Avioliitto samaa sukupuolta olevien kanssa

Anonyymi-ap

Mietin,onko ajatuksena ihan mahdoton saada kirkollinen vihkiminen meillä,olen siis mies ja ihastunut mieheen.

31

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauanko mietit tämän aloituksen tekemistä ?

    • Et saa. Israelissa heidät kiviettii9n, Lakiin perustuen.
      Kukaan ristitty Pastori ei vihi näitä hippaheikkejä, vaikka kuolemalla paloitellaan. Lutherin omat on niitä, jotka sen mahdollisesti tekevät, ja naulaa itse myös omaan vyötäröönsä sen synnin naulan.
      3 Moos. 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin
      naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
      3 Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa,
      niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät
      rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

      UT; 1.Tessalonikalaiskirje:
      4:3 Sillä tämä on Jumalan tahto,
      teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta,

      4:7 Sillä ei Jumala
      ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.

      Pitää huomata se, ettei yksikään jae Raamatussa tue sitä saastaa, pyllyleikkejä.

      • Anonyymi

        Kyllä ne silti saalemiin kelpaa , kun tyrkätään veden alle.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä rahalla saa, vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Siittä se on lähettävä niin päin pois ja yksikö sulle ei piisaa?

    • Anonyymi

      Ei kannata noiden uskovaisten ovilta tuollaista kysellä tai yleensäkään mitään. Ylpiää ja tuomitsevaa väkeä. Saahan vihkimyksen maistraatissa.

    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa se satuolentoihin uskominen, niin voi mennä naimisiin kenen kanssa vain. Voi mennä naimisiin vaikka useammankin kanssa..
      Mutta miksi ihmeessä pitää mennä naimisiin??? Voihan sitä naida napsutella ilman papin aamentakin.
      Edes lestanttien avioliitot eivät kestä.

      • Anonyymi

        Mitä ihminen kylvää sitä hän myös niittää.
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihminen kylvää sitä hän myös niittää.
        Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

        Elävän tai kuolleen jumalan käsiin laukeaminen ois kyllä aika jees!
        Siinä mälli lentäs...


    • Anonyymi

      Pa*kareijän poraajien veljeskuntaanko kuulut?

      • Anonyymi

        Onneksi naista voi porata kakkoseen ilman että leimautuu homoksi.
        Kiitos jumalalle siitä, että hän loi naisille sen tiukemman reijän!


    • Anonyymi

      Onpa kiva lukea,kaikkia meitä on ja samoin myös lestoissa ,velluissa sekä jokaisessa lahkossa,kirkoissa uskonnoissa ,et mitpä tästä on opittu,luonto osaa hoitaa ihmistä himoineen.

    • Anonyymi

      Missä ovat parhaat porauspaikat?

    • Anonyymi

      mulla on rakas lemmikki, lassie koira. Ja olen yrittänyt saada kirkollista vihkimistä. Mutta tämä vanhoillinen kirkko ei ole halunnut vihkiä minua ja lassieta.
      Tämä on taantumuksellista menoa 2022 Suomessa.

      • Anonyymi

        Mulla sama :(


      • Anonyymi

        Mene vihille sian kanssa, olethan itsekin sika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vihille sian kanssa, olethan itsekin sika

        Tästä tunnistan itseni. Kiitos, että avasit silmäni ja anteeksi.


    • Anonyymi

      Onko muillakin samanlaisia kokemuksia samaa sukupuolta olevista liitoista?

    • Anonyymi

      Saako ite mennä lampaan kans kirkossa naimisiin ku oon ihastunut siihen ja eläinlääkäri ainakin antoi täyden tuen sille ?

      • Anonyymi

        Jos olet myös itse VL-lammas, niin mene ihmeessä.
        VL-lampaiden vihkimisiähän tapahtuu viikottain.


      • Anonyymi

        Lampaiden kanssa saa raamatun (ja puhujaveljien) mukaan mennä naimisiin.
        Seuroissa ainakin puhutaan usein ja monta kertaa karitsan häistä. Eli homaa jostakin se lampaan lapsi, niin olet avioliittokelpoinen ko. eläimen kanssa.

        Seuroissa (ja raamatussa puhutaan) myös kristuksen morsiamista. Niin mies- kuin naissukupuolen edustajat kelpaavat kristuksen morsiamiksi, niin miksipä jo täällä ajassa ei mies voisi mennä miehen kanssa naimisiin. kristushan oli mies, ainakin oletettavasti. Sitä ei raamattu kerro, oliko kristuksella munat eli vehkeet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä varmaan on mahdollisuus saada ajatuksena teillä.

    • Anonyymi

      Veljellinen rakkaus on ihan suotavaa, mutta niin kuin perheessä, normaalisti rakastetaan toisiamme, mutta mies - mies avioliitto on luonnoton, vaikka mitä yritetään toisin väittää !! Jos Luoja olisi niin tahtonut, niin ihminen olisi "kaksineuvoinen", olento. Mikä into se on saada vihkiytyä juurikin kirkossa, tuota olen miettinyt, jos on pakko päästä yhteen elämään, niin maistraatissa, eikö voi ?...
      Toistaiseksi ei ole virallista lupaa kirkkovihkimykselle samaa sukupuolta oleville lupaa, kun piispatkaan eivät kaikki sitä kannata, EVL-kirkossa. Vielä ei ole sen aika, toivottavasti ei koskaan, jos raamatun mukaan eletään !
      Käykö samaa sukupuolta olevat pariskunnat useinkin kirkossa !? Onko se halu kirkkovihkimykselle vain sen arvokkaan tunnelman vuoksi !? Katollisessa ja ortodoksikirkossa asiasta ei edes puhuta ! Miksi EVL-kirkko niin pitäisi toimia, tuon vihkimyksen mukaan.
      Ehkä piispatkin pelkäävät, että kirkosta erottaisiin "joukkopakona", jos samaa sukupuolta alettaisiin vihkiä evl-kirkossa. Kirkollisvero on kumminkin hyvä tulolähde kirkolle !! Maltti on valttia tässäkin asiassa !

      • Anonyymi

        raamattu käskee silpoa poikalasten sukuelimet (ympärileikkaus). Kai teidän perheessä on noudatettu tuota käskyä?


      • Anonyymi

        Kai muistat piiskata lapsiasi/ lapsenlapsiasi, koska raamattu niin käskee?
        Helvetin typerä nauta....


      • Anonyymi

        Siinä olen samaa mieltö, että eipä samaa sukupuolta edustavien kannata, eikä pidä yrittää muuttaa kirkkoa ja sen oppia. Se on mikä on. Ja juuri sen takia ei kannata.

        Raamatun mukaisuudella tai ei- mukaisuudella en kyllä perustelisi nykymaailmassa yhtään mitään. Kuten on nähty, kuinka monta tulkintaa siitä on. Satoja ja tuhansia. Mikäpä niistä mahtaa olla se oikea ja millä perusteella? Koska tämäkin kysymys on muka nk. taivaspaikkakysymys, mikäpä yhteisö opettaisi juuri oikein. Se olisi se ainut ja oikea. Mutta kun sellaista ei kertakaikkiaan ole mahdollista olla.

        Joten rakastellaan lähimmäisiämme.
        T. umpihetero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olen samaa mieltö, että eipä samaa sukupuolta edustavien kannata, eikä pidä yrittää muuttaa kirkkoa ja sen oppia. Se on mikä on. Ja juuri sen takia ei kannata.

        Raamatun mukaisuudella tai ei- mukaisuudella en kyllä perustelisi nykymaailmassa yhtään mitään. Kuten on nähty, kuinka monta tulkintaa siitä on. Satoja ja tuhansia. Mikäpä niistä mahtaa olla se oikea ja millä perusteella? Koska tämäkin kysymys on muka nk. taivaspaikkakysymys, mikäpä yhteisö opettaisi juuri oikein. Se olisi se ainut ja oikea. Mutta kun sellaista ei kertakaikkiaan ole mahdollista olla.

        Joten rakastellaan lähimmäisiämme.
        T. umpihetero

        Raamatun mukaan on monta muutakin ohjetta annettu meille kaikille.
        Kauneus ja kauheus ovat meillä aina läsnä,mielessä tai silmiemme edessä,jotain kiihottaa joku esine ,meitä joku ihminen ,kaunis ja eläväinen,itse katselen usein kauniita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olen samaa mieltö, että eipä samaa sukupuolta edustavien kannata, eikä pidä yrittää muuttaa kirkkoa ja sen oppia. Se on mikä on. Ja juuri sen takia ei kannata.

        Raamatun mukaisuudella tai ei- mukaisuudella en kyllä perustelisi nykymaailmassa yhtään mitään. Kuten on nähty, kuinka monta tulkintaa siitä on. Satoja ja tuhansia. Mikäpä niistä mahtaa olla se oikea ja millä perusteella? Koska tämäkin kysymys on muka nk. taivaspaikkakysymys, mikäpä yhteisö opettaisi juuri oikein. Se olisi se ainut ja oikea. Mutta kun sellaista ei kertakaikkiaan ole mahdollista olla.

        Joten rakastellaan lähimmäisiämme.
        T. umpihetero

        Rakastakaa ja rakastelkaa ihan vapaasti kaikkialla toisianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olen samaa mieltö, että eipä samaa sukupuolta edustavien kannata, eikä pidä yrittää muuttaa kirkkoa ja sen oppia. Se on mikä on. Ja juuri sen takia ei kannata.

        Raamatun mukaisuudella tai ei- mukaisuudella en kyllä perustelisi nykymaailmassa yhtään mitään. Kuten on nähty, kuinka monta tulkintaa siitä on. Satoja ja tuhansia. Mikäpä niistä mahtaa olla se oikea ja millä perusteella? Koska tämäkin kysymys on muka nk. taivaspaikkakysymys, mikäpä yhteisö opettaisi juuri oikein. Se olisi se ainut ja oikea. Mutta kun sellaista ei kertakaikkiaan ole mahdollista olla.

        Joten rakastellaan lähimmäisiämme.
        T. umpihetero

        Pitäiskö ottaa joku koru ja näyttää,et oomma pari,voisko jotain ehdottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olen samaa mieltö, että eipä samaa sukupuolta edustavien kannata, eikä pidä yrittää muuttaa kirkkoa ja sen oppia. Se on mikä on. Ja juuri sen takia ei kannata.

        Raamatun mukaisuudella tai ei- mukaisuudella en kyllä perustelisi nykymaailmassa yhtään mitään. Kuten on nähty, kuinka monta tulkintaa siitä on. Satoja ja tuhansia. Mikäpä niistä mahtaa olla se oikea ja millä perusteella? Koska tämäkin kysymys on muka nk. taivaspaikkakysymys, mikäpä yhteisö opettaisi juuri oikein. Se olisi se ainut ja oikea. Mutta kun sellaista ei kertakaikkiaan ole mahdollista olla.

        Joten rakastellaan lähimmäisiämme.
        T. umpihetero

        Hyvin kirjoita asiaa umpihutero


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe