Haluaisitko auttaa naista hädässä ja tarjota epäseksuaalista hierontaa? Hieronnalle on terveydellinen tarve. Oma mies ei ole pyynnöistä huolimatta auttanut, joten... Nyt olisi asialliselle ihmiselle paikka vapaana, jos haluaa hieroa häpyhuulia ilman yhdyntää tai muutakaan seksiä. Mieluiten säännöllisesti muutaman kerran viikossa.
Sinulta toivon, ettet ole pinnallinen ja sinulla on aito tahto auttaa. Yhteystiedot annan, mikäli halukas apuri löytyy. Voit olla nainen tai mies, sillä ei ole merkitystä.
Vittuilut voi jättää vittuilematta. Asia on kokonaisuudessaan tarpeeksi hankala jo muutenkin.
Epäseksuaalista vagina hierontaa?
23
713
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaako kielihoito?
- Anonyymi
Tää juttu tuoksahtaa, ei ole aito. Olet joku trolli.
- Anonyymi
Hierontaa olisi hyvä saada tammikuuhun asti.
Ap- Anonyymi
Kyllä onnistuu, etenkin jos keskisuomessa asustelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä onnistuu, etenkin jos keskisuomessa asustelet.
Ei kun hevon persreijässä trollataan
Kieli ja kädet. Missä olet?
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollaan edelleen
- Anonyymi
Ei yhtään hassumpi ajatuksena auttaa sua tuon hieronnan kanssa mu ikäväkseni ei ole kokemusta tuosta pimpsan hieromisesta siis ihan hierontana
- Anonyymi
🙂
-Ap
- Anonyymi
Missäpäin ap olisi itse olen espoossa 💋
- Anonyymi
moi
oletko mistä päin? - Anonyymi
Asun aika lähellä Järvenpäätä.
Ap - Anonyymi
Ja siis miksi et pystyisi itse hieromaan?
Selitäppä tuo tai olet trolli jolla on fetissi.- Anonyymi
Se tuskin kuuluu sinulle millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuskin kuuluu sinulle millään tavalla.
Trollipa se siellä. Kuinkas muuten. Ei silloin etsittäisi SEKSIpalstalta, jos "terveydellinen tarve" olisi todellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollipa se siellä. Kuinkas muuten. Ei silloin etsittäisi SEKSIpalstalta, jos "terveydellinen tarve" olisi todellinen.
Aloitus ei kelvannut terveys puolelle, joten laitoin tänne. Sinulle en vastaa tämän enempää.
-Ap
- Anonyymi
Missä asut. Minä ehtisin
- Anonyymi
Aloittaja voi googlettaa "yonihieronta". Voisi olla sitä mitä etsit.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Täytyy selvitellä. 🙂
-Ap
- Anonyymi
Ilmaiseksi haluat hieronta monta kertaa viikossa. Erikoista.
- Anonyymi
Olen vapaaehtoinen (naimisissa olen, joten en tarvi sex'ä. Osaa taatusti hieroa, kuten sinä toivot. Kerro jos hyväsyt minut töihin. Mistä päin olet?
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436