Nyt riitti. En enää jaksa suomi24. Pilaat joka sivun. Pidä hyvänäs tää nainen lähti nyt
Palstan OMA Prinssi
7
50
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍
Pilaan? Mielestäni en ole kirjoittanut mitään ikävää sinulle.
- Anonyymi
Sivusta: Ihme draamaqueen! Rekatut saa täällä kaikesta syyn niskoilleen. Myös anonyymikirjoituksista. Minusta on hyvä vain jos aloittaja poistuu riitaa haastamasta. Hän varmaan luulee sinua joksikin tuttavakseen.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Ihme draamaqueen! Rekatut saa täällä kaikesta syyn niskoilleen. Myös anonyymikirjoituksista. Minusta on hyvä vain jos aloittaja poistuu riitaa haastamasta. Hän varmaan luulee sinua joksikin tuttavakseen.
En oikein ymmärrä tuota vihaa rekattuja kohtaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En oikein ymmärrä tuota vihaa rekattuja kohtaan.
Sivusta ... ei se viha varsinaisesti kohdistu rekattuihin sen kummemmin. Teidät on vain mahdollista yksilöidä joukosta. Ihan samalla tavalla anonyymit saavat täällä jatkuvasti p.skaa niskaan, huutelu ja yrityksia tunnistella ja kommentoida jotain aivan muita asioita, kuin mistä on kirjoitettu. Anonyymien kohdalla ne tunnistelut vaan menevät jatkuvalla syötöllä pieleen ja sitä yleensä pitää lähinnä koomisena, vaikka se toimintana aika rasittavaa onkin.
Sitä en tiedä mikä tarve täällä niin monella on käyttäytyä huonosti toisian kohtaan. Moni rekattukin harrasta tuota toisten tunnistelua, eli eivät he ole useinkaan sen puhtaampia tuossa asiassa. Joku valtava tarve monilla on tuollaiseen toimintaa, jossa "tunnistetaan" ja sitten aletaan kirjoitella jostain aivan muusta kuin itse aiheesta ja rekattu tosiaan on helppo kohde. - Anonyymi
Aloittaja taitaa olla joku joka on pettynyt siihen omaan ihastukseensa.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla joku joka on pettynyt siihen omaan ihastukseensa.
Mistä sellaista voi päätellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749