Juttelua livemaailmassa milloin vain minua kiinnostavien ja minusta kiinnostuneiden naisten kanssa. Jos haluat l yli 20 v nainen uottamukselliset välit kanssani. Missä juttelua ja monenlaista erotiikkaa.
Ei muuta. Livemaailmassa. Hyvästi.
Aloittaja ei kirjoita mitään enää tähän.
Syksystä alkaen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Mutta kaiken edellytys on,että olet yli 20 v,ja sinua kiinnostaa nämä asiat. Ja toki minuakin.Yhteinen kemia.
- Anonyymi
Palstan vastauksilla ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.
Nyt ei enää mitään muuta. En kirjoittele enää tänne mitään.Tämä asia pitää.
Hyvästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvästiJa lehmät lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvästiKatotaan kauanko kestää 😅 veikkaan, että tänään pukkaa jo uutta aloitusta...jos ei useampiaki. Jos jaksat huomiseen sinnitellä, ni pointsit siitä👍 se on jo kova saavutus sarjatrollaajalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katotaan kauanko kestää 😅 veikkaan, että tänään pukkaa jo uutta aloitusta...jos ei useampiaki. Jos jaksat huomiseen sinnitellä, ni pointsit siitä👍 se on jo kova saavutus sarjatrollaajalle
T.trolli
- Anonyymi
YHTEINEN KEMIA MIESTEN VÄLILLÄ BAIN MIEHET 20-80V
T.Ap - Anonyymi
Vai naisia 🤣 Ei edes yhtäkään kiinnosta. Hyvästi.
- Anonyymi
Brad. Pukeuduin aamulla treenileggareihin ja lähdin salille. Odotin, et ois nähty. Tunnen sut, meillä on fysiikkaa. Olen tyylissä like paige spiranac, mut mä oon hotimpi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736