Jos olen työllisyyskoulutuksessa, ja saan kulukorvausta 9 euroa päivässä, voiko ulosotto ottaa siitä osansa? Vai kuuluuko tuo kulukorvaus saada itselle kokonaan? Järjen mukaan pitäisi saada mutta ulosotosta ei koskaan tiedä.
Voiko ulosotto mennä kulukorvauksesta?
10
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sen saa pitää kokonaan siihen niillä mulkeroilla ei ole laillista oikeutta mennä koskemaan. Ainoo mikä sun pitää muistaa on se että sitä ei saa jättää tilille makaamaan. Meinaan silloin jos tarpeeksi kertyy tilille niin se katsotaankin säästöksi jolloin se voidaan viedä. Seinästä raha talteen siis heti.
- Anonyymi
Itse makselin hölmöilyjäni voudille vuosikausia ja vaikka vitutti en silti mulkeroksi haukkunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse makselin hölmöilyjäni voudille vuosikausia ja vaikka vitutti en silti mulkeroksi haukkunut.
Mulkero on arvonimi jonka virkamies voi saada kun toimii lain vastaisesti, laillsesti toimiva virkamies ei ole mulkero. Virkamies on kansan palvelija mutta palvelusväki käyttäytyy usein todella röyhkeästi, sellaista ei tarvitse sietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulkero on arvonimi jonka virkamies voi saada kun toimii lain vastaisesti, laillsesti toimiva virkamies ei ole mulkero. Virkamies on kansan palvelija mutta palvelusväki käyttäytyy usein todella röyhkeästi, sellaista ei tarvitse sietää.
.. muita arvonimiä on mm. virkanilkki ja virkahaitake
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. muita arvonimiä on mm. virkanilkki ja virkahaitake
Ai että, tuo nilkki on mun favoriitti. Olein maiskutan sitä että kaikki mehu irtoaa.
- Anonyymi
Kiitos! Voin siirtää toiselle tilille, jonne Suomen ulosotolla ei ole mitään asiaa, mutta tuskin mulle jää mitään säästöön... Hyvä jos saan sen itselleni, auttaa paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Voin siirtää toiselle tilille, jonne Suomen ulosotolla ei ole mitään asiaa, mutta tuskin mulle jää mitään säästöön... Hyvä jos saan sen itselleni, auttaa paljon!
Turhaan sinua työllisyyskoulutetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinua työllisyyskoulutetaan.
No johan oli kommentti. Täysin vääräkin vielä. Mut ei se mitään, tukehdu vain omaan negatiivisuuteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan oli kommentti. Täysin vääräkin vielä. Mut ei se mitään, tukehdu vain omaan negatiivisuuteesi.
No anteeksi, kun erehdyin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962