Kamala oli kuva sen äidin pahoinpidellystä naamasta. Tuohan on aivan hullua! Etkö voisi mennä jo itseesi? kaikesta et voi syyttää muita ja riehua miten sattuu. Se ei ainakaan sinusta hyvää ihmistä tee, en tiedä minkälainen oli lapsuutesi, pakko siellä on ollut olla jotain vinksallaan mutta olet pitkän aikaa ollut jo aikuinen ihminen ja vastuullinen aikuinen pyrkii käyttäytymään hyvin niin voi jopa tuntea ylemmyydentuntoa niitä ihmisiä kohtaan jotka ovat itseä vastaan rikkoneet... Sinä olet vajonnut tuksu samalle tasolle ja oikeastaan varmasti pahemmalle! Lapsesi hyvinvoinnista et piittaa pätkääkään. Kuvottavinta mitä voi tehdä on kohdella lasta ja eläimiä huonosti. Veijo, minne se vahvuus meni? kun tuksu oli linnassa, puhuit miten on ihanan rauhallista, joten olet huomannut myös hänen todellisen luonteen, silti edelleen mahdollistat hyysäämistä.
Ilkka Kanervan jälkeen, kun huomasit että julkisuus alkoi rasittaa, olisit voinut jättäytyä pois ja elänyt jo vuosia seesteistä perhe-elämää. Kukaan ei tuntisi sua, ketään ei kiinnosta. Toinen kohta oli Julian kuolema, silloin oisit voinut nähdä että nyt menee liian lujaa ja muuttaa elämäsi suuntaa. Kolmas oli Paul ja Isabell, sulla oli siinä mahdollisuus uuteen kauniiseen alkuun toisessa maassa. Mun mielipide on se ettet taida paljon hyvinvoinnistasi välittää
Mulle on ihan sama miten pohjalle itsesi vedät, mutta jätä eläimet ja toiset ihmiset väkivallalta rauhaan. Niinhän se Jasminekin eräässä lehtijutussa avautui miten paljon olet saanut tuhoa aikaan perheessä. Ulkonäkösi haukkumiseen en edes alennu.
Eikö tuota tuksua hävetä yhtään mikään
121
4389
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Tunksvottia mikään hävetä. Häneltä puuttuu myös kyky empatiaan.
Lälly on vahvasti ihastunut lylleröön mutta tämä tykkää vain Lällyn eläkerahoista. Tunksvotin päivät menee nukkuen, öisin se dokaa ja ihailee omia vääristeltyä kuviaan. Luulee olevansa niiden näköinen. Totuus lärvistä paljastui viime viikon Seiskan kuvissa.
Enpä uskoo pariskuntaa nähtävän ensi maanantaina ruotsalaisessa käräjäoikeudessa.- Anonyymi
Voiko silikonit poistaa?
- Anonyymi
Ei osaa hävetä koska huumeet ja alkoholi on vienyt aivosolut mennessään wc- pönttöön.
- Anonyymi
Oli kyllä järkyttävää luettavaa seiskasta kuvien kera pahoinpidellystä äidistä, joka on menettänyt kaksi järkevimmän näköistä kolmesta tyttäristään. Ja tämä jäljellejäänyt sitten kehtaa pahoinpidellä tätä kovia kokenetta äitiään.. .
- Anonyymi
Ette oo noin tyhmiä ne myy niitä kuvia ja lehtiä niillä jutuilla. Meikkaa kuin teatterissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette oo noin tyhmiä ne myy niitä kuvia ja lehtiä niillä jutuilla. Meikkaa kuin teatterissa.
Höpö höpö. Sellasia meikkejä oo vielä keksittykään, joilla sais meikattua viimeisimmän lehtikuvan näköiseksi. Ihan oli vääristelemätön ja muokkaamaton kuva siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole lainkaan kartalla: Ne kuvat on poliisin esitutkinta-aineistosta. Poliisikuvia ei "meikata".
Tuksulle käräjät tulossa kyseisestä kahakasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole lainkaan kartalla: Ne kuvat on poliisin esitutkinta-aineistosta. Poliisikuvia ei "meikata".
Tuksulle käräjät tulossa kyseisestä kahakasta.Joku ameriikan uskis fanifacessa tomerasti pulustaa Tuksua.
Pidätyskuvat ovat hänen mukaansa väärennöksiä (en tiennytkään poliisin ja viranomaisten tekevän sellaista) eikä muutenkaan oikeita todisteita mamman taputtelusta ja nenänpuristelusta ole esittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kuvat oli poliisin ottamia, näistä netissä pyörivistä oikeiden papereista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ameriikan uskis fanifacessa tomerasti pulustaa Tuksua.
Pidätyskuvat ovat hänen mukaansa väärennöksiä (en tiennytkään poliisin ja viranomaisten tekevän sellaista) eikä muutenkaan oikeita todisteita mamman taputtelusta ja nenänpuristelusta ole esittää.Shane K*****:
"When has Johanna ever mistreaded her own child? Where are you getting this non sense?
Milloin Johanna on koskaan lukenut omaa lastaan väärin? Mistä sinä saat tämän järjettömän?"
"Stop saying that she has abused her own mother. Its the other way around. Don't you know that lying is a sin? But if you think you have some kind of evidence about that, then lets hear it.
Lakkaa sanomasta, että hän on pahoinpidellyt omaa äitiään. Asia on toisinpäin. Etkö tiedä, että valehtelu on syntiä? Mutta jos luulet, että sinulla on jonkinlaisia todisteita siitä, anna kuulua."
"Lets hear about how you think that Johanna is lying about her own actions.
kuullaan siitä, miten ajattelet Johannan valehtelevan omista teoistaan."
"Are you sure that you see things as they are? Oletko varma, että näet asiat sellaisena kuin ne ovat?
So majority opinion must be right? I don’t think history agrees with you. Eli enemmistön mielipide lienee oikeassa? En usko, että historia on samaa mieltä kanssasi.
pictures. So have you heard of photo shop?
"I think your guilty of slander, concerning Johanna. And I think concerning so many government and court scams, that you should ask youself, even of Johanna, who I believe is totally innocent concerning all these matters...who stands to gain from these things?
You know all the time that the court is going on, and lawyers have to be hired, the lawyers, and the courts are making money. And maybe, that is all it is about. Not about justice. I have in my own time seen courts be extremely corrupted. And you know to me, its just a matter of time, till the laws of reaping and sowing are going to come back on them.
They want to take away an innocent womans child. Well by the laws of reaping and sowing, that is going to happen to them.
Do they want to pervert justice? Well that is going to happen to them.
Do they want to meet in secret, and decide how to keep some court case going, as so many times they do, so they can make more money? And delay justice, if not stop it? Well that is going to happen to them.
Jesus Christ, is a God of justice. Also of mercy. But God loves justice, and people that don't want to repent, I think they got some major wake up calls coming.
I think because people in the court want to screw around with the devil, very, extremely hard times are coming.
Luulen että olet syyllinen herjaukseen, koskien Johannaa. Ja olen sitä mieltä, että niin monista hallitus- ja oikeushuijauksista kannattaa kysyä itseltään, jopa Johannalta, jonka uskon olevan täysin syytön kaikkiin näihin asioihin... Kuka hyötyy näistä asioista?
Tietää koko ajan, että oikeus on menossa, ja asianajajat pitää palkata, lakimiehet ja tuomioistuimet tienaavat. Ja ehkä tässä on kyse vain siitä. Ei oikeudenmukaisuudesta. Olen itse aikanani nähnyt tuomioistuinten olevan erittäin korruptoituneita. Ja tiedät minulle, että on vain ajan kysymys, milloin niittämisen ja kylvön lait tulevat takaisin niihin.
He haluavat viedä viattoman naisen lapsen. No niittämisen ja kylvöjen lakien mukaan, niin heille tulee käymään.
Halutaanko he vääristää oikeutta? No niin heille tulee käymään.
Haluavatko he tavata salassa, ja päättää miten pitää jonkin oikeusjutun käynnissä, kuten niin monesti tekevät, jotta he voivat tienata enemmän rahaa? Ja viivyttää oikeutta, jos ei lopeta sitä? No niin heille tulee käymään.
Jeesus Kristus, on oikeuden Jumala. Myös armoa. Mutta Jumala rakastaa oikeutta, ja ihmisiä jotka eivät halua katua, luulen että heillä on suuria herätyksiä tulossa.
Luulen, että koska ihmiset hovissa haluavat pelleillä paholaisen kanssa, erittäin vaikeat ajat ovat tulossa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noin oli ruotsin poliisin ottamia. Hymyssä ihmiset ovat tilanneet niitä oikeuden pöytäkirjoja ja niissä on tarkkaan selitetty kaikki tuohon mamman pahoinpitelyyn liittyvät asiat ja Lallin kans kähinät sekä tuo lapsen kaappaus. Jos et usko niin tilaa asiakirjat itsellesi ja tutustu asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shane K*****:
"When has Johanna ever mistreaded her own child? Where are you getting this non sense?
Milloin Johanna on koskaan lukenut omaa lastaan väärin? Mistä sinä saat tämän järjettömän?"
"Stop saying that she has abused her own mother. Its the other way around. Don't you know that lying is a sin? But if you think you have some kind of evidence about that, then lets hear it.
Lakkaa sanomasta, että hän on pahoinpidellyt omaa äitiään. Asia on toisinpäin. Etkö tiedä, että valehtelu on syntiä? Mutta jos luulet, että sinulla on jonkinlaisia todisteita siitä, anna kuulua."
"Are you sure that you see things as they are? Oletko varma, että näet asiat sellaisena kuin ne ovat?
So majority opinion must be right? I don’t think history agrees with you. Eli enemmistön mielipide lienee oikeassa? En usko, että historia on samaa mieltä kanssasi.
"I think your guilty of slander, concerning Johanna. And I think concerning so many government and court scams, that you should ask youself, even of Johanna, who I believe is totally innocent concerning all these matters...who stands to gain from these things?
You know all the time that the court is going on, and lawyers have to be hired, the lawyers, and the courts are making money. And maybe, that is all it is about. Not about justice. I have in my own time seen courts be extremely corrupted. And you know to me, its just a matter of time, till the laws of reaping and sowing are going to come back on them.
They want to take away an innocent womans child. Well by the laws of reaping and sowing, that is going to happen to them.
Do they want to meet in secret, and decide how to keep some court case going, as so many times they do, so they can make more money? And delay justice, if not stop it? Well that is going to happen to them.
Jesus Christ, is a God of justice. Also of mercy. But God loves justice, and people that don't want to repent, I think they got some major wake up calls coming.
I think because people in the court want to screw around with the devil, very, extremely hard times are coming.
Luulen että olet syyllinen herjaukseen, koskien Johannaa. Ja olen sitä mieltä, että niin monista hallitus- ja oikeushuijauksista kannattaa kysyä itseltään, jopa Johannalta, jonka uskon olevan täysin syytön kaikkiin näihin asioihin... Kuka hyötyy näistä asioista?
Tietää koko ajan, että oikeus on menossa, ja asianajajat pitää palkata, lakimiehet ja tuomioistuimet tienaavat. Ja ehkä tässä on kyse vain siitä. Ei oikeudenmukaisuudesta. Olen itse aikanani nähnyt tuomioistuinten olevan erittäin korruptoituneita. Ja tiedät minulle, että on vain ajan kysymys, milloin niittämisen ja kylvön lait tulevat takaisin niihin.
He haluavat viedä viattoman naisen lapsen. No niittämisen ja kylvöjen lakien mukaan, niin heille tulee käymään.
Haluavatko he tavata salassa, ja päättää miten pitää jonkin oikeusjutun käynnissä, kuten niin monesti tekevät, jotta he voivat tienata enemmän rahaa? Ja viivyttää oikeutta, jos ei lopeta sitä? No niin heille tulee käymään.
Jeesus Kristus, on oikeuden Jumala. Myös armoa. Mutta Jumala rakastaa oikeutta, ja ihmisiä jotka eivät halua katua, luulen että heillä on suuria herätyksiä tulossa.
Luulen, että koska ihmiset hovissa haluavat pelleillä paholaisen kanssa, erittäin vaikeat ajat ovat tulossa."Mistreat tarkoittaa pahoinpitelyä, ei väärin lukemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shane K*****:
Luulen, että koska ihmiset hovissa haluavat pelleillä paholaisen kanssa, erittäin vaikeat ajat ovat tulossa."Sick motherfucker
- Anonyymi
Tästä saisi melkoisen elokuvan.
Kukahan esittäisi Tuksua ja olisiko draama, tragedia vai komedia.
Vakavammin ajateltuna, jos Johanna pystyisi ymmärtämään miltä hänen toimintansa ulkopuolisille näyttää, voisi se jopa auttaa muuttamaan elämäntapaa.- Anonyymi
Luultavasti menisi kauhuleffojen kategoriaan.
- Anonyymi
Jos niin, silloin ei olisi lapsi huostaanotettu ja myös sijoitettu
- Anonyymi
Johanna on henkisesti sairas ja lääkkeet ja alkoholi yhdessä on syy tähän käyttäytymiseen.
- Anonyymi
Onko se sairas vai ei. Ainakaan lapsen ja vanhan äidin kohtelu ei ole normaalia.
Joku äidinvaiston tapainen sai sen ottamaan tytön ja pakenemaan, "niinkuin elokuvassa".
Mutta lasta pitää hoitaa, huolehtia syömisestä, puhtaudesta ja hygieniasta.
Joten yhteenveto: on sairas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sairas vai ei. Ainakaan lapsen ja vanhan äidin kohtelu ei ole normaalia.
Joku äidinvaiston tapainen sai sen ottamaan tytön ja pakenemaan, "niinkuin elokuvassa".
Mutta lasta pitää hoitaa, huolehtia syömisestä, puhtaudesta ja hygieniasta.
Joten yhteenveto: on sairas.Tässä nähdään mitä julkisuus ja some kuvaamisineen aiheuttaa pahimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään mitä julkisuus ja some kuvaamisineen aiheuttaa pahimmillaan.
Mikä julkisuus? On Seiskassa yleensä tehtyään jotain kauheaa tai jonain mätäkuunjuttuna omista pyynnöstä pinkeissä lainapeitoissaan. Suomessa on oikeita julkkiksia vaikka millä mitalla ja ei he tollai sekoile.
- Anonyymi
Tukiainen lähde pakoon nyt veijosi kanssa. Menkää tarpeeksi kauas etteivät saa kiinni.
- Anonyymi
Menis taas ranskaan kun siellä saa niitä pillereitä yllin kyllin vankilassakin.
- Anonyymi
Mutku ei oo rahhoo, eikä passiakaan. Eikä sinne kauas ihan noin vain pääse. Ja kyll , hei, pitää vastata teoistaankin,
- Anonyymi
Tälläistä tekevät huumeiden ja alkoholin käyttäjät, linnaan kaikki huume hörhöt .
- Anonyymi
Kauheat latinat taas FB V:n sivuilla kuinka syyttömänä kitunut vankilassa eikä ole saanut kuin Ranskassa 3x10mg diapam&muut mömmöt yöksi....kävikö mielessä miten itse vangitutit lapsesi isän pahoinpitelystä? Itse saavuit räkä poskella 3kk vauvan luo vieraan miehen kanssa ja halusit näyttää kuinka imetetään! Kun isä esti,kävit päälle. Ja kuinka monta muuta pahoinpitelyä löytyy historiastasi. Varkauksia,uhkauksia,vääriä valoja....jos et halua vankilaan,älä toimi niin. Toivottavasti pian psykologisessa hoidossa. Pikainen apu tarpeen. Realiteetit aivan kadoksissa. Moni meistä kärsii psyykkisistä sairauksista. Mutta se ei oikeuta toisten pahoinpitelyä,hyväksikäyttöä ja jatkuvaa loisimista.
- Anonyymi
Alkoholistilla häviää häpeän tunne. Tärkeintä maailmassa on minä itse ja päihteet!!
- Anonyymi
JTuk Veijon facessa:
"Sosiaaliviranomaiset joista suuri osa ovat lapsikaupassa ja törkeässä ihmiskaupassa mukana: heistä suuri osa kuuluvat tutkintavankeuteen, jonka aikana voitaisiin selvittää kaikki ihmisoikeusrikokset, joihin he ovat syyllistyneet tuhansien eri lasten kohdalla, ja riistäneet heidät omilta vanhemmiltaan, tai jommalta kummalta laittomasti! ...
Tähän ei mitään rangaistuksia enää tarvittaisi, mitään sen julmempaa ei ole kuin että äidiltä varastetaan oma lapsensa! Ja minä jo kiduin vankilassa, joten siinäkin oli ihan tarpeeksi rangaistusta. Tietysti positiivisesti ajatellen, minua ei tuomittu vankeuteen enää, mistä myös tietysti media vaikeni. Eikä tuomioni kestä mitään kolme vuotta: Seiskan pitäisi julkisesti korjata valeensa ja pyytää minulta myös anteeksi, lisäksi median pitäisi vuosikausien törkeyksistään maksaa minulle kymmenien tuhansien eurojen korvaukset! Silloin tämä menisi edes jotenkin oikein! Herra tietysti näkee kaiken ja Paavali varoittaa Raamatussa että ihmiskauppiaat joutuvat tilille eikä peri myöskään Jumalan valtakuntaa. -Johanna"
En ollut kuullut tällaisesta lapsikaupasta. Onko tämä totta? Outi Alanen puhuu tästä, myös.
"Näiden satojen videoiden ja muiden tietojen perusteella jo ihmisten pitäisi TAJUTA, etten minä (Johanna) ollut mikään saakelin "lapsen kidnappaaja" vaan kyseessä oli OMA TYTTÄRENI JONKA YRITIN PELASTAA!!!!! Tässä Arman Alizad haastattelee, mielenkiintoista tietoa mm. Hallinto-oikeudesta, joka meillä oli myös toukokuussa 2022 ja se oli täysin sairasta bullshittiä!!!!! Ruotsissa tilanne on mennyt siihen ettei mistään saa sanoa mitään, eikä puhua mitään! Kyllähän mekin valitettiin asiasta ylöspäin, kamarioikeus oli täysin pimeä ja MONIEN USA:ssa ja muualla asuvien ystävieni mukaan kaikki tuomarit olisi pitänyt heti erottaa virastaan plus saada suuret sakot! Katsokaa tämä haastattelu; tässä käy tasan tarkalleen ilmi se miten laittomia näiden sossujen ja muiden tekemiset ovat, enkä minä sitä pelkää sanoa!!!! EN edes sen jälkeen että mua kidutettiin vankilassa, tämä on täyttä laittomuutta kaikin tavoin, joka on meneillään sekä Ruotsissa että Suomessa! Lastensuojelu pyrkii tuhoamaan perheet ja he häiriinnyttävät ja tuhoavat myös viattomia lapsia, asiasta löytyy tietoa älytön määrä eikä siihen tarvitse sotkea minua sen enempää!!!! Olen jutellut usean kymmenen suomalaisen naisen kanssa, osa Espoosta mutta myös muualta Suomesta, joilta varastettiin pienet vauvat tai vanhemmat lapset, osa kirjaimellisesti äidin omalta rinnalta! Jos tämä ei ole täyttä pahuutta, niin sitten ei ole mikään!!!!! Tässä haastattelussa vielä ihan selkeästi ja suoraan sanotaan, kuinka oltiin toimittu suoraan ja täysin kaikkien lakien vastaisesti!!!! Mitä tulee esim. sosiaalilakiin, niin Ruotsissa sen pitäisi "edistää perheiden hyvinvointia, yhteenkuuluvuutta" ja auttaa heitä, mutta päinvastoin he toimivat laittomasti, katsokaa tämä ja monet muut myös ja jakakaa! Jos Seiska ei kirjoita totuutta niin muut tahot kyllä sen kuitenkin tekevät! Tämä maailma on täysin SAIRAS lopunajan maailma ja pahemmaksi menee vaan! "Kun Laittomuus nousee valtaan, useimpien rakkaus kylmenee, mutta se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu!"
Onko tästä todisteita?- Anonyymi
Ihmiskaupassa vaihtuu raha, mutta jos alkoholistilta otetaan lapsi huostaan, niin siitä tulee valtiolle järkyttävät kulut siihen asti kunnes lapsi on täysikäinen. Lapsille on myös tosi vaikeata saada hyviä perheitä. Ei niitä niin vaan käsiojossa olla vastaanottamassa. Mulle aikoinaan kun lapset oli pieniä, niin neuvolassa kysyttiin, että voisinko ottaa myöskin sijaislapsen hoitooni. Olis heidän mukaansa "äärimmäisen hyvä äiti". Mietimme sitä mieheni kanssa tosissaan, mutta kun siihen kauppaan olisi kuulunut myöskin "Tuksun kaltainen äiti"(arvasimme kestä kyläjuoposta lapsensa kanssa oli kyse) ja hänen kanssaa olisi pitänyt tehdä yhteistyötä. Sopia tapaamisia ja päästää lastaan äidin luoksen, niin luovuimme mahdottomana ajatuksena. Töissä käyvälle kiireiselle perheelle liian ressaavaa. Sääli lasta, mutta pelkäsimme liikaa räyhäävää äitiä.
- Anonyymi
Miten hän saa kirjoitella Veijon facebookissa? Eikö se ole facebookin ehtojen vastaista.?
- Anonyymi
No niin. Syyttäjä on muuttunut Saatanaksi, ja Sollentunan käräjäoikeus on paholaisen ohjauksessa.
- Anonyymi
Tuksu haukkuu feikkiprofiileja, mutta on sujuvasti tehnyt niitä itsekin. Esim. Sanna Tuusula ja Vanessa Ferrari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuksu haukkuu feikkiprofiileja, mutta on sujuvasti tehnyt niitä itsekin. Esim. Sanna Tuusula ja Vanessa Ferrari.
Tuksun uusin valeprofiili on Esther Sara
- Anonyymi
Vellilässä viini virtaa ja ammattisonnanpuhuja jyrisee:
” Elämme aikaa jolloin laittomuus on noussut valtaan ja useimpien rakkaus on kylmentynyt! Lain varjolla tehdään asioita jotka ovat oikeasti rikollisia. Psykologisesti ajatellen ”ihminen kuulee sitä mitä haluaa ja näkee sitä mitä haluaa.” Olemme Raamatun Ilmestyskirjassa siellä on totuus! Kannattaa lukea, joka päivä, suosittelen! Itse luin Raamattua joka päivä vankilassa vähintään 30min, yleensä tunnin tai kaksi. Se avasi silmät ihan kunnolla näkemään, mitä tämä kaikki on ja mitä tapahtuu! Jokainen ihminen on syntinen ja Jumalan kirkkautta vailla. Ei tämä niin mene, että joku ”Johanna Tukiainen” joka siis olen tässä, on kivetettynä ja automaattisesti aina syyllinen kaikkeen, tapahtui mitä vaan. JOKAINEN joka on Jeesuksen seuraaja, joutuu vainotuksi ja vihatuksi nyt päivinä joita elämme, näin Raamattu sanoo. On paljon feikki kristittyjä ja susia lammasten vaatteissa, mutta ne jotka oikeasti ovat uudestisyntyneitä kristittyjä kuten minä olen, joutuvat ahdinkoon ja vaikeuksiin. ”No servant is bigger than the master.” Ei palvelija ole Herraansa suurempi.
Seiska kirjoitti alun alkaen ja median meininki oli se, ja monien tuntemattomien ihmisten pahansuopuus, että minulta pitäisi viedä kaikki, aiemmin se oli että koirani pitäisi ottaa pois, sen jälkeen että koti pitäisi menettää ja siitähän raivo syntyi kun odotin lasta! Ruotsiin tuli pelkästään raskaus aikanani noin 20 tuntematonta ja perätöntä lastensuojelu ilmoitusta, kaikki koneella kirjoitettuja, ja suomalaisilta tuntemattomilta naisilta! Onko tämä sinusta oikein? Hirveä vaino ihmisiltä jotka eivät lopeta sitä, vaikka muuttaisi ulkomaille. En muuttanut Ruotsiin ”pakoon sossuja” vaan sen takia että ajattelin että lapselle on ihana että isovanhemmat on lähellä häntä, sekä olin ihastunut lapseni isään ja korona tuli helmikuussa 2020 Suomeen, jota pelkäsin kun en tiennyt mistä oli kyse.
Miksi minä pelkäisin sitä että ihmiset tuomitsevat tekoni? Raamatun mukaan juttu menee niin, että ”Älkää pelätkö niitä jotka voivat ruumiin tappaa mutta eivät voivat muuta tehdä, vaan pelätkö sen sijaan häntä joka voi sekä ruumiin että sielun viedä helvettiin.” Mitä ihmiset voivat tehdä? Jumala on korkein tuomari ja Hän päättää ja myös sallii asioita. Elämme viimeisiä päiviä jolloin ihmiset ovat pilkkaajia, pahansuopia, julmia, kaiken hyvän vihaajia, ulkokultaisia, omasta mielestään hyviä, susia lammasten vaatteissa. Eikös totuus ole että Suomessa on erittäin paljon juuri niitä lopunajan ihmisiä, ulkultaisia, sen näkee törkeästä vihapuheesta ja laittomuuksista joita netissä tapahtuu. Raamatun mukaan asia menee näin: ”Sillä mitalla millä te mittaatte muille, sillä mitalla myös teille mitataan.” Koko maailma on pahan vallassa, ei vain Suomi. Tottakai suren oman kotimaani puolesta. Johanna Mia Tukiainen- Anonyymi
Taas Paksu asialla
- Anonyymi
Tuo lähentelee jo psykoosia
- Anonyymi
Voiko olla mahdollista, että Tuksulla on joku ihmeellinen useamman peroonan tila? En muista miksikä sitä sanotaan, mutta samassa ihmisessä voi olla useampi erilailla käyttäytyvä ihminen(?) yksi joka haastaa riitää, toinen joka myy sitä p****** ja sitten se hiljainen hissukka jonka jotkut ovat nähneet hänessä? Viina vahvistaa noita kauheimpia sivupersoonoita ja siks häne ei sitten muista näitä äitinsäkkään pahoinpitelyitä tai miten hän on raahannu jonkun miehen mukanaan katselemaan imetystä vauvan ollessa muutaman viikon ikäinen ja Perpa sai siitä syyt kun meni sen estämään? Nyt hän pitää viinan avulla vahvana tuota räyhäpersoonaa joka haukkuu niin rumasti äitiä netissä?
- Anonyymi
Perus on paras.
- Anonyymi
Toi lapsen myynti ja siitä saatavat rahat on jotain kyllä niin omintakeista mietintää? Kaikki mietitään rahana ja rahanarvoisena asiana ja myymisen kannalta? Paljonkohan hän ajatteli Ilesta saatavan?
- Anonyymi
Jospa se summa löytyy niistä monista puhelimista jotka poliisi on takavarikoinut lapsen äidiltä.
- Anonyymi
En ota kantaa Isabellen mahdolliseen hintaan, mutta asuste ja ansaintakeinohan tuo lapsi Tuhville on. Söpöjjä juttuja erääseen viihdelehteen. Tuhvin piti osallistua johonkin videosarjan tekoon (Kohusta kehtoon??) tämän lehden saitilla, mutta jäi muutamaan jaksoon, kun eihän ämmä osaa muuta kuin kertoa itsestään ja suurennella asioita ja kehua omaa erinomaisuuttaan.
Miltä mahtaisi tuntua Tuksuna jos joskus tulisi järjen valon hetki ja näkisi itsensä ja elämänsä juuri sellaisena kuin omaiset, entiset miehet, "sosiaali" tai poliisi? Veikkaan, että aika kurjaa elää itsensä kanssa. Mutta onneksi on viini ja pamit plus bentsot joilla edes vähän paeta ikävää todellisuutta.
- Anonyymi
https://youtu.be/UfTwr7XWEcs
Näin esiintyy narsisti ja psykopaatti - Anonyymi
Kiinnostaisi tietää onko jossain raporttia hänen pidätyksestään Rankassa ja siltä ajalta jotain kuulustelupöytäkirjoja? On varmaan melkoista satua kertonut sielläkin poliiseille lomamatkastaan tyttären kanssa? Kas kun ei huomannut turvapaikka hakemusta antaa? Olis voinut useamman vuoden asustella ilmaiseksi Ranskan viinikaupungissa?
- Anonyymi
Voi hyvää päivää, oliko tosiaan synnytyslääkäri ensimmäinen joka teki huoli-ilmoituksen älyttömän hyvästä äidistä? Seuraava oli varmaan poliisi joka tuli setviin humalaisen äidin ja Perpan riitaa imettämisestä? Sitten tuli iso huoli-ilmoitus sieltä paikasta missä piti opetella hoitaan vauvaa? Joku lähti sieltä lätkiin lähipubiin? Sitten tais vauva jo siirtyäkkin Marjalle?
- Anonyymi
Hänessä on ainesta vaikka Euroopan hallitsijaksi, hän on kaunein nainen maailmassa, älykäs ja sivistynyt. Taiteilijoista paras ja vetovoimaisin tanssija.
- Anonyymi
Johanna Tukiainen: "Olen sorrettu ihminen, johon Jumala mielistyi ja haluaa käyttää nyt lopunaikana työntekijänään!"
Eli Johanna on uudestisyntynyt Jeesus Kristus tai ainakin korotettu tälle tasolle.
Lallin Facessa 10.11: Johanna Mia Tukiainen PIKKUJOULUKEIKAT 2022 Tilattavissa täällä FB Messengerin kautta tai Email: [email protected]! Vaikka yritetään kuinka sabotoida ja tehdä häirintää, niin se ei poista asiaa että töitä pitää tehdä ja kun kerran kaikki on jo melkein viety muutenkin pois, niin tänä pikkujouluna minulle kelpaa myös täysin terästetty glögi, hehkuviinit ynnä muut! Se on nyt sellainen juttu, että alkoholi ei tietenkään ole mikään ongelma muuten kun sitten se on ongelma jos sitä puuttuu! Jos haluatte oikeasti seksikkään suomalaisen NAISEN ravintoloihinne ja muihin tapahtumiin esiintymään ja muuten vaan vieraaksi, niin yhteydenottoja kehiin!
Lempparini joulunaikaan on tietysti piparit, terästetty glögi ja kuohuviini, sekä kaikki muut ihanat jouluruuat. Suklaa tietty myös. Kauniiden naisten kiusaajat ovat raukkamaisia, olen tehnyt keikkatyötä ympäri Suomea yli 20 vuotta ja jatkan niin kauan kun kysyntää riittää. Joulukuussa 2019 tein esim. keikkaa joka ikinen vkloppu ympäri Suomea ja ravintoloilta voi kysyä itseltään, miten meni, ihmisiä oli niin paljon, että pitkät jonot ulkona eikä kaikki mahtuneet edes sisään. Mm. Jyväskylä ja Turku upeita keikkakaupunkeja! Tänä vuonna erona on se, että olen ruskeatukkainen, josta itseasiassa pidän todella paljon, melkein enemmän kuin blondista jossa viihdyin vuosikausia! 🙂 Pitää yrittää pysyä vahvana eikä ikinä luovuttaa kuinka matto vedettäisiin jalkojen alta, tiedän kuitenkin ihan hyvin mitä maailman aikaa me elämme. Eipä ole kauan enää aikaa, enkä puhu vain itsestäni.
No matter how the enemy is working and stealing innocent children, no matter how people keep on lying and using law as an excuse to do evil things, it doesn´t change the Truth. I believe anyways that we are going home soon. All the babies and children are coming there also.
Jesus is coming back VERY soon! Our eternal home is not here on earth, and our life is not here for long anymore, it will be in Heaven (if you are bornagain Christian.) That is one very big comfort, why I don´t collapse and give up totally, because I KNOW that I´m going to be together with my own child in Heaven with our Lord Jesus Christ and nobody, no evil person, no one can disturb that anymore. People don´t understand the time we are living, these children will not live until they are 18 years old, the time is so short that many don´t even have a clue about that! "
Eli vihjaa, ettei hänen tyttärensä elä yli 18-vuotiaaksi... WHAT!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johanna Tukiainen: "Olen sorrettu ihminen, johon Jumala mielistyi ja haluaa käyttää nyt lopunaikana työntekijänään!"
Eli Johanna on uudestisyntynyt Jeesus Kristus tai ainakin korotettu tälle tasolle.
Lallin Facessa 10.11: Johanna Mia Tukiainen PIKKUJOULUKEIKAT 2022 Tilattavissa täällä FB Messengerin kautta tai Email: [email protected]! Vaikka yritetään kuinka sabotoida ja tehdä häirintää, niin se ei poista asiaa että töitä pitää tehdä ja kun kerran kaikki on jo melkein viety muutenkin pois, niin tänä pikkujouluna minulle kelpaa myös täysin terästetty glögi, hehkuviinit ynnä muut! Se on nyt sellainen juttu, että alkoholi ei tietenkään ole mikään ongelma muuten kun sitten se on ongelma jos sitä puuttuu! Jos haluatte oikeasti seksikkään suomalaisen NAISEN ravintoloihinne ja muihin tapahtumiin esiintymään ja muuten vaan vieraaksi, niin yhteydenottoja kehiin!
Lempparini joulunaikaan on tietysti piparit, terästetty glögi ja kuohuviini, sekä kaikki muut ihanat jouluruuat. Suklaa tietty myös. Kauniiden naisten kiusaajat ovat raukkamaisia, olen tehnyt keikkatyötä ympäri Suomea yli 20 vuotta ja jatkan niin kauan kun kysyntää riittää. Joulukuussa 2019 tein esim. keikkaa joka ikinen vkloppu ympäri Suomea ja ravintoloilta voi kysyä itseltään, miten meni, ihmisiä oli niin paljon, että pitkät jonot ulkona eikä kaikki mahtuneet edes sisään. Mm. Jyväskylä ja Turku upeita keikkakaupunkeja! Tänä vuonna erona on se, että olen ruskeatukkainen, josta itseasiassa pidän todella paljon, melkein enemmän kuin blondista jossa viihdyin vuosikausia! 🙂 Pitää yrittää pysyä vahvana eikä ikinä luovuttaa kuinka matto vedettäisiin jalkojen alta, tiedän kuitenkin ihan hyvin mitä maailman aikaa me elämme. Eipä ole kauan enää aikaa, enkä puhu vain itsestäni.
No matter how the enemy is working and stealing innocent children, no matter how people keep on lying and using law as an excuse to do evil things, it doesn´t change the Truth. I believe anyways that we are going home soon. All the babies and children are coming there also.
Jesus is coming back VERY soon! Our eternal home is not here on earth, and our life is not here for long anymore, it will be in Heaven (if you are bornagain Christian.) That is one very big comfort, why I don´t collapse and give up totally, because I KNOW that I´m going to be together with my own child in Heaven with our Lord Jesus Christ and nobody, no evil person, no one can disturb that anymore. People don´t understand the time we are living, these children will not live until they are 18 years old, the time is so short that many don´t even have a clue about that! "
Eli vihjaa, ettei hänen tyttärensä elä yli 18-vuotiaaksi... WHAT!!Tuota... Henkilö, joka haluaisi muiden uskovan, että hän on hyvä äiti eikä alkoholisti, ilmoittaa julkisesti, että (1) alkoholi on ongelma vain, jos sitä ei ole tarpeeksi, (2) hän ei usko lapsensa elävän 18-vuotiaaksi. You cannot make this shit up.
Ilmeisesti Johanna on luovuttanut raittiusväitteiden suhteen ja alkoholismin poisrukoilu on vaihtunut alkoholin kerjuuseen. Ongelma ei ole viina vaan sen puute. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vihjaa, ettei hänen tyttärensä elä yli 18-vuotiaaksi... WHAT!!Kertoo kaiken olennaisen artistin lahjoista jos vuoden 2019 jälkeen ainut muutos esiintymisessä on hiustenväri.
Kyllä artistia tilaavat miettivät ensin tukan värin, muista taidoista ja tasosta viis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota... Henkilö, joka haluaisi muiden uskovan, että hän on hyvä äiti eikä alkoholisti, ilmoittaa julkisesti, että (1) alkoholi on ongelma vain, jos sitä ei ole tarpeeksi, (2) hän ei usko lapsensa elävän 18-vuotiaaksi. You cannot make this shit up.
Ilmeisesti Johanna on luovuttanut raittiusväitteiden suhteen ja alkoholismin poisrukoilu on vaihtunut alkoholin kerjuuseen. Ongelma ei ole viina vaan sen puute.On siinä kädetön ihminen, keittelis itse viinansa ja valmistaisi viininsä. Vaan kun on niin laiska, kaikki täytyy muiden tuoda ja tehdä valmiiksi lyllerölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo kaiken olennaisen artistin lahjoista jos vuoden 2019 jälkeen ainut muutos esiintymisessä on hiustenväri.
Kyllä artistia tilaavat miettivät ensin tukan värin, muista taidoista ja tasosta viis."Voit toivoa ihan mitä vaan (etten esiintyisi) mutta ihmisen pitää tehdä myös töitä. Siunausta teille kiitos. Johanna"
Siitäkö ihmiset maksaisi, että saisivat nähdä kun Tukiainen ryyppää?
Ja kuka baarinpitäjä on niin hullu että tuon palkkaisi?
Voiko ryyppäämistä, huispailua ja persheen läpsimistä sanoa työksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voit toivoa ihan mitä vaan (etten esiintyisi) mutta ihmisen pitää tehdä myös töitä. Siunausta teille kiitos. Johanna"
Voiko ryyppäämistä, huispailua ja persheen läpsimistä sanoa työksi?Lähibaarissa voi käydä katsomassa toisten ryyppäämistä ja söheltämistä, jos se kiinnostaa. Tukiaisen katsomisesta en maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vihjaa, ettei hänen tyttärensä elä yli 18-vuotiaaksi... WHAT!!"Lord knows also very well what is going on. No matter how the enemy is working and stealing innocent children, no matter how people keep on lying and using law as an excuse to do evil things, it doesn´t change the Truth. I believe anyways that we are going home soon. All the babies and children are coming there also. "
Pelottavaa suorastaan, että pienen lapsen äidillä on tuollainen kaipuu taivaaseen ja saada lapsensakin sinne..."I´m going to be together with my own child" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voit toivoa ihan mitä vaan (etten esiintyisi) mutta ihmisen pitää tehdä myös töitä. Siunausta teille kiitos. Johanna"
Voiko ryyppäämistä, huispailua ja persheen läpsimistä sanoa työksi?”Artisti” itse kertoo että viina kyllä maistuu harvinaisen hyvin hänelle myös ”keikoilla” nyt ja se on vain ongelma jos viinaa ei tarpeeksi löydy.
Sitä en kyllä ymmärrä kuka tilaisi kuppilaansa esiintymään juoppolallin rikollisen, jonka esiintymisen ainoa arvo on sen aiheuttama loputon myötähäpeä asiakkaille tai se että ”artisti” hyökkää asiakkaiden kimppuun. Vielä kun sen artistin saapumisen ajoissa ”keikalle” edes oikeana päivänä on vähintään fifty-sixty kun ei koskaan tiedä herääkö ammattinukkuja ajoissa, löytääkö oikean junan tai saako jonkun Hessu Hopon taas säälistä kuskiksi. Eikä se uskonnollinen saarna, jota jurrissa saarnataan keikoilla taida olla mikään myyntivaltti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vihjaa, ettei hänen tyttärensä elä yli 18-vuotiaaksi... WHAT!!Kirjoittiko se oikeesti " Jos haluatte oikeasti seksikkään suomalaisen NAISEN ravintoloihinne ja muihin tapahtumiin esiintymään ja muuten vaan vieraaksi, niin yhteydenottoja kehiin!"
Eli ilmainen Ruska maistuu 😜🤣🤣kutsu Tuksu kylään ja yöksi peräkamariin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko ryyppäämistä, huispailua ja persheen läpsimistä sanoa työksi?Mikä kahakka siitä syntyisi jos Tuksun pyytäisi vierailulle? Esiintymään siis. Tyhjentäisi ruokakaapit, imaisisi viinat sisuksiinsa, kertaisi Maijamit ja Dubaissa asumiset, hyrräisi lattialla, julistaisi itsekeksimäänsä Jumalan sanaa, huutaisi ja kävisi vielä kaupan päälle käsiksi. Toki leidi pitäisi noutaa jostain Loviisasta ja...
Kuka keksii lisää? - Anonyymi
"Järkyttävää sanoinkuvaamatonta PAHUUTTA!!!!! Ei voi muuta sanoa, kun rukoillaan että Jeesus tulee PIAN!!!! Ja jos se ylöstempaus tapahtuu, niin tapahtukoot se niin NOPEASTI KUIN IKINÄ VAAN VOI, lapset ja vauvat turvaan taivaankotiin Jeesuksen luokse! En voi katsoa noita kaikkia linkkejä ja videoita itkemättä, sydän särkyy ihan täysin, kertakaikkista PAHUUTTA!!!! Raamattuhan varoittaa tästä juuri että: "Kun laittomuus nousee valtaan, niin useimpien rakkaus kylmenee, mutta se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu." Johanna Tukiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kahakka siitä syntyisi jos Tuksun pyytäisi vierailulle? Esiintymään siis. Tyhjentäisi ruokakaapit, imaisisi viinat sisuksiinsa, kertaisi Maijamit ja Dubaissa asumiset, hyrräisi lattialla, julistaisi itsekeksimäänsä Jumalan sanaa, huutaisi ja kävisi vielä kaupan päälle käsiksi. Toki leidi pitäisi noutaa jostain Loviisasta ja...
Kuka keksii lisää?Olisipa kantapeikoilla puhuttavaa, ja baari saisi julkisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lord knows also very well what is going on. No matter how the enemy is working and stealing innocent children, no matter how people keep on lying and using law as an excuse to do evil things, it doesn´t change the Truth. I believe anyways that we are going home soon. All the babies and children are coming there also. "
Pelottavaa suorastaan, että pienen lapsen äidillä on tuollainen kaipuu taivaaseen ja saada lapsensakin sinne..."I´m going to be together with my own child"”Ja minä odotan että saan yhdessä nauttia Jeesuksen luona taivaassa yhdessä tyttäreni kanssa, ilman että siihen tulee kukaan paholaisen lähettiläs sotkemaan enää yhtään mitään.” (Esteri)
Aikooko tehdä laajennetun itsemurhan, kun tapaa Isabellen seuraavan kerran? Molemmat lähtevät Jeesuksen luo taivaaseen?
Tuksun mt-ongelmat ovat vakavia ja hän uskoo ylöstempaukseen ja kuvittelee pääsevänsä Jeesuksen luokse. Hän väittää myös, että hän on muka nähnyt Julian taivaassa Jeesuksen kanssa. Julia muka pitää Jeesuksen kädestä kiinni. Tuksu voi tehdä mitä tahansa ja lasta ei saisi antaa hänelle hetkeksikään ilman valvontaa.
Kun ajatellaan vaikkapa vain 2000 mennyttä vuotta. Tuona aikana on elänyt suuri määrä hyviä kristittyjä ja muita hyviä ihmisiä (jotka eivät ole kristittyjä), niin miten ihmeessä Jeesuksella on aikaa pitää kiinni vain ja ainoastaan eroottisen tanssijan siskon, Julian kädestä??? En myöskään usko, että muiden uskontojen edustajat päätyvät helvettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vihjaa, ettei hänen tyttärensä elä yli 18-vuotiaaksi... WHAT!!Ja näin glamouristi meni leipä jonossa yrittämään viedä vanhustenkin ruoat, täytyyhän Johannan syödä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Järkyttävää sanoinkuvaamatonta PAHUUTTA!!!!! Ei voi muuta sanoa, kun rukoillaan että Jeesus tulee PIAN!!!! Ja jos se ylöstempaus tapahtuu, niin tapahtukoot se niin NOPEASTI KUIN IKINÄ VAAN VOI, lapset ja vauvat turvaan taivaankotiin Jeesuksen luokse! En voi katsoa noita kaikkia linkkejä ja videoita itkemättä, sydän särkyy ihan täysin, kertakaikkista PAHUUTTA!!!! Raamattuhan varoittaa tästä juuri että: "Kun laittomuus nousee valtaan, niin useimpien rakkaus kylmenee, mutta se joka pysyy vahvana loppuun asti, pelastuu." Johanna Tukiainen
Rukoilkaamme kyllä, ei sitä että Jeesus tulisi, vaan että joku hakisi sinut hoitoon
- Anonyymi
Johanna antaa itselleen luvan ryypätä, koska hänhän on "voittanut", ikuinen elämä taivaassa lapsen kanssa edessä ihan pian.
Ei ihme, jos lapsi on ollut ahdistunut, jos joutuu kuulemaan tuollasta, ylöstempauksia, kasvatusaltaita ja ikuista tulimerta jonne rakkaat mummo ja isi joutuu. Ei hävetä ja antaisitte jo olla rauhassa. Mitä tekee,oma häpee.
Mutta kuka jaksaa jauhaa asiasta vuosikausia? Missä mättää?- Anonyymi
Tuksun fani Shane on pistänyt facessa ison väihteen päälle...
Sossut siis välittää lapsia elinkauppaan?
Raili voi iloita, S aikoo pistää Tuksun antifanit nippuun ja ilmoittaa heistä poliisille perättömistä jutuista (S uskoo että poliisien ja sossujen raportit ovat 100% väärennöksiä, hänellä on todisteet ja lähteet).- Anonyymi
Esther Sara (=Tuksu) : "These People writing here are completely demonic!!!!! I don't wonder why God allows Russia come to Finland fast! Pure EVIL: those are LIES from the devil!!!
Nämä ihmiset kirjoittavat täällä ovat täysin demonisia!!!!! En ihmettele miksi Jumala sallii Venäjän tulla Suomeen nopeasti! Puhdas PAHUUS: nuo ovat paholaisen VALHEITA!!! - Anonyymi
Shane: "She is a good mother. Your posts are absolute crap. You lie and slander a good woman. Why don’t you just talk to God about it, you that say she should repent."
"You know some of you people that come after Johanna, you might as well just go to the insane asylum. When a mother is protecting her own child from a cocaine drug dealer, and a murderer...Tell me, does the guy have some warrants in other countries? Do you even know? Do you know any thing about what I say?
So you think that the child should be around some cocaine drug dealer, and a murderer? I hope you don't have children. And if you do, and you do that, and put them in harms way, that some one has the sense to take them away from you, so they can be protected. I think you and many people here are the people that need to be coming to the place where you can handle the truth. I don't think you know it, and you should be fore you try to open the pipe."
Johanna nimittelee lapsensa isää murhaajaksi, että tämä olisi ollut vankilassa tästä syystä Albaniassa 8 vuotta. Onko tästä todisteet ja dokumentit? Tuntuu, että tästä on vain Johannan oma sana. Kuulustelupöytäkirjoissa ei tuoda näitä esiin. Ei niissä vanhoissa pahoinpitelyä koskevissakaan.
Perpalta löytyi huumeita, mutta onko nyt sitoutunut pääsemään niistä eroon? Yrittää tyttärensä takia?
Marja-mummi on kuulusteluissa kehunut Perpaa hyväksi isäksi, miten tytär iloisena odotti isänsä tapaamisia ja Perpa oli tapaamisissa luotettava ja täsmällinen. Joel-velikin muuten soitti Johanan siepattua tyttärensä heti alussa Perpalle eli he pitivät yhteyttä ja olivat ilmeisesti hyvissä väleissä.
Vaikka Johanna sanoo siepanneensa tyttärensä viedäkseen tämä turvaan, mutta mitään uhkaavaa ei todella tainnut olla muuallla kuin Johanna omassa päässä.
Voi olla Johannan mustamaalausta nuo Perpan kokaiinidiileriksi ja murhaajaksi syyttely. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shane: "She is a good mother. Your posts are absolute crap. You lie and slander a good woman. Why don’t you just talk to God about it, you that say she should repent."
"You know some of you people that come after Johanna, you might as well just go to the insane asylum. When a mother is protecting her own child from a cocaine drug dealer, and a murderer...Tell me, does the guy have some warrants in other countries? Do you even know? Do you know any thing about what I say?
So you think that the child should be around some cocaine drug dealer, and a murderer? I hope you don't have children. And if you do, and you do that, and put them in harms way, that some one has the sense to take them away from you, so they can be protected. I think you and many people here are the people that need to be coming to the place where you can handle the truth. I don't think you know it, and you should be fore you try to open the pipe."
Johanna nimittelee lapsensa isää murhaajaksi, että tämä olisi ollut vankilassa tästä syystä Albaniassa 8 vuotta. Onko tästä todisteet ja dokumentit? Tuntuu, että tästä on vain Johannan oma sana. Kuulustelupöytäkirjoissa ei tuoda näitä esiin. Ei niissä vanhoissa pahoinpitelyä koskevissakaan.
Perpalta löytyi huumeita, mutta onko nyt sitoutunut pääsemään niistä eroon? Yrittää tyttärensä takia?
Marja-mummi on kuulusteluissa kehunut Perpaa hyväksi isäksi, miten tytär iloisena odotti isänsä tapaamisia ja Perpa oli tapaamisissa luotettava ja täsmällinen. Joel-velikin muuten soitti Johanan siepattua tyttärensä heti alussa Perpalle eli he pitivät yhteyttä ja olivat ilmeisesti hyvissä väleissä.
Vaikka Johanna sanoo siepanneensa tyttärensä viedäkseen tämä turvaan, mutta mitään uhkaavaa ei todella tainnut olla muuallla kuin Johanna omassa päässä.
Voi olla Johannan mustamaalausta nuo Perpan kokaiinidiileriksi ja murhaajaksi syyttely.Esther Sarana jaksaa haukkua "Paulia".
Taisi jätetyksi tuleminen olevan kova paikka.
Ilmoittaa olevansa myös sinkku eli Veijo kelpaa edelleen vain elättäjäksi, vaikka V:n mukaan asuvat yhdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla Johannan mustamaalausta nuo Perpan kokaiinidiileriksi ja murhaajaksi syyttely.Oli kai rikollinen mutta Paksun kidnappaus Vellin kanssa oli kyllä one of akind
- Anonyymi
Seiska 15.11.:
Katoamistemppu oikeudessa! Johanna Tukiainen joutuu taas telkien taakse
Johanna Tukiainen, 44, ja Veijo Lalli, 61, ovat molemmat vastaajina pahoinpitelyasiassa, joka on vireillä Helsingin käräjäoikeudessa. Heitä molempia syytetään rikoksesta. Toistaiseksi on epäselvää, mistä tarkoista rikosnimikkeistä kummankin kohdalla on kyse.
Asiaa oli määrä käsitellä oikeudessa tänään tiistaina (15.11.). Päivä alkoi erikoisella tavalla, sillä käsittelyaikaa siirrettiin heti aamusta tunnilla eteenpäin tuntemattomista syistä.
Kun oikeudenkäynti lopulta alkoi, eivät Johanna ja Veijo olleet vieläkään saapuneet oikeuteen. Tuomari kyseli heti Johannan avustajalta, missä tämä on.
Oikeusavustaja totesi Johannan olevan bussissa matkalla Turusta Helsinkiin. Tuomari oli ymmärrettävästi turhautunut asiasta.
Ilmeni, että käsittelyaikaa siirrettiin tunnilla siitä syystä, että Johanna ehtisi paikalle. Tämä ei toteutunut.
Veijon olinpaikasta ei ollut mitään tietoa. Veijolla ei ilmeisesti ole avustajaa oikeudenkäynnissä, sillä oikeusavustajaa ei ollut paikalla.
Tuomari asetti molemmille 600 euron poissaolosakot ohareista. Lisäksi molemmat määrättiin noudettavaksi seuraavaan oikeudenkäyntiin, joka pidetään alustavan suunnitelman mukaan ensi vuonna kesäkuussa.
Syyttäjä ei halunnut kommentoida rikosasiaa Seiskalle ennen kuin asiaa on käsitelty oikeudessa.
Molemmat vangitaan
Henkilölle tuomitaan aikaisemmin asetettu uhkasakko, jos hän jättää saapumatta oikeuteen ilman laillista estettä. Laillinen este voi olla esimerkiksi sairaus.
Se että Johanna ja Veijo on määrätty noudettavaksi seuraavaan oikeudenkäyntiin, tarkoittaa sitä, että poliisi ottaa heidät kiinni ja kuljettaa heidät oikeuteen.
Johanna ja Veijo joutuvat siis molemmat telkien taakse kesäkuussa.
Vapaudenmenetysaika, eli se aika kun he ovat vangittuna, voi kestää kuljetusaikoineen jopa viisi vuorokautta.
Lähde: Minilex
Tuksu ei ny kerkiä,ko pukkaa pikkujoulukiertuetta päälle.- Anonyymi
”Tuomari asetti molemmille 600 euron poissaolosakot ohareista.”
Kait Velli Tuksunkin osuuden maksaa.
Vellille 1200 e maksamista - Anonyymi
Vähät välittävät nuo kaksi heikkojärkistä alkkista jostakin oikeudenistunnoista. Siinä ajassa, joka meni hukkaan oikeussalissa, olisi moni muu voinut saada tapauksensa pois päiväjärjestyksestä.
Vaan eihän nuo kaksi niljaketta sitä älyä. Kunhan saavat lehteen nimensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähät välittävät nuo kaksi heikkojärkistä alkkista jostakin oikeudenistunnoista. Siinä ajassa, joka meni hukkaan oikeussalissa, olisi moni muu voinut saada tapauksensa pois päiväjärjestyksestä.
Vaan eihän nuo kaksi niljaketta sitä älyä. Kunhan saavat lehteen nimensä.Ne on vaihteeksi lentäneet ulkomaille? Tuksu lähtenyt Tukholmasta ja Lalli Helsingistä? Sama kohde, mutta eivät ole uskaltaneet yhdessä lähteä, kun jäisivät kiinni? Varmaan se Marjan ystävän luo espanjaan johon ne oli elokuussakin matkalla, mutta auto hajos ja tuli riitaa? Tuksua on jäänyt kaihertaan se mahdollisuus ilmaiseen ylöspitoon minkä oli saanut puhuttua silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on vaihteeksi lentäneet ulkomaille? Tuksu lähtenyt Tukholmasta ja Lalli Helsingistä? Sama kohde, mutta eivät ole uskaltaneet yhdessä lähteä, kun jäisivät kiinni? Varmaan se Marjan ystävän luo espanjaan johon ne oli elokuussakin matkalla, mutta auto hajos ja tuli riitaa? Tuksua on jäänyt kaihertaan se mahdollisuus ilmaiseen ylöspitoon minkä oli saanut puhuttua silloin?
Ilmaisen ylöspidon käyttämättä jättäminen lasketaan noissa piireissä saavutetun edun menettämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaisen ylöspidon käyttämättä jättäminen lasketaan noissa piireissä saavutetun edun menettämiseksi.
Hah, tuksu lentää ja odottelee velliä mut saako odotella vai tuleeko velli. Siinä taas miettimistä, joka taitaa olla ylivoimaista.
- Anonyymi
Tuksu & Veijo -satu ei pääty hyvin.
- Anonyymi
Ovatko ne siis lähteneet pakomatkalle? Vai vain toinen? Veikö sukaton mies nelijalkaiset ystävykset jonnekin hoitoon että pääsee siiville itse?
Siinäpä miettimistä kerrakseen. - Anonyymi
Kai se on ihan sama missä odottelee talteenottoa ja hyvässä lykyssä voi jossain espanjassa turistien seassa piilotella useammankin vuoden jos vai joku suostuu majoittaan?
- Anonyymi
Kyllä kannattais nyt lähteä pakoon, sais rauhassa lipitellä punaista viinimarjaa, eikä tarvitsisi katsella tyhmiä pohjoismaalaisia näkymiä.
Etelässä voi tuntea olevansa kotona, kaltaistensa seurassa. - Anonyymi
Antakaa sairaan ihmisen toipua rauhassa.
- Anonyymi
Eiköhän siitä kohta valtio huolenpidä? Saa ihan yksilöityä hoitoa ja vierotetaan viinasta ja pillereistä? Mitähän hän on mieltä kovana raamatuntutkijana raamatunlauseesta "Juomarit ei peri taivastenvaltakuntaa"?
- Anonyymi
Onhan tuo Tuksu sairas, sehän on selvä. Mutta sen lisäksi on vielä ilkeäkin ja väkivaltainen, eikä mitenkään herätä muissa myötätuntoa ja sympatiaa, koska sen käytös on niin kamalaa. Ja koska sillä ei ole minkäänlaista sairaudentuntoa eikä kykyä ottaa vastuuta yhtään mistään, niin ei sitä kukaan voi auttaakaan. Ylpeys on varmasti luonteenpiirre, samoin turhamaisuus.
Päihdeongelmakin on sairaus ja riippuvaisuus. Mutta sekin on täysin itseaiheutettua. Kukaan ei tule riippuvaiseksi päihteistä, jos niitä ei käytä. Ja jos käyttö lähtee lipsumaan lapasesta, niin sitten siihen pitäisi lähteä hakemaan apua ajoissa. Mutta siinäkin ensimmäinen askel on ongelman myöntäminen. Tuksu yrittää selkeesti ihan viimeseen asti kieltää kaikenJa Tuksu ei ikinä myönnä, että hänessä on mitään vikaa. Eli siinäkään suhteessa häntä ei voi auttaa.
Tuksu sai kaksi vuotta aikaa näyttää, että on kykenevä ja haluaa vanhemmuutta. Tukitoimia vaikka mitä ja Marja apuna koko ajan. Mutta ei. Ei ollut halua eikä kykyä. Kaksi vuotta on aika pitkä aika kyllä. Jos olisi oikeasti halunnut olla äiti, olisi tuossa ajassa ehtinyt elämänsä suunnan muuttaa. Ei auta vaikka kuinka huutaa netissä ja syyttelee muita.
Tuksulla on mennyt täysin ohi se, mitä vanhemmuus tarkoittaa ja mihin se velvoittaa. Siksihän se lapsi jouduttiin sijoittamaan muualle ja Tuksu sekä lapsi päätyivät pienen ollessa vain 3 viikkoa perhekotiin. Vanhemman velvollisuus on, että lapsi saa kasvaa turvallisessa ympäristössä ja lapsesta pidetään huolta. Tuksu ei kyennyt tarjoamaan turvallista ympäristöä eikä kykene lapsesta huolta pitämään. - Anonyymi
Jos olisin niin eksyksissä itseni ja elämäni kanssa kuin Johanna,niin menisin rauhoittumaan loppuelämäkseni nunnaluostariin. Pois kaikesta ulkopuolisesta maailmasta, eläisin ilman puhelinta, nettiä, alkoholia, pillereitä, kaukana harhauttavista uskonlahkoista.
Mutta kun hän ei halua parantua, hän rakastaa pahuutta. - Anonyymi
Johanna on tunnetusti ilkeä ihminen eikä vain sisarilleen ja äidilleen vaan myös muille ihmisille. Johanna on hyökännyt oman isänsäkin kimppuun, niin että toimiiko muut normaalit ihmiset noin kun heille tulee riitaa jonkun kanssa? Tuskin. Tai onko muut ihmiset väkivaltaisia ja luonteeltaan inhottavia narsisteja jotka hakkaavat ihmisiä, vetävät viinaa huumeita ja lääkkeitä sekaisin ja haistattelevat ihmisille? Enpä usko. Miten voit edes verrata normihmistä Johannaan? Ei ole mitään vertailupohjaa. Kyllä monet mokaa mutta ei ihan tuossa mittakaavassa kuitenkaan ja normaalit ihmiset osaavat katua hölmöilyjään. Johannalla ei ole pienintäkään katumuksen tunnetta yhtään mistään. Joten kyllä, on todellakin varaa arvostella Johannaa.
- Anonyymi
Tuksu on jo kauan elänyt jossain omassa Laa-laa maassaan. Kun kaikki kuvat muokkaa ja fotoshoppaa tunnistamattomaksi, niin kaunishan hänestä tulee ja kun kaikki rikokset ja rötökset kieltää, niin puhdas pulmunenhan hänestä tulee. Kaikki on vaan niin kauheen kateita. Laa-laa maassa jossa hän mielikuvituksessaan elää, hän on tavoiteltu prinsessa ja maailman paras äiti.
- Anonyymi
”Johanna Tukiaisen salattu sometili paljastui – kohublondi ennustaa maailmanloppua
Johanna Tukiainen, 44, on viime aikoina ollut otsikoissa lapsikaappaustuomionsa johdosta
Johanna tuomittiin Attundan käräjäoikeudessa Ruotsissa törkeästä lapsikaappauksesta.
Käräjäoikeuden toimittaman tuomiolauselman mukaan Johanna sai rikoksesta kolmen vuoden valvontarangaistuksen. Lisäksi hänet määrättiin psykiatriseen hoitoon.
Johanna joutuu myös maksamaan tyttärelleen vahinkokorvauksia 27 700 Ruotsin kruunun edestä eli noin 2 500 euroa korkoineen. Korvauksia perustellaan lapselle aiheutuneesta häpäisemisestä, kivusta ja tilapäisestä haitasta. Lisäksi Johannan pitää maksaa noin 70 euron rikosuhrimaksu. Tuomio ei ole lainvoimainen.
Lisäksi Johanna Veijo Lalli, 61, tekivät oharit Helsingin käräjäoikeudessa marraskuun 15. päivänä. Hän ja Veijo ovat molemmat vastaajina pahoinpitelyasiassa. Molempia syytetään rikoksesta. Toistaiseksi on epäselvää, mistä tarkoista rikosnimikkeistä kummankin kohdalla on kyse.
Johannaa ei olla nähty jonkin aikaan julkisuudessa. Koska hänen puhelimensa on edelleen Ruotsin poliisin hallussa, otti hän ensin Veijon Facebook-tilin omaan käyttöönsä. Johanna ei ole pääsyä omalle sometililleen.
Kohublondi on kuitenkin perustanut uuden salaisen Facebook-tilin itselleen täysin uudella nimellä (= Esther Sara). Hän julkaisee päivittäin runsaasti päivityksiä (sisällöstä päätellen myös Veijo Lallin tilillä).
Johannan yksi puheenaiheista on Vihan ja ahdistuksen aika. Se on Raamatun ennustama ajanjakso, joka päättyy lopun ajan tapahtumiin eli maailmanloppuun.
Kyseiseen ajanjaksoon viitataan muun muassa Danielin kirjassa sekä Matteuksen evankeliumissa ja Ilmestyskirjassa. Raamatun tulkinnasta riippuen se kestää seitsemän vuotta, tai kolme ja puoli vuotta.
Johanna julkaisee päivityksiään osittain englanniksi.
– Elämme nyt Vihan ja ahdistuksen aikaa, ellei kukaan tiennyt jo!!! Olemme sen kolme ja puolen vuoden kohdalla, ennen Jumalan raivoa, joka tapahtuu lopussa, Johanna kirjoittaa vapaasti suomennettuna.
Päivityksissään hän muistelee myös edesmennyttä Jasmine-siskoaan ja ryöpyttää (ja nimittelee narsistiksi, psyko- ja sosiopaatiksi) Marja-äitiään. Lisäksi hän on avautunut lapsensa huostaanotosta (= ryöstöstä ja Suomen sossun lapsikaupasta), ja kritisoi päätöstä rankoin sanoin.” (Seiska 25.11.2022) - Anonyymi
Esther Sara = Johanna Tukiainen .
Mesoamista facessa:
T.K Mene ja hae lapsesi takaisin. Älä juo enää. Tee parannus kaikesta synnistäsi, myös väärän evankeliumin levittämisestä. Levität saatanan evankeliumia. Juomarit eivät peri Jumalan valtakuntaa. Koskee myös sinua.
Tee parannus ja usko evankeliumi Mia Johanna.
Esteri
T. K Varo ettet pilkkaa Pyhää Henkeä! Kaikki muut synnit annetaan anteeksi, jopa Jeesuksen pilkka annetaan anteeksi mutta Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi tässä elämässä eikä tuonpuoleisessa. Siteeraan Raamattua ja varoitan iänkaikkisuudesta. Ole varovainen mitä puhut!!!! Suomalaisten kansansairaus alkoholismi voidaan antaa vielä anteeksi, syntejä on erilaisia ja ne ovat eri mittakaavassa. Mutta Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi koskaan! Minä levitän sitä ainoaa evankeliumia jonka Jeesus Kristus on itse antanut Raamatussa! Ihmiskauppiaat 🚫 eivät peri Jumalan valtakuntaa! Eivät myöskään pilkkaajat, huorintekijät, valehtelijat, pelkurit, murhaajat ja kaikki jotka vääryyttä rakastaa ja tekee sitä.
T.K
Esther SaraPyhää Henkeä en voi pilkata, koska uskon Hänen ilmoituksen Jumalan Ainoasta Pojasta. Sinä tosin pilkkaat jo Kristustae elämällä miten elät. Väärällä nimelläkin vielä.
T.K Varoitan vielä yhden kerran. Pyhän Hengen pilkkaa on ainoa mitä ei saa anteeksi! Sulla ei ole mitään oikeutta tulla tuntemattomana naisena aukomaan päätäsi tänne. Henkeä voi pilkata vaikka olisi ns ”uskossa.” Sinä olet näemmä susi lammasten vaatteissa.
T.K
Esther Sara älä sitten pilkkaa Häntä enempää. Minulla on ihan oikealla nimelläni profiili. Sinä olet Ester? Miksi valehtelet taas? Et ole Johanna Herran oma. Teet Hänestä naurun alaisen tämän kansan keskuudessa. Tee parannus.
Jätän sinut ”pahan haltuun”, omaksi parhaaksesi, jotta ehkä näkisit itsekin tilasi. Näin Paavali opetti julkisyntisille tekemään.
Laura
Esther Sara Joo näitä riittää. Kannattaisiko hankkia oma elämä
Esteri
T.K Paavali istui syyttömänä vankilassa kuten minä. Siinä mielessä hyvä vertaus. Mitä sinä tulet tänne länkyttämään? Raamattu sanoo että ”se millä mitalla te mittaatte muille, sillä mitalla teille tullaan mittamaan.” Jeesus varoitti että se joka jonkun laittaa vankeuteen joutuu itse sinne ja se joka tappaa miekalla jonkun, itse kaatuu miekkaan.
Laura
T.K Eikö sulle ole jo päiväkodissa opetettu, että keskity siihen mitä itse teet oikein? Saatko jotain sairasta tyydytystä,että mollaat tai annat elämän ohjeita muille? Lähde nyt undulaatti omille nurkilles nyppii
Esteri
Laura Silvennoinen 🤣 Undulaatti, 😂 HAHAHAAAaaaaa
T.K
Johannalla kaksi profiilia ilmeisesti. Ei se mitään.
Tuossa tuli mieleen jälleen Herran sana: Juomarit eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Olet nytkin humalassa. Eikö?
Kadotus ei ole vielä voimassa eikä Taivaaseen mene kukaan, paitsi Kristus.
Jumalan Valtakunta tulee maanpäälle ja kadotus on toinen kuolema. Sinä et ole käynyt kummassakaan. Tee parannus valheistasi ja juoppoudestasi. Sinut on koeteltu Jumalan Sanalla. Kaikkea hyvää 🤗
Esteri
T. K Piru joka taas puhuu jonkun ihmisen suulla. Kyllä olen käynyt kadotuksessa vuonna 2015. Olen käynyt myös taivaassa useita kertoja. Molemmat ovat juuri nyt voimassa ja jos ihminen kuolee ilman että on uudistisyntynyt kristitty, menee kadotukseen. Tämä lukee ihan selkeästi Raamatussa. Helvetti on ikuinen tuli jossa mato ei kuole ja ihmiset kituvat elävältä. En ole tuominnut sinne ketään, ainoastaan JUMALA voi sen tehdä! Tee itse katumus itseriittoisuudestasi ja ylpeydestäsi! Ylpeyden takia paholainen lankesi myös.- Anonyymi
Raamattu kyllä kertoo asian niin, että maailmojen lopussa tulee tuomiot ja kaikki kuolleet paitsi Herrassa nukkuneet joutuvat viimeiselle tuomiolle ja vasta sen jälkeen joutuvat kadotukseen. Herrassa nukkuneet herätetään Jeesuksen tulessa pilviin hakemaan omiaan ennen tuhatvuotista valtakuntaa...mutta kaikenlaisia näkyjähän voi pilleri ja juovuspäissään nähdä.
- Anonyymi
...jatkuu
Johanna Tukiaisen arvostelu = Jumalan pilkka
"Suomalaisten kansansairaus alkoholismi voidaan antaa vielä anteeksi, syntejä on erilaisia ja ne ovat eri mittakaavassa. Mutta Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi koskaan! Minä levitän sitä ainoaa evankeliumia jonka Jeesus Kristus on itse antanut Raamatussa! Ihmiskauppiaat eivät peri Jumalan valtakuntaa! Eivät myöskään pilkkaajat, huorintekijät, valehtelijat, pelkurit, murhaajat ja kaikki jotka vääryyttä rakastaa ja tekee sitä.
...Ja sinä joudut Jumalan edessä katumaan puheitasi,koska et ole Jumala. Ainoastaan Jumala voi tuomita ihmisen. Pitääkö tämä takoa sinne päähäsi??!!!!"
Eli 2 litraa viiniä/pv on okei, ei syntiä.
Txxxx Kxx
Ps. Et ollut syyttömänä vankilassa. Sinä hakkasit äitisi ja lähes tuhosit pienen lapsesi elämän. Et sinä ole syytön. Et sinä vankilassa ole ollut evankeliumin takia vaan siitä syystä, mitä olet tehnyt ja kaikki sen ymmärtää.
Lxxxx Silxxxxxxx
Txxxx Kxx hei enkö jo äsken sanonut,että keskity siihen omaan parannukseesi ja sinä teet jo Jumalan edessä syntiä,kun tuomitset muita. Jumala on ainut joka tuomitsee ja antaa käskyt elämälle,et sinä!!!!
Esther Sara
Txxxx Kxx Minä EN ole hakannut äitiäni koskaan. Äitini on riivattu ja valehtelija!!!!! Olen myöntänyt sen poliiseille että otin hänen nenästään kiinni kun olin kuunnellut puoli vuotta törkeää henkistä väkivaltaa! Tottakai olin syyttömänä vankilassa, yritin pelastaa lapseni pahojen ihmisten kynsistä. Jumala tietää kyllä asiani. Olen ollut normaali, rakastava äiti. Sinä olet tuntematon ihminen joka ei tiedä asioista mitään! Oma äiti ei tuhoa lapsensa elämää, oletko noin saakelin tyhmä???!!!! Jokainen lapsi tarvitsee oman äitinsä, sehän pitäisi olla täysin selvää!
Txxxx Kxx
Esther Sara älä nyt viitsi enää valehdella. Saatanan valheita puhut.
Ja elät.
Tunnen Jumalan Sanan Pyhän Raamatun. Sinä et elä, etkä puhu sen mukaan. Älä valehtele enää.
En jatka tätä keskustelua enempää. Tarvitset apua, mutta ennen kaikkea sinun tulee löytää Jumala, joka tuli sinua varten ja sovitti syntisi. Jotta et kuolisi ikuisiksi ajoiksi, vasn eläisit iankaikkisesti Jumalan valtakunnassa.
Etsi Johanna Raamatun Yahsua
Esther Sara
Txxxx Kxx Shxxx Kxxxx check this one out
Esther Sara
Txxxx Kxx Minulla on Jeesus, Hän on Herrani joka on minut armahtanut. Mitä ihmettä auot täällä päätäsi? Sun oma profiili on feikki, monet nettikiusaajat käyttää juuri "Koo" sukunimeä, olet mahdollisesti paholaisen palvoja!
Laura Silxxxxxxx
Txxxx Kxx miksi edes aloitit keskustelun??? Ai siksi, että tuntisit itsesi paremmaksi ihmiseksi kertomalla muille omia totuuksiasi?? Laita nyt se turpa kiinni,ennen kuin se turpoo kiinni paviaani!!!
Lxxxx Silxxxxxxx
Ja sinä joudut Jumalan edessä katumaan puheitasi,koska et ole Jumala. Ainoastaan Jumala voi tuomita ihmisen. Pitääkö tämä takoa sinne päähäsi??!!!!
Lxxxx Silxxxxxxx
Ja miksi sua edes kiinnostaa Johannan elämä?? Mulle on ihan sama vaikka vetäisit hepoa suoneen,koska olet mulle nobody.. Get a Life!!!!!
Esther Sara
Txxxx Kxx Saakelin paskiainen: Tsekkaa mikä on Adrenocrome ja miten maailman tähdet uhraa lapsia ja juo heidän verta jotta saavat suuremman kunnian! Ota yhteyttä lastensuojeluun USA:ssa, lapsia uhrataan! Kuinka KEHTAAT tulla minua syyttämään kun yritin pelastaa lapseni!!!! Olette pahoja ihmisiä ja Herra näkee teidät kyllä!!
Esther Sara
Lxxxx Silvxxxxx katso tätä tyyppiä, esiintyy taas "uskovana"
Esther Sara
Be careful because there is one sin that is NEVER forgiven and that is blashmepy of the Holy Spirit!
Hmm...
"maailman tähdet uhraa lapsia ja juo heidän verta jotta saavat suuremman kunnian! Ota yhteyttä lastensuojeluun USA:ssa, lapsia uhrataan!"
Miten tämä liittyy lapsen kaappaukseen Ruotsissa? Missä todisteet? Media piilottelee tällaista kamaluutta?
Tuo nainen on ihan seko. Veijon kannattaisi olla varuillaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...jatkuu
"Suomalaisten kansansairaus alkoholismi voidaan antaa vielä anteeksi, syntejä on erilaisia ja ne ovat eri mittakaavassa. Mutta Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi koskaan! Minä levitän sitä ainoaa evankeliumia jonka Jeesus Kristus on itse antanut Raamatussa! Ihmiskauppiaat eivät peri Jumalan valtakuntaa! Eivät myöskään pilkkaajat, huorintekijät, valehtelijat, pelkurit, murhaajat ja kaikki jotka vääryyttä rakastaa ja tekee sitä.
...Ja sinä joudut Jumalan edessä katumaan puheitasi,koska et ole Jumala. Ainoastaan Jumala voi tuomita ihmisen. Pitääkö tämä takoa sinne päähäsi??!!!!"
Txxxx Kxx
Ps. Et ollut syyttömänä vankilassa. Sinä hakkasit äitisi ja lähes tuhosit pienen lapsesi elämän. Et sinä ole syytön. Et sinä vankilassa ole ollut evankeliumin takia vaan siitä syystä, mitä olet tehnyt ja kaikki sen ymmärtää.
Lxxxx Silxxxxxxx
Txxxx Kxx hei enkö jo äsken sanonut,että keskity siihen omaan parannukseesi ja sinä teet jo Jumalan edessä syntiä,kun tuomitset muita. Jumala on ainut joka tuomitsee ja antaa käskyt elämälle,et sinä!!!!
Esther Sara
Txxxx Kxx Minä EN ole hakannut äitiäni koskaan. Äitini on riivattu ja valehtelija!!!!! Olen myöntänyt sen poliiseille että otin hänen nenästään kiinni kun olin kuunnellut puoli vuotta törkeää henkistä väkivaltaa! Tottakai olin syyttömänä vankilassa, yritin pelastaa lapseni pahojen ihmisten kynsistä. Jumala tietää kyllä asiani. Olen ollut normaali, rakastava äiti. Sinä olet tuntematon ihminen joka ei tiedä asioista mitään! Oma äiti ei tuhoa lapsensa elämää, oletko noin saakelin tyhmä???!!!! Jokainen lapsi tarvitsee oman äitinsä, sehän pitäisi olla täysin selvää!
Txxxx Kxx
Ja elät.
Tunnen Jumalan Sanan Pyhän Raamatun. Sinä et elä, etkä puhu sen mukaan. Älä valehtele enää.
En jatka tätä keskustelua enempää. Tarvitset apua, mutta ennen kaikkea sinun tulee löytää Jumala, joka tuli sinua varten ja sovitti syntisi. Jotta et kuolisi ikuisiksi ajoiksi, vasn eläisit iankaikkisesti Jumalan valtakunnassa.
Esther Sara
Esther Sara
Txxxx Kxx Minulla on Jeesus, Hän on Herrani joka on minut armahtanut. Mitä ihmettä auot täällä päätäsi? Sun oma profiili on feikki, monet nettikiusaajat käyttää juuri "Koo" sukunimeä, olet mahdollisesti paholaisen palvoja!
Laura Silxxxxxxx
Txxxx Kxx miksi edes aloitit keskustelun??? Ai siksi, että tuntisit itsesi paremmaksi ihmiseksi kertomalla muille omia totuuksiasi?? Laita nyt se turpa kiinni,ennen kuin se turpoo kiinni paviaani!!!
Lxxxx Silxxxxxxx
Ja sinä joudut Jumalan edessä katumaan puheitasi,koska et ole Jumala. Ainoastaan Jumala voi tuomita ihmisen. Pitääkö tämä takoa sinne päähäsi??!!!!
Lxxxx Silxxxxxxx
Ja miksi sua edes kiinnostaa Johannan elämä?? Mulle on ihan sama vaikka vetäisit hepoa suoneen,koska olet mulle nobody.. Get a Life!!!!!
Esther Sara
Txxxx Kxx Saakelin paskiainen: Tsekkaa mikä on Adrenocrome ja miten maailman tähdet uhraa lapsia ja juo heidän verta jotta saavat suuremman kunnian! Ota yhteyttä lastensuojeluun USA:ssa, lapsia uhrataan! Kuinka KEHTAAT tulla minua syyttämään kun yritin pelastaa lapseni!!!! Olette pahoja ihmisiä ja Herra näkee teidät kyllä!!
Esther Sara
Esther Sara
Be careful because there is one sin that is NEVER forgiven and that is blashmepy of the Holy Spirit!
Hmm...
"maailman tähdet uhraa lapsia ja juo heidän verta jotta saavat suuremman kunnian! Ota yhteyttä lastensuojeluun USA:ssa, lapsia uhrataan!"
Miten tämä liittyy lapsen kaappaukseen Ruotsissa? Missä todisteet? Media piilottelee tällaista kamaluutta?
Tuo nainen on ihan seko. Veijon kannattaisi olla varuillaan...Mitä kosmista vittua mä oikein luen? Siis niinku "uskovaiset" mölisee tääl keskenään pata soimaa kattilaa -efektillä 😂 surkuhupaisaa
T. Karl - Anonyymi
Awww shit! 🤣 Laura Silvennoinen mainittu, OMFG!!!Täähän menee suorastaan huvittavaksi, tiiän meinaa tyypin. Aika hankala tapaus, varsinkin uskon asioissa. On se Suomi vaan niin pieni
T. Alfred Mürk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...jatkuu
Txxxx Kxx
Lxxxx Silxxxxxxx
Esther Sara
Txxxx Kxx
Ja elät.
Esther Sara
Esther Sara
Laura Silxxxxxxx
Lxxxx Silxxxxxxx
Lxxxx Silxxxxxxx
Esther Sara
Esther Sara
Esther Sara
Hmm...
Tuo nainen on ihan seko. Veijon kannattaisi olla varuillaan...Ehkä Velli saa vähän pxxxxa välillä että jaksaa kuunnella ja maksaa eläkkeeltä pihvit Paksulle
- Anonyymi
Hän on täydellinen. Kaikissa muissa on vikaa. Noh ehkä vankila opettaa?
- Anonyymi
Raamatussa kehoitetaan uskovia pysymään erossa tälläisistä luopioista. Johanna ei ole uskossa.
Hän myönsi pahoinpidelleensä äitiään ja silti väittää ettei olisi pahoinpidellyt.
Jos toista ottaa nenästä kiinni, niin mitä muuta se on kuin pahoinpitelyä.
Hän itse sanoo uskovaa äitiään riivatuksi. Kuinka Johanna uskaltaa puhua tällä tavalla uskovasta vanhemmastaan. Eikö hän pelkää pilkkaavansa Pyhää Henkeä.
Ei Jumalanpelkoa, vain paatunut sydän. Jumala voi vielä armahtaa, jos todella kääntyy Hänen puoleensa. Mutta tälläisiä ihmisiä tulee karttaa, ettei joutuisi osalliseksi heidän synneistään. - Anonyymi
Onko avioliitto siis kaupankäyntiä eikä perustu keskinäisee rakkauteen?
JTuk:"Don't even dream to have sex with me before marriage!!!! If u can't afford me, just GO! Pay the Weddings FIRST, after that sex. I know my worth! I made mistakes but I'm not repeating them!!!! "
JTuk: "The left side is: MY girlfriend. The rightside is your girlfriend! Hahahaaaa. Vasemmalla minä, vieressä oleva kuva minkänököisiä stalkkaajani ja vihapuheen harjoittajat on netissä! Stadissa naisilla on suuremmat rinnat myös kun muissa kaupungeissa. Oikealla puolella näette prototyypin nettikiusaajista mutta heitä on kaikenlaisia, enimmäkseen tuntemat.suomalaisia naisia."
"Me compared to my haters on Internet!!!! All those unknown Finnish women who I have never even met in my life: spreading hate speech, harshment, wicked things!@! Here uou see me on the left side (picture is taken in Oslo, Norway in 2019) and the other one is one the stalkers, spreading the hate speech as a coward on internet and trying to get others there too, as it was in the days of Sodoma & Gomorra: they feeded Christians even to lions! Oikea Tuksu on vasemmalla olevassa kuvassa! Oikealla on prototyyppi nettikiusaajasta (nettikiusaajat: eivät ole mitään ruusuja mutta kukkiihan se perunakin!) Pirun palvelijat sossut ovat myös oikean kuvan puolen luokkaa!"
"You too with all blessings and love perfect sister and rolemodel! Amen and amen!"
Johanna Tukiainen on uskovien miesten mielestä roolimalli?- Anonyymi
Tuksuko on parasta ja kauneinta, mitä helluntailainen usko on?
- Anonyymi
Jeesus on kuollut eikä voi antaa kenenkään syntejä anteeksi. Maatui paskaksi jo noin 2000 vuotta sitten. Karma sen sijaan on totta ja se tulee vielä rakentamaan Mia Mari Johanna Tukiaiselle maanpäällisen helvetin...OIKEUS toteutuu vielä!
- Anonyymi
No huhhuhh joku Tuksu. Onneks olen agnostikko ja semmosena pysyn.
Slava Bogu 🙏 - Anonyymi
Tuksulle pitäis näyttää vähän Kreisiraadioon ja sketsi nimeltä "Politseikroonika" ( Poliisikronikka). Oppis olemaan kun näkee miten Slavan kädelle käy. Ehkä jopa samaistuminen kuin on mahdollista
"kurat käsi raisk, Slava käsi! No las ta kurat olla!"
Slava Bogu!
Terveisin Urmas Murulaid - Anonyymi
Vieläkö tuo Laura on Tuksun kaveri? Puolustaako yhä noin raivokkaasti.
Shane on kaveri edelleen ja pöyristynyt että koka-Perpaa väitetään paremmaksi vanhemmaksi kuin ÄHÄ.- Anonyymi
Loora oottaa vauvaa. Onko kolmas vai neljäs lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loora oottaa vauvaa. Onko kolmas vai neljäs lapsi.
On sillä ainakin 3 ennestään, kaikki huostaanotettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä ainakin 3 ennestään, kaikki huostaanotettuja.
Neljä lasta on.
- Anonyymi
Ei käsittääkseni ole. Tuksu rupes jotain sekoilee sille joten Lauralla meni hermot mölisemiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä lasta on.
Tää on viides jota se odottaa. Lapsen isää ei lähimaillakaan enää, joku virolainen Narvasta. Lembit oli nimi ja raksamies ammatiltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on viides jota se odottaa. Lapsen isää ei lähimaillakaan enää, joku virolainen Narvasta. Lembit oli nimi ja raksamies ammatiltaan
Kuradi Lembit, peaks talle koonu ajama raisk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elä kyllä tolla tyylillä muija vanhaksi ja viina sekä huumeet ovat vieneet sen noin alas. Onneksi lapsi otettiin pois ja siitä nähdään, ei ole yksinhuoltajaksi koskaan tälläisen elämän tyylin omavat naikkoset.
- Anonyymi
Ei puolustele enää. Taisi sekin ystävyys haihtua, niin kuin Tuksun ystävyyksille tuppaa käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elä kyllä tolla tyylillä muija vanhaksi ja viina sekä huumeet ovat vieneet sen noin alas. Onneksi lapsi otettiin pois ja siitä nähdään, ei ole yksinhuoltajaksi koskaan tälläisen elämän tyylin omavat naikkoset.
No ei elä joo. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Lapsia käy sääliksi kun äiti on noin tyhmä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laurako se siellä huutelee? Mistä sä olet viroa oppinut?
Mee pois internetistä ja mene töihin. Slava Bogu 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bemmil on hääled sees, lähme sajaga, kahesajaga 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sae pekki ahv 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bemmil on hääled sees, lähme sajaga, kahesajaga 🤣
Normaalne 🤣 Aivar, mis sa siin teed? Sokib või? Normaalne
- Anonyymi
"Johanna Vanessa Ferrari Tukiainen
14 t ·
Tervetuloa rakas ystäväni Riitta kotiini Tukholmaan!!!! 💖🙏☺️ Saat nukkua aidoissa silkkilakanoissa! Welcome my friend Riitta from Finland, I have prepared for you! 🎀
Rixxxx Exxxxxxxx
Kohta nähdään rakas ystävä"
Millähän keinolla on Johanna saanut tuon naisen Ystäväkseen. Sillä kuitenkin näyttää olevan ihan oikeitakin ystäviä ja parisuhdekin tämän vuoden alusta?- Anonyymi
Kauan kestää tämä ystävyys? Vuosikymmeniä, vuosia, kuukausia, päiviä? Ja sitten se vaietaan iäksi. Tai no voi olla raivoisa haukkumisvälivaihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan kestää tämä ystävyys? Vuosikymmeniä, vuosia, kuukausia, päiviä? Ja sitten se vaietaan iäksi. Tai no voi olla raivoisa haukkumisvälivaihe.
Plus että jos joskus on ollut sellainen ystävä, jolle on annettu esim. koira, niin siitä vongutaan "vuokraa" loputtomiiiiiiiin... Toki tuota haukkumisvaihettakin venyttäen.
- Anonyymi
On Riitta saapunut Johannan luokse.
Oli nätti yhteiskuva laitettu faceen. - Anonyymi
Ei nolo 😂😂😂😂
- Anonyymi
Riitta köllli kusenpolttamissa silkkilakanoissa.
Mukana myös muutama koirankakka kikkare💩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Riitta saapunut Johannan luokse.
Oli nätti yhteiskuva laitettu faceen.Muutaman päivän Riitta kesti, sitten jo pakeni kotiinsa.
- Anonyymi
Ei Tuksu ehdi mitään hävetä, kun sillä on aina kiire kääntää tekosensa muiden syyksi. Oli kyse ihan mistä tahansa pahanteosta.
- Anonyymi
Onneton meni vielä tekemään lapsen ja ei ottanut vastuuta edes lapsestaan. Alkoholi ja muut aineet veivät voiton ja siitä nähdään ettei kaikki äidit kykene yksinhuoltajiksi ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneton meni vielä tekemään lapsen ja ei ottanut vastuuta edes lapsestaan. Alkoholi ja muut aineet veivät voiton ja siitä nähdään ettei kaikki äidit kykene yksinhuoltajiksi ei koskaan.
Ja tämänkin se kääntää muiden syyksi.
- Anonyymi
Tuota asiaa aloittajan tulee kysyä suoraan Johannalta. Ei täältä selviä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293115- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61107- 58971
- 69955
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu167877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66850Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794