Mikä diagnoosi mulle

Anonyymi-ap

Siis mulle tapahtui melkeen 20 vuotta sitten jotain jota en voi uskoa vieläkään.

Minusta siis kaikki ihmiset on kivoja, tykkään erilaisista. Hyväksun kaiken, kunhan ketään ei vahingoiteta tai toimita niin että kellekään aiheutetaan kärsimystä. (Töissä) saan ihmisistä energiaa vaikka olen ehkä arka lähestymään ihmisiä.

Tämä mitä mulle tapahtui jähmetti mut.

Siis eihän aikuisen vaatimus ole kovin iso. Aikuinen ei tahallisesti aiheuta kellekään mitään ikävää, ja jos niin myöntää ja korvaa.

No nyt olen ikään kuin omin silmin nähnyt miten joku aikuinen perheen isä haluaa pahaa, hänelle on ikään kuin ok että hän itse muiden miesten kanssa tai lapset rikkoo toisten paikkoja, sitten vaan jos jollekin tulee "vahinko", vahingon kärsinyt tarjoaa pullat jhänen jälkeläisille ja mwhut, kättä päälle, vaikkka nämä vahingot voidaan alusta saakka välttää kunniottamalla muita ihmisiä. Ja heidän elämäntyön saavutunsia, omaa kotia, kotirauhaa, jopa kulkupeliä.

Mutta siis aikuinen ihminen on saanut mukaansa jopa kymmeniä, satoja, ajattelemaan, etä jollain tekosyyllä jonkun jatkuva häirintä, vahtiminen, kiusaaminen, hönen terveyden ja omaisuuden tahallinen vahingoittamimen on ok. Ja enemmän kuin ok. Velvollisuus. Kunnon ihmisen kuuluu jollain tekosyyllä vahingoittaa tämmöisen jengin kanssa porukassa yhtä ihmistä ja kaikkia jotka ei ala vahingoittamisjengiin mukaan, vaan ovat maalitetun kanssa.

Toiminta on saanut järisyttövät mittazuhteet, lasten värvääminen, jopa uhrin lasten kamut värvätty synttäreillä jotta voidaan sanos hekin jne lavastus teeskentely jne on saanut niin jörkyttävät mittasuhteet.

Olen ikään kuin täysin mykkä. Melukampanja kun paukutus, haukkuminen tai kirkuminen on kuulunut välittömästi, jos alan puhua jollekin jotain. Meillä ei kukaan pysty puhua. Kaikilla kuulokkert päässä, koska löhes 20 vuotta niin, että koca sodan äääni alkaa jota säiköhdän, jos yritämme keskustella

Sodsn ääni=
Karjaisu
Kirkuminen
Räyhähaukunta, koiran kova haukunta
Paukuttelu, kansien ja ovien hakkaaminen täysillä

Muuta melua koko ajan.

Multa on ikään kuim kadonnut puhekyky. Voin puhua, mutta ei helppoa.

Mua ahdistaa kokoajan olla kotona, mun hengitys pinnallists.
Töissö, muualla, reissuissa, on turvallinen olo. Missään muualla näitä ääniä ei kuulu.

Sitten mulla on semmonen vaktava suru siitä, että mun lapset ei saa olla viatttomia ja ajatella että kaikki on hyviä, tai edes enemmistö

Tämä mies vaimoineen on saanut ketjureaktion jossa kaikki mitö et iki uskonut olevan mahdollista, ihmisrt voi tehdä, tehdään

Näillä on kaikki perusjutut päällisin puolin kunnossa.
he nauttii pahuudesta.

Siis pinnallinen he gitys, puhumisen vaikeus, keskustelun, koska emme pysty kotona puhua. Kesneytys on tullut 15 v.

Voin pälättää monolohia, muta keskusteluvei onnistu, karjaisu, kirkaisu haukkuminen paukuths hakkaamisen ääni

Tässä siis urheiltu
Olen ollut jaliskentön vieressö, ja jökis, semmousta melua kuin tässö ei tulu kun tilat isot, sopivat joukkourheiluun tai pelipaikka tehty esim monttuun. Mitään häiriötä ei kuulu edes ulos, eikä varmasti siis lähimpiin taloihinkaan.

Siis ihminen joka ei mun mittapuulla täytä aikuisen vaatimuksia, eli kellekään ei tahallisesti aiheuteta haittaa millään tekosyyllä, on sasnut ehkäsata tai tuhat seuraajaa, jotka vahingoittaa osa täysin tuntematonta ihmistä ja hänen läheisiään, hyvin pieniä kun maalittaminen alkoi.

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sulla ole mitään sairautta . Ei tuosta oksennuksesta paljon ymmärtänyt mutta vaikutat tuon perusteella ihan terveeltä

• Anonyymi

Tai oikeastaan kirjoituksessa on joitakin psykoottisia piirteitä. Puhut nopeasti ( kirjoitat paljon) mutta teet paljon virheitä. Puhut yhtä ja sitten toista ja punainen lanka on kadoksissa. Poukkoilet ja selität mutta et tule ymmärretyksi. Jonkinlaista pstkoottisuutta siis veikkaisin

• Anonyymi

Psykoosi, skitsofrenia. Tätä samaa gang stalkingia nämä kaikki valittaa. Että monet ihmiset osallistuvat yhden ihmisen häirintään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      579
      1770
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      76
      1424
    3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1173
    4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1159
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      68
      840
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      815
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      748
    8. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      49
      707
    9. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
      Ikävä
      92
      667
    Aihe