Kiitos vaan sille, joka jakoi mun sähköpostin tänne... Minulle on turha lähetellä mitään, en niitä lue oli ne sisällöltään haukkumista tai mitä tahansa. Ja niin, ollaan Hehkun kanssa muualla ja rakastan häntä joka päivä enemmän. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut. Sinä olet ilkeä ihminen kuka sen osoitteen jaoit ja aiheutit harmia meille.
Runoilijanalle
Runonalle rakastaa hehkua ikuisesti
19
118
Vastaukset
- Anonyymi
No niin vähän lottosinkin
- Anonyymi
Ok ok
- Anonyymi
Itse jaoit.
- Anonyymi
Höpöhöpöjuttuja nämä palstarakastamiset.
- Anonyymi
Jokainen palstarakastaja ottaa nyt peilin käteen ja katsoo oikein tarkkaan ja kysyy itseltään, olenko ihan terve. Ja kun tulos on, että ET OLE. Niin keskityt itsesi parantamiseen ja unohdat. Tämä toimii suosittelen!
- Anonyymi
No vakipalstalaiset on 99 prosenttisesti mt potilaita
Miten vaivaudut tulemaan tänne aina raportoimaan tuosta? Veikkaan että roikut täällä kaiken aikaa.
Ei tullut hänen kohdalla mieleen sanoa. Olen toki miettinyt samaa asiaa aikaisemminkin. Mutta sillä väliä lopulta. He saavat olla missä haluavat.
Näytti? Olin aika hyvä näyttelemään sitten. Se meni aika nopeasti överiksi teiltä. Oikea hehku ei olisi ikinä, eikä se minun oikea kaivattu, kirjoittanut mitään siihen tyyliin, että paina se kyrsä nyt syvään jne... Siihen loppui sen vedätyksen uskottavuus.
Se oli teidän tavoitteenakin? En hirveästi arvosta ihmisiä, jotka nauttivat pahanolon tuottamisesta toisille.
Täällä taida enää muita olla kuin kiusaajia. Kaikki täältä ajetaan pois yks kerrallaan. Jääköön kiusaamaan toisiaan sitten.
No kuka ei olis, kun onnistaa noin. Mitä sitten? Minä itken ja kuolen pois. Oletko nyt tyytyväinen?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kuka ei olis, kun onnistaa noin. Mitä sitten? Minä itken ja kuolen pois. Oletko nyt tyytyväinen?
En oo. Ihmettelen vaa miks sie haukut nallee.
Anonyymi kirjoitti:
En oo. Ihmettelen vaa miks sie haukut nallee.
En ole haukkunut täällä ketään...
- Anonyymi
Jos se hehkulumppu on niin ihana niin miksi se jakoi sun sähköpostiosoitteen tänne? Eli miten sen muut voisi muka tietää? Ja miksi kukaan ei esitä tätä varsin olennaista kysymystä tuolle aloittajalle? Vtun puskafarssi näytelmät.
- Anonyymi
Helposti pääteltävissä toi posti. Ootko vähä yksinkertanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti pääteltävissä toi posti. Ootko vähä yksinkertanen.
Pelkkää näytelmää. Klikkiotsikoita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem762993HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat592283- 272033
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851480- 661393
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k441358Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?871189Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231154- 561129
- 471010