Jarna Lahdenvuo

Anonyymi-ap

28

12402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jarna von harha omg 🙊

    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      Menetetty tapaus.

    • Anonyymi

      Luova ihminen.

    • Anonyymi

      Pelottava alamaailman narkki

      • Anonyymi

        Näin mäkin muistaisin. Eiks tää just vasta oo päässy linnasta. Mitävttua??? Nyt on olevinaa joku helmi🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin mäkin muistaisin. Eiks tää just vasta oo päässy linnasta. Mitävttua??? Nyt on olevinaa joku helmi🤣

        Väärentäjä- huijari?


    • Anonyymi

      Tuksun glamourshown taustatanssija, liikkeet kuin epileptisessä kohtauksessa.
      Ikimuistoisia kännissä vedettyjä räkäläkeikkoja.

    • Anonyymi

      Käykää katsomassa sen tiktok-videoita. Naurusta ja säälistä ei meinannut tulla loppua. Kuvittelee olevansa joku laulaja ja tanssia, välillä sekoilee kännissä/aineissa. Draamaa ei puutu kun aina joku on k...pää ja elämä viturallaan

    • Anonyymi

      Hah haa! Ekan kerran törmäsin kyseiseen mimmiin Alibin lehtijutussa. Teki suuren vaikutuksen.

      ”Kyynelien tuskaa, verien velka. Woman´s MC.”

      • Anonyymi

        Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa.


      • Anonyymi

        Sama juttu. Nauratti monta viikkoa. Oikeastaan vieläkin huvittaa tuo. Löytyy vieläkin netistä tämä Alibin artikkeli.


    • Anonyymi

      No hyi..

      En ollut ennen tätä väärennöstä kuullutkaan.

      Näyttää röyhkeältä ja vastenmieliseltä.

      • Anonyymi

        Lahdenvuo on umpityperä ja härski noita-akka. Lapsi pitäisi ottaa tuolta pois.


    • Anonyymi

      Oliko tämä myös sen Arto lansmanin ex

      • Anonyymi

        Oikein muistettu.

        Tuksun manageri ja Arto Länsman kihloissa!

        Lähestymiskieltohakemuksesta käy ilmi myös erikoinen seikka. Se, että manageri ja Länsman ovat kihlautuneet. Asiasta on tosin ollut statuspäivitys myös managerin Facebook-sivuilla.

        Hakemuksen teksti näiltä osin kuuluu seuraavasti: Jarna ja Arto ovat kihlautuneet kaksi kuukautta sitten ja elävät rauhallista perhe-elämää. He toivovat varsinkin lapsien takia, että perhe saa olla rauhassa. Johanna on erittäin mustasukkainen Artosta, ja varsinkin nyt kun Artolla on uusi rauhallinen kihlattu, he haluavat perherauhan.






        …⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ


    • Anonyymi

      Jarna on niin white trash ku vaan voi olla, leveilee feikkilaukuilla, uhkailee mafioilla ja manneilla, opiskelee jotain kuvitteellista jurudiikkaa ja milloin mitäkin, on alvariinsa saikulla/raskaana/kasvaimia/joku julkkisten trendisairaus ja menee stoorit sekaisin että oliko raskaana eilen vai toissaviikolla. Kuvittelee olevansa suurikin stara vaikka on varsin yksinkertainen henkilö joka ei koskaan edennyt kovin pitkälle elämässään.

    • Anonyymi

      Pastoriksi opiskeleminen oli ehkä tällä uraohjuksella se hauskin vaihtoehto

    • Anonyymi

      Hampaat on narkin hampaat

      • Anonyymi

        Onko tää se akka joka väärensi sen testamentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää se akka joka väärensi sen testamentin.

        Joo, sama tyyppi.
        Muistaakseni sama naikkonen, kun lähetteli myös Tuksun kanssa niitä rottaposteja Tuksun naapurille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sama tyyppi.
        Muistaakseni sama naikkonen, kun lähetteli myös Tuksun kanssa niitä rottaposteja Tuksun naapurille.

        Taitaa olla pimee tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pimee tyyppi.

        Näyttää ihan mieheltä.


    • Anonyymi

      uusin juonenkäänne, että on naimisissa vankilatuomiota pakoilevan cannonball esko eklundin kanssa. Kommunikoivat keskenään tiktokissa....Häät taisi olla pari viikkoa sitten. Sulhanen ei tiettävästi saapunut paikalle, mutta mitäs pienistä.

    • Anonyymi

      Vuodessa n tapahtunut paljon, sakke on vaihtunut HA Jarkkoon, joka onkin veli eiku äidin mies ja perhe hallitsee Suomen alamaailmaa, eiku ollaanki kaikki poliiseja, sakke on poliisi, jarkko on poliisi ja sitten tuli hiljaisuus.

      • Anonyymi

        Valitettavasti on palannut tik tokkiin taas… ja sama ralli jatkuu 🙈😞


    • Anonyymi

      Millä nimellä on tik tokissa?

    • Anonyymi

      Toihan kuulostaa ihan yhelt tutult kaverilt! Nimikirjaimetki samat ja samat harhat.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe