStore~Catalog~GD~SID=05051310252537525801
Kiitos paljon vastanneille.
Green Day-kamaa
4
481
Vastaukset
- Laydee-J
Ehdotanpa että tilaat ihan tuolta Cinder Blockista. Ei Suomessa ole mitään sellaista virallista kauppaa josta Green Dayn tuotteita sais. Itse tilasin uuden paidan Cinder Blockista.
- Mira
Niin että kuinkas paljon oli toimituskulut?
- ---
Onko ihan "turvallista" tilata tuolta?
Vähän epäilyttää tilata eri maasta... Ja USA:ssahan on dollarit ja täällä eurot, nii miten ne tuotteet sitten maksetaan?
- Jepari
Erinäisissä paikoissa esim joissakin musaliikkeissä myydään vaikka mitä bändisälää. Esim tänne Lahteen vähän aikaa sitten perustettiin uus rock-painotteinen levykauppa, nimeä en vieläkään muista, mutta siellä olen nähnyt ainakin erilaisia Green Day -t-paitoja. Ja jos täällä peräkaupunki Lahdessa on, niin luulis muualtakin suomesta löytyvän erinäistä sälää.
Toi sivu ei jostain syystä toiminut mun koneella... outoo..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715