Silvio Berlusconi antoi myrskyvaroituksen, on taas Italiassa vallassa

Italian uuden äärioikeistohallituksen ensimmäinen totuuden hetki on nyt.
Italiaan lauantaina nimitetyn uuden äärioikeistohallituksen ensimmäinen totuuden hetki on heti tänään tiistaina, kun maan parlamentti äänestää ensimmäisen kerran Giorgia Melonin hallituksen luottamuksesta.
EU:ssa nyt näitä vastaavia hallituksia on useita, mm Unkarissa. ruotsikin nakkasi Sosiaalidemokraatit oppositioon, vaikkei heillä nyt näin oikeistolaista menoa ole, paremminkin maata korjaavaa, kun Ruotsi päässyt huonoon jamaan liian vasemmistolaisella mallilla. Ruotsin linja lienee meilläkin kevään vaalissa, ihmetystä herättäisi jos esim. pääkaupunki edelleen noin vihreitä äänestäisi, kun energia osaaminen heiltä puuttuu ja tekevät omaa ideologista hintaa nyt energialle, pahan
ajan varjolla.

En malta olla menemättä ajassa taaksepäin, miten kehui hurmuri olleensa>
Berlusconi: Hurmasin Halosen playboy-taktiikalla
Hän kertoi, että Italia vei Suomelta kiistellyn Euroopan unionin elintarvikeviraston Berlusconin oman "maskuliinisen charmin" ansiosta.
Miehistä viehätysvoimaansa Berlusconi väitti käyttäneensä Suomen presidentti Tarja Haloseen. Berlusconin mukaan tehtävä ei ollut suinkaan helppo.
- Minun oli käytettävä kaikkia playboy-taktiikoitani, eikä niitä oltu vähään aikaan käytettykään, Berlusconi kertoi Parman kermalle, joka oli kokoontunut juhlistamaan elintarvikeviraston avajaisia eilen.
Italia sai tavoitellun viraston Parmaan ainakin tähän asti kiivaana pidetyn taistelun jälkeen, jonka Suomi hävisi.
-Berlusconi ei malttanut olla jatkamatta suomalaisen ruokakulttuurin pilkkaamista, jossa hän on kunnostautunut aiemminkin.
- Olen ollut Suomessa ja minun täytyi sietää suomalaista ruokavaliota, joten voin tehdä vertailuja, Berlusconi kertoi.

Lipponen sanoo sopineensa Italian pääministerin Silvio Berlusconin kanssa uudesta mallista juuri ennen Suomen eduskuntavaaleja.
Lipponen julkistikin esityksen pikaisesti, kaksi päivää ennen Suomen eduskuntavaaleja. Lukuisat tiedotusvälineet uutisoivat, että EU:n elintarvikevirasto on vihdoin tulossa Suomeen. Saavutusta pidettiin yleisesti mahtavana voittona Suomelle.
Sittemmin asia näyttää mutkistuneen. Italialaisten mukaan "sopimus" oli kuitenkin pelkkä "hypoteesi".
- Berlusconi halusi vain auttaa kollegaansa ja tarjota hyvän mainospalan vaalien aattona, italialaisviranomainen sanoi.

1

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1881
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1176
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      77
      948
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      825
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      801
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe