Oikeasti minua

Anonyymi-ap

hävettää kun en ole onnistunut elämän perus jutussa :(

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä se juttu on? Älä ajattele noin

    • Anonyymi

      En minäkään ole onnistunut missään.

    • Anonyymi

      Mitä ne perusjutut on? Punainen tupa, perunamaa ja koira siellä juoksemassa. Ai niin ja puoliso tietenkin ja liuta lapsia. Ei kannata, suurin osa eroaa kuitenkin jossain kohtaa. Harvassa on ne kestävät liitot jotka on oikeasti onnellisia.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät halua isoa perhettä.


      • Anonyymi

        En enää usko siihen että vois joskus tuo kaikki olla mahdollista, jotenkin väsynyt koko haaveeseen. Lukenut muutamia ketjuja ja se mitä mieltä millaisista ihmisistä ollaan niin ei ainakaan ylpeä voi olla, vaikka se on minusta ollut vain itsestään selvyys, ei pakko vaan elämän asenne mutta se on nykyään pilkan aihe. Ymmärrän nyt miksi minulle nauretaan ja kusetetaan


    • Anonyymi

      En onnistunut pitämään perhettä koossa, en onnistunut oikein työelämässäkään ja ystävätkin hylkäsi. En onnistunut pitämään kunnolla päätäkään kassassa. Välillä on kyllä aikamoista taistelua.

      • Anonyymi

        En siis ap


      • Anonyymi

        Miksi sun yksin piti ne tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun yksin piti ne tehdä?

        Mistä puhut?


    • Minä en ole myöskään onnistunut. Ja ikää vaan tulee lisää.

    • Anonyymi

      Hei, ei ole mitään kiveen kirjoitettua perusjuttua miten tulisi elää ja edetä elämässä.
      Sä oot kuitenkin siinä, suunta on eteen päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe