Mistä se kertoo

Anonyymi-ap

Kun nainen ei halua tutustua yhtään? Pitää kyllä yhteyttä yllä.

55

675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluatko itse tutustua? Kyseletkö mitään häneltä? Vai odotatko hänen kysyvän? 🤞

• Anonyymi

Kyselen paljon mutta hän ei halua kertoa itsestään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselen paljon mutta hän ei halua kertoa itsestään

Siinä tapauksessa kysy häneltä toi aloituksenkin kysymys. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa kysy häneltä toi aloituksenkin kysymys. -sivusta

Pelkään että olen liian tunkeileva

• Anonyymi

Saanut sinusta saman kuvan. Tai ei halua kanssasi kaveruutta kummempaa.

• Anonyymi

Noin itse näkisin.

• Anonyymi

On niin umpi rakastunut ettei osaa kertoa itsestään mitään. Kun haluaa vaan tietää kaiken sinusta.

• Anonyymi

No kun ei halua mustakaa tietää mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun ei halua mustakaa tietää mitään

Mistä sitten puhutte kun pidätte yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa reppana ap puhua palstajuttelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yleismaailmallisista asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yleismaailmallisista asioista

Siis ottaa sinuun vartavasten yhteyttä puhuakseen yleismaallista asioista ? Muttei kerro mitään itsestään eikä kysy sinusta. Aika kummallista.

• Anonyymi

Sovitaan vaan aika ja paikka. Tiedätkö lähelläni lounaspaikan? Nähdään siellä huomenna 11 aikaan. Tai joku muu päivä?

• Anonyymi

Haluaa seuraa, mut ei halua antaa punania.

• Anonyymi

Menneisyys. Siksi.

• Anonyymi

Otatko itse yhteyttä? Kysytkö itse jotain henkilökohtaista? Jotkut ihmiset vaatii aikaa tottua toiseen ja avaa itseään vasta kun luottamusta on. Eikä uskalla ehkä kysymyksillään olla liian tunkeileva. Jos kysyn kuulumisia ja vastaus on töissä niin siitä on hankala jatkaa.

• Anonyymi

Tai ei ole nainen lain.

• Anonyymi

Pitää sinua varalla. Tai varan varalla.
      Tai varan varan varalla. Naisilla on semmoinen tapa, hyvä olla laastari valmiina jos kekka osuu tuulettimeen.

• Anonyymi

No sitähän tässä pelkään

• Anonyymi

Kumpi teistä yhteyttä pitää? kaikki miehet ei vain kinosta. Voihan kaveri mielessä olla kontakti? Miksi oletetaan luulaan kuvitellaan muuta? Jos ei ole yhteistä kemiaa? jos olet typpi joka vihtyy netissä totoa pelaamassa ja et liiku kuin pakoliset duunin ja kodin väliä?Vedät röökiä ja et ostele vaateita, vaan samat vaatteet aina oli kesä tai talvi ?Selvänä olet nynny ja känissä täys pässi.Luuet kaikki halua van kanssas sänkyyn.Yäk

• Anonyymi

Ja täältä lukiessa yhä mykemmäksi vaan menee, vaikka tämän on maailmankaikkeuden paras paikka vakuuttaa rakkauttaan. Niin?

• Anonyymi

Pitää yhteyttä yllä mutta sinä et kiinnosta? Joko olet vähän yksinkertainen naisten suhteen (sokea toisen kiinnostukselle) tai sitten olet friendzonella/varalla.. näin tämän tulkitsisin.

• Anonyymi

Tykkää jutella ajoittain ja pitää kaverina? Jotkut sosiaaliset ihmiset kai harrastaa sellaista.

• Anonyymi

Minun tapauksessani kaikki merkit viittaavat siihen, että miehen kiinnostus tutustumiseen loppui lyhyeen ja tilalle tuli hyvin pian eräs ilmeisesti jopa varattu nainen. Miehestä muodostui kuva panojen metsästäjänä jne, joten eipä minua kiinnostanut enää ystävystyä.

• Anonyymi

Jos se ajattelee susta samoin?

• Anonyymi

Onko APlle tullut jotain ajatuksia suuntaan tai toiseen miksi hän tekee niin? Tai miten oma käytöksesi vaikuttaa häneen?

• Anonyymi

No luulen että on pelkoa että paljastuu epätoivottuja seikkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No luulen että on pelkoa että paljastuu epätoivottuja seikkoja

Kumpi pelkää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi pelkää?

Hän kai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kai

Tai pelkäät itse mitä hän saa selville ja sen takia vastaat hänelle vaistomaisesti nihkeästi? Vaikka tarkoitus olisi ihan muu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pelkäät itse mitä hän saa selville ja sen takia vastaat hänelle vaistomaisesti nihkeästi? Vaikka tarkoitus olisi ihan muu...

Kerron kyllä kaiken jos hän haluaa tietää

• Anonyymi

Ei ainakaan kiinnostuksesta!

• Anonyymi

Ei yhtään oikeaa vastausta.

• Anonyymi

Kaksi resukkaa jotka ei uskalla tai osaa myöntää tunteitaan? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi resukkaa jotka ei uskalla tai osaa myöntää tunteitaan? Sivusta

Et tiedä vastausta.

• Anonyymi

Ei halua herätä vielä?

• Anonyymi

Miten voi pitää yhteyttä yllä tutustumatta lisää siinä yhteydenpidossa?

• Anonyymi

Jos sillä on muuta dramaattisempaa mielessä kuin sinä ja sinuun tutustuminen, mutta ei halua silti katkaista yhteyttä sinuun?

• Anonyymi

Itsekkyydestä kai

• Anonyymi

Mitä se kertoo kun mies kysyy tuota anonyymipalstalla eikä naiselta itseltään? Jos yhteys on muuallakin?

• Anonyymi

Pitää sinua varalla jos ei satu saamaan parempaa koukkuun. Näkee sinut elatusmaksujen maksajana. Juokse äkkiä karkuun.

• Anonyymi

Tässä on totuus aloittajalle.

• Anonyymi

Anonyymipalsta on nyt mitä on. En hirveesti laskisi täällä käytyjen ajatustenvaihtojen varaan. Ei ehkä hänkään. Arvostaa kaiketi henkilökohtaista juttelua enemmän. Haluaa kuulla äänen, nähdä eleet ja ilmeet. Koskettaa.

• Anonyymi

Fakta: ei halua tutustua romanttisemmin. Olet fried zonella.

• Anonyymi

En ymmärrä logiikkaa valitettavasti.

• Anonyymi

Todella vaikea sanoa mulla on taas tuttuja naisia jotka haluaa tutustua ja hengailla vaikka ei halua mitään muuta sekin on erikoista. Miten voi tykätä jostain ihmisestä niin että haluaa olla kokoajan yhteydessä mutta sitten ei kuitenkaan riitä sen enempään. Naiset on todella outoja tapauksia. En koskaan opi ymmärtämään koska ajatuksissa ja teoissa ei näin miehen logiikalla ole osumia joista voisi päätellä selkeästi asioita.

• Anonyymi

Ei tunne itseään hyvän päivän tuttua kummemmaksi. Tai on saanut nenilleen. Mitä sitä asioistaan huutelemaan, jos vastauksena on ivaa ja epäuskoa sekä vähättelyä. Oppii siinä olemaan hiljaa. Villi veikkaus ja ihmiset on erilaisia.

• Anonyymi

Ehkä haluaa tutustua, mutta ei uskalla antaa itsestään enempää. Ei luota esim. aiempien kokemusten vuoksi. Oletko antanut ymmärtää, että sinä haluat pitää yhteyttä? Kysymällä tuo asia etenee.

• Anonyymi

👍🏼 tämän vastauksen olisin Aplle minä myös antanut

• Anonyymi

Oletko antanut ymmärtää olevasi vain seksiä vailla?

• Anonyymi

Homodemokratiastahan tuo kielii. Haluaa, ei halua, haluaa, eihalua - yhdessä, ei yksillä, ei jne.

• Anonyymi

Oletko ollut selkeä tutustumisyrityksessäsi?
      Kyllä = taidat olla varalla, tai nainen pelkää saavansa siipeensä.
      Et = nainen pelkää triplasti pahemmin saavansa siipeensä.
      Oletko kertonut mitä haet teidän välille

• Anonyymi

Itse pelkään että jos mies olisi ihastunut minuun hän ajattelisi näin!
      Se olisi kauhean kurjaa.

Kyllä voisin elämääni avata hänelle ja jutella syvällisiä.

Minusta hän ei itsekään vaikuta siltä, että haluaisi syvemmällle mennä. Aika paljon jo toisistamme tiedämme. Ei siltikään kaikkea.

Haluaisin tutustua syvemmin. Pelkäänpä vaan että menen vaan seuraavana jonon hännille ja löytyy taas parempi.

• Anonyymi

Tässä ollaan ehkä oikeilla jäljillä. Ei käytä aikaa jonottamiseen, kun virkistävää ja syvällistä juttuseuraa on tarjolla muuallakin. Miksi käyttäisikään?

• Anonyymi

The end. Se on siinä. Ei ole mitään sinua ja häntä. Jatka elämääsi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1348
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1161
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1119
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1007
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      934
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      910
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      765
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      729
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      699
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      632
    Aihe