Toyotan hybrideissä suuria ongelmia

Anonyymi-ap

34

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon voidaan lisätä vielä älyttömän nopea ruostuminen, heikot kaapelit jotka sulavat ja menevät oikosulkuun.

      • Anonyymi

        Lisäksi jättävät eniten tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi jättävät eniten tielle.

        Suhteellista. Paljon myydylle myös muitakin asioita tapahtuu enemmän, kuin vähemmän myydyille, joissa ihan niitä samoja asioita tapahtuu, mutta vähemmän ja miksi? No just siksi, koska ei niitä niin paljon myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteellista. Paljon myydylle myös muitakin asioita tapahtuu enemmän, kuin vähemmän myydyille, joissa ihan niitä samoja asioita tapahtuu, mutta vähemmän ja miksi? No just siksi, koska ei niitä niin paljon myydä.

        Tiellejättämistilastostossa on huomioitu paljonko autoja on, ja paljonko niillä ajetaan. Toyotan mallit jättävät eniten tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiellejättämistilastostossa on huomioitu paljonko autoja on, ja paljonko niillä ajetaan. Toyotan mallit jättävät eniten tielle.

        Suomessako? Muualle maailmaan viedyt Toyotat on erillaisia ja tehtyjä, kuin Suomeen suoraan tehtaalta tuodut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessako? Muualle maailmaan viedyt Toyotat on erillaisia ja tehtyjä, kuin Suomeen suoraan tehtaalta tuodut.

        Joka puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka puolella.

        Suomessakin vaarallisesti Toyotan kaasupoljin jumittanut? Ei ole ainakaan mun tietoon vielä sellaista tapausta tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin vaarallisesti Toyotan kaasupoljin jumittanut? Ei ole ainakaan mun tietoon vielä sellaista tapausta tullut.

        Mun tietoon on tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessako? Muualle maailmaan viedyt Toyotat on erillaisia ja tehtyjä, kuin Suomeen suoraan tehtaalta tuodut.

        Hihii, Suomeen tuodaan vain parhaat ja viritetyt Toyot.


    • Anonyymi

      Ongelmia tuntuu riittävän.

    • Anonyymi

      Tojotassa on vielä kaikkein lyhin huoltoväli, niin siinä mielessä kyllä surkeaa laatua.

      • Anonyymi

        Paljonko niissä se huoltoväli on?


      • Anonyymi

        Suomen olosuhteissa huoltoväliä kannattaisi muidenkin lyhentää. Tosin vag tuotteessa ja muissakin moottoriöljyt vaihtuu, kun sitä joutuu sinne koneeseen lisäämään.
        Joten jokseenkin ainakin hyvät öljyt on siellä koneessa, vaikka piki mustaksi tummuukin melko nopeasti. Ja se öljyn tummuminen on huoltokirjan mukaan ihan normaalia ainakin vaggineessa.


      • Anonyymi

        Ei ole kovin iso eikä kallis työ vaihtaa moottoriöljyt ja suodatin kerran vuoteen. Tietysti laiskalle ja köyhälle niin voi ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen olosuhteissa huoltoväliä kannattaisi muidenkin lyhentää. Tosin vag tuotteessa ja muissakin moottoriöljyt vaihtuu, kun sitä joutuu sinne koneeseen lisäämään.
        Joten jokseenkin ainakin hyvät öljyt on siellä koneessa, vaikka piki mustaksi tummuukin melko nopeasti. Ja se öljyn tummuminen on huoltokirjan mukaan ihan normaalia ainakin vaggineessa.

        Älä sekoita asioita. Öljyn kulutus on Toyotan ongelma.
        Alle 30 tkm huoltovälit kertovat huonosta laadusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen olosuhteissa huoltoväliä kannattaisi muidenkin lyhentää. Tosin vag tuotteessa ja muissakin moottoriöljyt vaihtuu, kun sitä joutuu sinne koneeseen lisäämään.
        Joten jokseenkin ainakin hyvät öljyt on siellä koneessa, vaikka piki mustaksi tummuukin melko nopeasti. Ja se öljyn tummuminen on huoltokirjan mukaan ihan normaalia ainakin vaggineessa.

        EI tarvitse VW:n autoihin lisäillä, se on Toyotan perussynti ollut aina.
        Totta kai öljy tummuu, sen tehtävä on poistaa epäpuhtaus moottorista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin iso eikä kallis työ vaihtaa moottoriöljyt ja suodatin kerran vuoteen. Tietysti laiskalle ja köyhälle niin voi ollakin.

        Mutta kun se ei riitä Toyotalle jos aikoo pitää takuut voimassa, vaan pitää teettää kallis huolto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen olosuhteissa huoltoväliä kannattaisi muidenkin lyhentää. Tosin vag tuotteessa ja muissakin moottoriöljyt vaihtuu, kun sitä joutuu sinne koneeseen lisäämään.
        Joten jokseenkin ainakin hyvät öljyt on siellä koneessa, vaikka piki mustaksi tummuukin melko nopeasti. Ja se öljyn tummuminen on huoltokirjan mukaan ihan normaalia ainakin vaggineessa.

        Omapojan kannattaa pitää mölyt mahassaan kun ei ole saanut teknistä koulutusta, eikä oikein mitään muutakaan koulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se ei riitä Toyotalle jos aikoo pitää takuut voimassa, vaan pitää teettää kallis huolto.

        Ei ne köyhät Toyotalla ajakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne köyhät Toyotalla ajakaan.

        Toyotahan on nimenomaan köyhälistön auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoita asioita. Öljyn kulutus on Toyotan ongelma.
        Alle 30 tkm huoltovälit kertovat huonosta laadusta.

        Tiedän, että Toyotan saa syömään oljyä ajotavalla, mutta vag tuotteessa ja muissakin Saksalaisissa esim Mersut on syöny ihan normaalistikin öljyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI tarvitse VW:n autoihin lisäillä, se on Toyotan perussynti ollut aina.
        Totta kai öljy tummuu, sen tehtävä on poistaa epäpuhtaus moottorista.

        Kyllä mun piti aina Volkkariin lisätä öljyä, mutta ei se ollu mulle mikään ongelma, koska se öljy muuttui niin pikimustaksi melko nopeasti öljynvaihdon jälkeen niin ajattelin, että se on parempi vaan, kun siellä pyörii kokoajan uutta kirkasta öljyä koneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapojan kannattaa pitää mölyt mahassaan kun ei ole saanut teknistä koulutusta, eikä oikein mitään muutakaan koulutusta.

        Aijaa, vaikka olen autonasentaja ja olen volkkarin omistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että Toyotan saa syömään oljyä ajotavalla, mutta vag tuotteessa ja muissakin Saksalaisissa esim Mersut on syöny ihan normaalistikin öljyä.

        VW-autoissa ei tarvitse lisätä öljyä 30 tkm vaihtovälillä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin joutuu. Tämä on vaan yksi tapaus monien muiden vastaavien joukossa. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://yle.fi/uutiset/3-8020573&ved=2ahUKEwiywa_IgPz6AhWJp4sKHTXyAG8QFnoECCEQAQ&usg=AOvVaw13XiuETAqjV6rym8kGmwM3

        Tuossa moottorimallissa oli yli 10 vuotta sitten öljynsyöntiongelmaa, nekin korjattu. Toyotalla on ollut aina. Mittatikkuja lyhrnneltiin, että saatiin öljynpintaa ylemmäksi. Nyt hybridien kanssa on suuri öljynsyöntiongelma Tojotalla.


    • Anonyymi

      Eikä mitään halpoja osia ole saatavilla, kun on kaukaa idästä kotoisin?☢️

    • Anonyymi

      Apua ! Hybrid Corollassani vm 2019 on älyavain. Kojetauluun tuli ilmoitus että avaimen patteri on uusittava. Uusin patterin avainliikkeessä jossa myyjä mittasi että avain toimii. Ilmoitus ei katoa kojetaulusta. Mekaaninen avain käy oveen mutta kojetaulusta ei löydy sille reikää. Toyota info mies oli pihalla ongelmastani. Takuu ohi. Kohta corollani ei käynnisty kun avain ei toimi. Toyota huoltoon edestakaisin lähes 200 km ja vapaapäivä otettava. Kalliiksi tulee huoleyon corolla.

      • Anonyymi

        Mitä sitten jos ilmoitus on vaan enää taulussa jos muuten toimii? Nollaa sen joskus sitten pois sieltä.


      • Anonyymi

        Suosittelen polkupyörää tai julkisia jos ei ole autoon varaa.


    • Anonyymi

      Mulla on Auris ja alkajan ulostulo ei pidä paikkaansa yhtään. Kerro lisää autosi ongelmista, haluamme lukea ja nauttia.

      • Anonyymi

        Auris on, kuin nauris Suomessa ennen perunaa niin makea ja maukas raakanakin.


    • Anonyymi

      Toyotan viattomuus ja varmuus aiheuttavat suurinta mahdollista kateutta rupumerkkien omistajien keskuudessa.

      • Anonyymi

        Toyota on rupumerkki ja testijumbo. Herättää hilpeyttä ja sääliä.

        RAV4:n kattokin vuotaa. Niinkuin hirveässä melussa ei olisi tarpeeksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En kestä enää olla erossa...

      Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      133
      2041
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

      "Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      336
      1194
    3. Haluaisin kyllä

      pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1009
    4. montako eri kirjainta

      kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      79
      891
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

      Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      808
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

      Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      58
      760
    7. Tykkäisitpä minusta

      Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      35
      689
    8. Mitähän mietit mies

      Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      652
    9. Hyvää yötä tännekin

      Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      583
    Aihe