Voiko ulosotto mennä kulukorvauksesta?

Anonyymi-ap

Jos olen työllisyyskoulutuksessa, ja saan kulukorvausta 9 euroa päivässä, voiko ulosotto ottaa siitä osansa? Vai kuuluuko tuo kulukorvaus saada itselle kokonaan? Järjen mukaan pitäisi saada mutta ulosotosta ei koskaan tiedä.

10

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen saa pitää kokonaan siihen niillä mulkeroilla ei ole laillista oikeutta mennä koskemaan. Ainoo mikä sun pitää muistaa on se että sitä ei saa jättää tilille makaamaan. Meinaan silloin jos tarpeeksi kertyy tilille niin se katsotaankin säästöksi jolloin se voidaan viedä. Seinästä raha talteen siis heti.

• Anonyymi

Itse makselin hölmöilyjäni voudille vuosikausia ja vaikka vitutti en silti mulkeroksi haukkunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse makselin hölmöilyjäni voudille vuosikausia ja vaikka vitutti en silti mulkeroksi haukkunut.

Mulkero on arvonimi jonka virkamies voi saada kun toimii lain vastaisesti, laillsesti toimiva virkamies ei ole mulkero. Virkamies on kansan palvelija mutta palvelusväki käyttäytyy usein todella röyhkeästi, sellaista ei tarvitse sietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulkero on arvonimi jonka virkamies voi saada kun toimii lain vastaisesti, laillsesti toimiva virkamies ei ole mulkero. Virkamies on kansan palvelija mutta palvelusväki käyttäytyy usein todella röyhkeästi, sellaista ei tarvitse sietää.

.. muita arvonimiä on mm. virkanilkki ja virkahaitake

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.. muita arvonimiä on mm. virkanilkki ja virkahaitake

Ai että, tuo nilkki on mun favoriitti. Olein maiskutan sitä että kaikki mehu irtoaa.

• Anonyymi

Kiitos! Voin siirtää toiselle tilille, jonne Suomen ulosotolla ei ole mitään asiaa, mutta tuskin mulle jää mitään säästöön... Hyvä jos saan sen itselleni, auttaa paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Voin siirtää toiselle tilille, jonne Suomen ulosotolla ei ole mitään asiaa, mutta tuskin mulle jää mitään säästöön... Hyvä jos saan sen itselleni, auttaa paljon!

Turhaan sinua työllisyyskoulutetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan sinua työllisyyskoulutetaan.

No johan oli kommentti. Täysin vääräkin vielä. Mut ei se mitään, tukehdu vain omaan negatiivisuuteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan oli kommentti. Täysin vääräkin vielä. Mut ei se mitään, tukehdu vain omaan negatiivisuuteesi.

No anteeksi, kun erehdyin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      111
      4639
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4395
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      95
      1759
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1671
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1433
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1119
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      354
      1116
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      58
      984
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      948
    Aihe