Tuli ostettua kiinan paskakone. Ei olisi pitänyt.No nyt on tallissa Timco 2000i aggregaatti.
On hiljainen, tosi hiljainen!
On se "supersilent" kun se ei suostu käynnistymään.
Otin kiinanpaskan viikko sitten paketista, lisäsin 10W30 öljyt niin täyteen kuin sen saa, , tankkasin 98-bensat, bensakorkki "open", bensansyöttö auki, nykimistä ja lähti käymään. Sammutin. Käynnistin. Pelasihan tuo viikko sitten.
Seuraavana päivänä ei enää millään käynnistynyt. Tulppa on ihan kuiva. Ei siis saanut bensaa. Tupan kipinää en näe. Lisäsin pari teelusikallista bensaa suoraan tulpanreiästä kampikammioon (?) ja sittenhän se lähti käymään ja kävikin niin kauan kunnes bensa loppui.
Hmmm....siis ei vikaa tulpassa!
Tankkasin lämpimän koneen, mutta ei yritäkään käynnistyä.
Nyt olen repinyt sitä monena päivänä, mutta ei se kommunismin tuote suostu käymään kapitalistin pihassa.
Punakoneessa bensatankin korkissa on joku runkkausvipu, jota voi itsetyydyttää ylös-alas-ylös-alas....! Ohjekirjassa ei puhuta siitä mitään eikä youtube-videoissa mainitakaan tästä turhakkeesta. Sitäkin olen yrittänyt käyttää, koska oletin sen olevan jonkunsortin primeri, ryyppy, joka antaisi ryypyn niinkuin toimivat länsimaiset pienkoneet antavat. Ja paskat ei mitään vaikutusta!
Ja öljyvahdissa ei ole vika, ainakaan siis öljyn vähyydestä ei ole kysymys, koska tasaisella täyttöpaikalla korkista valahti yli täytön jälkeen. Ohjeen mukaan öljyä pitää olla näin paljon.
Näitä on kuitenkin myyty jonniiverran, mutta missään ei kukaan valita ettei toimisi.
Onko niin, että suomalainen ostaa kiinalaisen paskan ja häpeää tekoaan niin paljon, ettei toimimattomasta valittele vaan antaa sen naapurille ilmaiseksi ja ostaa itelleen Hondan.
Kai tämä jollain käykin. Kertokaa kokemuksianne, pliis!
Timco 2000i täysin natsi paska
19
3896
Vastaukset
- Anonyymi
Avasitko hanan?
- Anonyymi
Öljyä on niin paljon kuin siihen koloon sopii, bensaa on, hana on ollut auki, kaasuttimen läppä kylmänä "start", laite tasaisella alustalla,
ja nykimistä, nykimistä, nykimistä...nykimistä, ... perkelettä ja taas nykimistä...
On se testivoittaja hiljainen...helevetin hiljainen on!
- Anonyymi
Onnea olet tukenut kookasta yhteiskuntaa ja muutamaa kauppiasta . Voisiko laitteelta enempää vaatia edes impperialisti ?
- Anonyymi
Ööööömm oletko kokeillut kiina-hokkuspokkus temppua eli heiluttaa aggregaaattia ylösalaisin?
- Anonyymi
Näytä sirppiä ja vasaraa josko innostuis käymään.
- Anonyymi
Koska tulee seuraa näin tyypillisen tuntuinen tämän palstan aloitus ??
- Anonyymi
Tästäkin tuli jo kohonnutta verenpainetta ja ylimääräisiä lääkärissäkäyntejä!
- Anonyymi
Jospa lukisit käyttöohjeesta kuinka käynnistäminen ja sen valmistelut tehdään. Itse ostin saman koneen kesällä ja olen koekäynnistänyt sen muutaman kerran ilman ongelmia.
- Anonyymi
Mitähän tuo tarkoittaa että täytetty öljyä moottori täyteen?
- Anonyymi
Se tarkoittaa että on oikein.
- Anonyymi
Tarkasta sytytystulpan kärkiväli ohjekirjan ilmoittamaksi. Kiinan-tulppa kannattaa vaihtaa ns. "länsimaiseen", jos vielä oireilee.
Älä sammuta aggregaattia "eco-moodissa". Voi vaikuttaa käynnistyvyyteen, jos kaasutin jää sammutettaessa eco-tilaan.- Anonyymi
Vaikuttaa pelletouhulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa pelletouhulta.
Jos ei neuvot kelpaa, niin jatka nykimistä.
- Anonyymi
Ja muista jatkaa myös palstan aktivointia !
- Anonyymi
On muistettava käyttää myös hygieniahanskaa!
- Anonyymi
Mikä on tulpan eco moodi?
- Anonyymi
Missä puhuttiin "tulpan" eco moodista? Ei missään.
- Anonyymi
Natsi paska? Natsit olivat julmia, mutta tehokkaita. Tarkoitatko julma paska vai tehokas paska? Kummassakaan ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Paremminkin kinkki commie-paska?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049