Yhdelle miehelle vaan

Anonyymi-ap

En ole poissa, olen tauolla.
Hyvää yötä.

47

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei. Kiitos että kerroit! Öitä sullekin tauko tekee hyvää muuten tulis ihan hulluksi...

      • Anonyymi

        Oletpas ihanan kohtelias. :) sivusta!


      • Anonyymi

        Kivasti kirjoitat. Ei nyt hulluksi sentään.


      • Anonyymi

        Mistä mahdat puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mahdat puhua?

        Sivusta, tauoista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi että. Tule pian takaisin yksi nainen😊t. Yksi mies. Pks

    • Anonyymi

      Mihin sinä katosit nainen?

      • Anonyymi

        En kerro vielä.


    • Anonyymi

      Miehet täällä keskenään tarinoi

      • Anonyymi

        Eivätkä tajua että häiiriintyneitä juttujaan seuraa moni muukin. Saattaa läppärit lähteä kohta pojilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä tajua että häiiriintyneitä juttujaan seuraa moni muukin. Saattaa läppärit lähteä kohta pojilta

        Työläppärit vai? Niin no ei se mikään varsinainen mainoskampanja kai ole varsinkin jos intteen mukaan ne on ihan muut kun…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työläppärit vai? Niin no ei se mikään varsinainen mainoskampanja kai ole varsinkin jos intteen mukaan ne on ihan muut kun…

        Nämä tyypit ei liity mitenkään aloitukseen. Turhautuneita palsta-asukkeja. Ohittakaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä tajua että häiiriintyneitä juttujaan seuraa moni muukin. Saattaa läppärit lähteä kohta pojilta

        Aika moni jo nauraa heille. Kuinka monta ehtii nauramaan heille, kunnes tajuavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni jo nauraa heille. Kuinka monta ehtii nauramaan heille, kunnes tajuavat?

        Rikollisessa toiminnassa sinänsä mitään naurettavaa. Vähän vahingoniloa ehkä mutta säästyypähän monet lapset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollisessa toiminnassa sinänsä mitään naurettavaa. Vähän vahingoniloa ehkä mutta säästyypähän monet lapset

        Ei se matka vaan päämäärä sanoi jo mummovainaa nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se matka vaan päämäärä sanoi jo mummovainaa nääs

        Löysät päämäärät sulla on housuissas


    • Anonyymi

      Olet ikuisesti hylännyt minut oman tyhmyyteni varaan.

      • Anonyymi

        En ole.


    • Anonyymi

      Kauanko tämä tauko kestää.

      • Anonyymi

        Sinusta kiinni kerro sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta kiinni kerro sinä

        Tauko loppuu nyt.


      • Anonyymi

        En tiedä vielä. Palstalaiset jotenkin sekaisin kun katsoo näitä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vielä. Palstalaiset jotenkin sekaisin kun katsoo näitä kommentteja.

        En minä ole. Seison päälläni täällä takapihalla, vaikka minulla ei edes ole takapihaa. En ole sekaisin. Nimimeekki sekaisinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vielä. Palstalaiset jotenkin sekaisin kun katsoo näitä kommentteja.

        Tarkoitat kai palstalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta kiinni kerro sinä

        Ei montaa kk jos musta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai palstalainen

        En voi tietää montako niitä on. Mutta suurin osa siis ei aloittajalta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vähän niinku Tuiskun Antti, tauon mitta on toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Ikävän tunteessani kroolasin palstaa ja tämä aloitus vain tuntui hyvältä pysähtyä. Voisi olla kuin häneltä. Sovitaanko että kuin häneltä. Läheisen tuntuiselta ystävältä. En vain ole nähnyt häntä hetkeen livessä. Toivon vielä näkeväni.

      • Anonyymi

        Kuka olet ja miksi haluat nähdä hänet (tai minut aloittajan)?


      • Anonyymi

        Täällä yksi sellainen. Ei jaksa enää kilvata kaikkien vastaajien kesken, väsyin ja hetken lepäilen. Ei tämä hyvä paikka ole, mutta keino kurottautua hetkeksi luoksesi ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi sellainen. Ei jaksa enää kilvata kaikkien vastaajien kesken, väsyin ja hetken lepäilen. Ei tämä hyvä paikka ole, mutta keino kurottautua hetkeksi luoksesi ♥️

        Minä 23:01 sivusta kirjoitin tähän ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet ja miksi haluat nähdä hänet (tai minut aloittajan)?

        Olen mies, joka vasta jälkeenpäin hoksasi ulosantinsa puutteen eräällä aikavälillä ja hän, nainen siis, tulkitsi sen torjuvuutena? Jollakin tavalla olematon juttu sikäli, että olemme kavereita samassa paikassa, molemmilla eri elämäntilanteet mutta... kuitenkin hän tuntuu kautta tuntui läheiseltä ja vaistosin hänen tuntevan samoin. Emme ole paljoa jutelleet mutta haluaisin oppia tuntemaan häntä enemmän, kuunnella hänen huoliaan, toiveitaan. Ei tässä ole tarkoitus rikkoa toisen elämää, vaan kuulua hieman enemmän hyvänä osana siihen. 22.42


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies, joka vasta jälkeenpäin hoksasi ulosantinsa puutteen eräällä aikavälillä ja hän, nainen siis, tulkitsi sen torjuvuutena? Jollakin tavalla olematon juttu sikäli, että olemme kavereita samassa paikassa, molemmilla eri elämäntilanteet mutta... kuitenkin hän tuntuu kautta tuntui läheiseltä ja vaistosin hänen tuntevan samoin. Emme ole paljoa jutelleet mutta haluaisin oppia tuntemaan häntä enemmän, kuunnella hänen huoliaan, toiveitaan. Ei tässä ole tarkoitus rikkoa toisen elämää, vaan kuulua hieman enemmän hyvänä osana siihen. 22.42

        Minä en ole varattu, jos siihen vihjaat. En ole hän.


    • Anonyymi

      Hmm, eiköhän se kannata aina lähtä lopullisesti, entiseen en palaa, mutta toki on niitäkin jotka sen rikkoo, mut Mä en!

      • Anonyymi

        Hänessä nyt ei ole mitään entistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänessä nyt ei ole mitään entistä.

        Mulle kaikki eilenkin tapahtuneet on menneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kaikki eilenkin tapahtuneet on menneitä.

        Jaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa.

        Nii ja entisiin enkä menneeseen palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja entisiin enkä menneeseen palaa.

        En ole minäkään entisiin palaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja entisiin enkä menneeseen palaa.

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa

        Enkä menneeseenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä menneeseenkään.

        No mihin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä menneeseenkään.

        Mitä toi lause " toki on niitäkin jotka sen rikkoo, mut Mä en!" Tarkoittaa?
        Sivusta --


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toi lause " toki on niitäkin jotka sen rikkoo, mut Mä en!" Tarkoittaa?
        Sivusta --

        Ei ole aloittajan lause se. Täällä on niitä troIIeja jotka vastaa kaikkeen toisten puolesta. Olisiko niitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe