Tätä mieltä: Se oli kyllä Jussi Niinistö ollessaan puolustusministeri. Hän aloitti herättämään huomiota venäläisten kinnteistöjen ostamiseen ja yleensäkin kaksoiskansalaisuuteen, mihin tehtäviin niitä ei pidä palkata. Valitettavasti työ jäi häneltä kesken kun hallitus erosi.
Jussi Niinistö (ps.) oli erinomainen mm. puolustusministeri.
Mutta Suna Kymäläinen (sd.) nousi kansanedustajaksi rajan pinnasta Ruokolahdelta 2011 vastustamalla venäläisten kiinteistönostoja. Eli ennen vuotta 2011.
Suna jätettiin puolueensa taholta aivan yksin, kun demarit eivät ymmärtäneet miksi vastustaa venäläisten kiinteistöjen hamstrausintoa.
Sunalla oli puolueessaan kovat vastustajat; presidentti Tarja Halonen, pääministeri Paavo Lipponen, ulkoministeri Erkki Tuomioja ja näiden vanavedessä monta, monta muuta toveria. Venäjään päin jyrkästi kallellaan olevia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009155972.html
Venäjän uusin kauppa varuskunnan vierestä tullaan torbedoimaan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
Ei sanaakaan Suomen Keskustasta!
Hauku demareita ja kehu persu....,, anteeksi "Sinisiä"!?- Anonyymi
Keskustan vuosikymmenet hallitsema kunta tai kai se nykyään on olevinaan kaupunki. Liittyy siis vahvasti kepuun. Yleensä kaikki missä on kunta/kaupunki vilunkia, niin liittyy vahvasti kepuun. Myös jälkisuomettuminen ja neuvostoliiton aiheuttamat traumat liittyy vahvasti keskustaan esim Väyrynen ja hänen sielunveljet.
- Anonyymi
Sinisiä ole enää olemassakaan...
- Anonyymi
Jussi Niinistö (ps.) oli erinomainen mm. puolustusministeri.
- Anonyymi
Jussi Niinistö on nykyään kunnanjohtaja Kannuksessa, kuulemma hyvin hoitaa hommansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804