Rölli, miten arvioit pituuksia?

Anonyymi-ap

Osaatko esim. Sanoo jos näkisin minut 154 cm, siskoni 149 cm ja kaverini 160 cm juttelevan tavallisen keskusteluetäisyydellä et minkä pituisia ollaan?

Kiinnostaa tää siksi et monet 160 cm naiset on mulle jutustellu et kun he on ”vaan” 160 cm ja mä oon siihen sit todennu et ei sulla oo hätää. Mä oon sua 6 cm lyhempi. Johon aina 160 cm naiset on olleet ihmeissään et ”ai ootko sä niin lyhyt”

Eli 160 cm naiset luulee mua heidän kans samaa pituutta olevaks. He ei havaitse itse sellasta 6 cm:n pituuseroo.

Heille se on yllätys.

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvioin ensin naisten rehellisyyttä: naiset yleensä kaunistelevat asioita, eli ei voi puheisiin luottaa.

      Toiseksi, kyllä ne pituudet jokainen pystyy arvioimaan muutaman sentin tarkkuudella, tosin korkokengillä voi hämätä jonkin verran.

      • Anonyymi

        Epäilen. Sillä itse toisinaan yllätyn kun oon ajatellu olevani jotain pidempi ja sit se sanoo pituutensa ja tajuan et me ollaan tismalleen saman pituiset.

        Yllättävää! Mut se mikä siihen ehkä röllikkä vaikuttaa on ryhti. Luulen että ryhdikkäästi seisovat vaikuttaa pidemmiltä ja sit sellaset joilla ryhti lysyssä ja hartiat kasassa näyttäö lyhyemmältä kuin virallisesti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen. Sillä itse toisinaan yllätyn kun oon ajatellu olevani jotain pidempi ja sit se sanoo pituutensa ja tajuan et me ollaan tismalleen saman pituiset.

        Yllättävää! Mut se mikä siihen ehkä röllikkä vaikuttaa on ryhti. Luulen että ryhdikkäästi seisovat vaikuttaa pidemmiltä ja sit sellaset joilla ryhti lysyssä ja hartiat kasassa näyttäö lyhyemmältä kuin virallisesti on.

        Sikspä esim Napoleonin armeijassa oli pakko harjanvarren kanssa marssia siis, että se oli laitettu selän taa ja viivasuorana marssittiin.


    • Anonyymi

      Itse olen saman pituinen kuin sinä. En kiinnitä huomiota noin pieniin pituus eroihin. Jos joku on 6 cm pitempi ei se vielä mitenkään silmiin pistävää ole. Itselläni on ystäviä jotka ovat lähemmäs n. 180cm . Tunnen aina itseni jotenkin lapseksi heidän rinnallaan. Iskee alemmuuskompleksi. Jotenkin huvittaa kun mietin sukulaisia niin suurin osa heistä on pitkiä. Ja vaikka teinejä komentaminen tuntuu itsestä huvittavalta kun ne ovat niin paljon isompia kuin minä jotenkin en tunne itseäni uskottavaksi. -sivusta

      • Anonyymi

        Selkeesti et oo rölli lyhyt nainen.

        Ei se nimittäin että jonkun luut on pidemmät kuin minun saa mua tunteen itseäni nuoremmaksi kuin olen. En mä nuorennu 4 vuotiaaksi 180 cm ihmisten joukos ja taas vanhene 109 vuotiaaksi vanhusten ja lasten seurassa joita olen pidempi.

        En mä niin taliaivo oo et luulisin luiden pituuden mukaan iän ja aivojen kehityksen kulkevan.

        Miltä musta tuntuu pitkien naisten lähellä? No bussis istuin pitkän ja leveen naisen takana. Ärsytti kun ison ihmisen takaa ei nähny mitään ja toisaalta sen koko peitti mut taakseen niin et muut luuli hänen takanaan olevan tyhjä penkkipari.

        Kaupois yleensä mietin et vähän pelottavaa kun nää isommat naiset ei kato miten heiluu kasseineen. Heidän käsilaukku heiluu pääni korkeudella ja se koko käytös on sellasta ettei oteta huomioon liikkeissä sitä että lyö, huitoo ja astuu muiden päälle. Tungos käytös on pahinta.

        En siis kyseenalaista ikääni enkä sitä olenko aivoiltani aikuinen, mutta pelkään luideni puolesta. Lähinnä varpaideni, otsani ja käsivarsieni puolesta.

        Nämä isot ihmiset kun talloo alleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeesti et oo rölli lyhyt nainen.

        Ei se nimittäin että jonkun luut on pidemmät kuin minun saa mua tunteen itseäni nuoremmaksi kuin olen. En mä nuorennu 4 vuotiaaksi 180 cm ihmisten joukos ja taas vanhene 109 vuotiaaksi vanhusten ja lasten seurassa joita olen pidempi.

        En mä niin taliaivo oo et luulisin luiden pituuden mukaan iän ja aivojen kehityksen kulkevan.

        Miltä musta tuntuu pitkien naisten lähellä? No bussis istuin pitkän ja leveen naisen takana. Ärsytti kun ison ihmisen takaa ei nähny mitään ja toisaalta sen koko peitti mut taakseen niin et muut luuli hänen takanaan olevan tyhjä penkkipari.

        Kaupois yleensä mietin et vähän pelottavaa kun nää isommat naiset ei kato miten heiluu kasseineen. Heidän käsilaukku heiluu pääni korkeudella ja se koko käytös on sellasta ettei oteta huomioon liikkeissä sitä että lyö, huitoo ja astuu muiden päälle. Tungos käytös on pahinta.

        En siis kyseenalaista ikääni enkä sitä olenko aivoiltani aikuinen, mutta pelkään luideni puolesta. Lähinnä varpaideni, otsani ja käsivarsieni puolesta.

        Nämä isot ihmiset kun talloo alleen

        Niin no sinä et olekaan minä. Ikävä kyllä olen lyhyt nainen. Mielellään olisin pitempi . Edes se 160 cm tai lähemmäs sitä. Se onkin vain tunne joka itselleni tulee joskus pitkien ihmisten seurassa ei tietenkään kaikkien. Joidenkin kanssa sitä ei välttämättä edes ajattele. Eikä se nyt ole mitenkään järkevästi selittettävissä. Enkä kyllä ole koskaan saanut kenenkään käsilaukkusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sinä et olekaan minä. Ikävä kyllä olen lyhyt nainen. Mielellään olisin pitempi . Edes se 160 cm tai lähemmäs sitä. Se onkin vain tunne joka itselleni tulee joskus pitkien ihmisten seurassa ei tietenkään kaikkien. Joidenkin kanssa sitä ei välttämättä edes ajattele. Eikä se nyt ole mitenkään järkevästi selittettävissä. Enkä kyllä ole koskaan saanut kenenkään käsilaukkusta.

        Isot ihmiset ei katso matalalle ja heiluu ruuhkissa aivan liian varomattomasti sen mukaan mikä impulsiivisesti silmiin osuu. Joku aletuote niin pingotaan kohti eikä jalkoihin katella saati mihin käsilaukku tai ostoskori heilahtelee.

        Mä oon monia monia monia vanhuksia pidempi enkä silti alenna heitä tyhmiksi kypsymättömiksi
        lapsiksi koska luuni on pidemmät kuin iän tuoman kasaan menon takia vanhoilla naisilla ja miehillä.

        Niin just.. miehillä. Vanhat yli 80 v miehet osa on mun mittasia tai mua lyhyempiä. Ikä laittaa ihmisen kutistuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot ihmiset ei katso matalalle ja heiluu ruuhkissa aivan liian varomattomasti sen mukaan mikä impulsiivisesti silmiin osuu. Joku aletuote niin pingotaan kohti eikä jalkoihin katella saati mihin käsilaukku tai ostoskori heilahtelee.

        Mä oon monia monia monia vanhuksia pidempi enkä silti alenna heitä tyhmiksi kypsymättömiksi
        lapsiksi koska luuni on pidemmät kuin iän tuoman kasaan menon takia vanhoilla naisilla ja miehillä.

        Niin just.. miehillä. Vanhat yli 80 v miehet osa on mun mittasia tai mua lyhyempiä. Ikä laittaa ihmisen kutistuun

        Enhän minäkään muista niin ajattele vaan itsestäni. Sitä tarkoittaa alemuuskopleksi. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää. Että se tunne mikä itselleni tulee. Ei kukaan ole sanonut että sinut tarvitsee niin tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot ihmiset ei katso matalalle ja heiluu ruuhkissa aivan liian varomattomasti sen mukaan mikä impulsiivisesti silmiin osuu. Joku aletuote niin pingotaan kohti eikä jalkoihin katella saati mihin käsilaukku tai ostoskori heilahtelee.

        Mä oon monia monia monia vanhuksia pidempi enkä silti alenna heitä tyhmiksi kypsymättömiksi
        lapsiksi koska luuni on pidemmät kuin iän tuoman kasaan menon takia vanhoilla naisilla ja miehillä.

        Niin just.. miehillä. Vanhat yli 80 v miehet osa on mun mittasia tai mua lyhyempiä. Ikä laittaa ihmisen kutistuun

        Ja sä et voi väittää että lyhyenä naisena et olisi koskaan kokenut syrjitään tai sitä ettei sinua kuunnella tai oteta vakavasti koska olet lyhyt? Puhutaan alentavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minäkään muista niin ajattele vaan itsestäni. Sitä tarkoittaa alemuuskopleksi. Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää. Että se tunne mikä itselleni tulee. Ei kukaan ole sanonut että sinut tarvitsee niin tuntea.

        Miks? Naisillahan pituus on enemmänkin toistepäin haitta.

        Monet miehet on 160-177 cm joten naisille saattaa tuottaa alemmuuskomplekseja olla miestä suurempi.

        Miehiä ei usein itseään pidempi nainen haittaa mut naisia se haittaa olla se isompi ja vahvempi osapuoli.

        Yks exäni joka oli jotain 171 cm, sen kans tästä joskus juteltiin. Kysyin siltä et onko sen mielestä ongelma jos nainen ois sitä pidempi. Se sanoi ettei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä et voi väittää että lyhyenä naisena et olisi koskaan kokenut syrjitään tai sitä ettei sinua kuunnella tai oteta vakavasti koska olet lyhyt? Puhutaan alentavasti.

        Ei. Miehet itseasiassa kuuntelee hyvinkin tarkasti. Vähän pelottavankin tarkasti.

        Naiset taas, no useimmat naiset on noin 160-165 cm joten ei ne ees huomaa et oisin erityisen lyhyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Naisillahan pituus on enemmänkin toistepäin haitta.

        Monet miehet on 160-177 cm joten naisille saattaa tuottaa alemmuuskomplekseja olla miestä suurempi.

        Miehiä ei usein itseään pidempi nainen haittaa mut naisia se haittaa olla se isompi ja vahvempi osapuoli.

        Yks exäni joka oli jotain 171 cm, sen kans tästä joskus juteltiin. Kysyin siltä et onko sen mielestä ongelma jos nainen ois sitä pidempi. Se sanoi ettei ole.

        En minä tiedä miksi tunnen näin. En minä ole siitä ikinä kellekään puhunut. Ja jotenkin tympii kun muut suvusta pitkiä tai ns. Normaali pituisia itse jäi pätkätkäksi sellainen tantta olo muiden seurassa. Ainut joka oli yhtä lyhyt kuin oli isomummoni eikä äitikään nyt mikään pitkä ole. Silti sisarukset normi mittaisia . Eikä se nyt liity oikeastaan edes miehiin. Exäni oli pitkä. Eikä mulla nyt hänen seurassa ollut tuollaista oloa. Mutta joidenkin ihmisten kanssa se tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä miksi tunnen näin. En minä ole siitä ikinä kellekään puhunut. Ja jotenkin tympii kun muut suvusta pitkiä tai ns. Normaali pituisia itse jäi pätkätkäksi sellainen tantta olo muiden seurassa. Ainut joka oli yhtä lyhyt kuin oli isomummoni eikä äitikään nyt mikään pitkä ole. Silti sisarukset normi mittaisia . Eikä se nyt liity oikeastaan edes miehiin. Exäni oli pitkä. Eikä mulla nyt hänen seurassa ollut tuollaista oloa. Mutta joidenkin ihmisten kanssa se tulee.

        Joskus geenit tulee kauempaa suvusta.. tai sitten isäs ei oo sun biologinen isäs?

        Mulla oli äiti 150 cm, äidin sisko 150 cm, minä 154 cm, mun sisko 149 cm, toinen sisko 157 cm, serkku 150 cm

        Eli suvun naiset ovat kaikki äidin puolelta alle 160
        Ja musta se on muutenkin aika yleistä. Joka paikas törmään alle 160 cm pituisiin naisiin.

        Itse tunnen et se on ylpeys olla siro ja pieni kun on nainen. Karseempaa se ois olla 197 cm noin 90 kg painava nainen jota semmonen normi suomipoika keskipituudelta 178 cm ja painolta 77 kg yrittäs nostaa syliin ja kantaa kynnyksen yli.

        Menis varmaan niin et tuore rouva ottas miehensä syliin ja kantais kynnyksen yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus geenit tulee kauempaa suvusta.. tai sitten isäs ei oo sun biologinen isäs?

        Mulla oli äiti 150 cm, äidin sisko 150 cm, minä 154 cm, mun sisko 149 cm, toinen sisko 157 cm, serkku 150 cm

        Eli suvun naiset ovat kaikki äidin puolelta alle 160
        Ja musta se on muutenkin aika yleistä. Joka paikas törmään alle 160 cm pituisiin naisiin.

        Itse tunnen et se on ylpeys olla siro ja pieni kun on nainen. Karseempaa se ois olla 197 cm noin 90 kg painava nainen jota semmonen normi suomipoika keskipituudelta 178 cm ja painolta 77 kg yrittäs nostaa syliin ja kantaa kynnyksen yli.

        Menis varmaan niin et tuore rouva ottas miehensä syliin ja kantais kynnyksen yli

        No jos isä ei oo mun isä. Ei se silloin oo kyllä mun sisaruksille isä myöskään. Niin saman näköisiä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus geenit tulee kauempaa suvusta.. tai sitten isäs ei oo sun biologinen isäs?

        Mulla oli äiti 150 cm, äidin sisko 150 cm, minä 154 cm, mun sisko 149 cm, toinen sisko 157 cm, serkku 150 cm

        Eli suvun naiset ovat kaikki äidin puolelta alle 160
        Ja musta se on muutenkin aika yleistä. Joka paikas törmään alle 160 cm pituisiin naisiin.

        Itse tunnen et se on ylpeys olla siro ja pieni kun on nainen. Karseempaa se ois olla 197 cm noin 90 kg painava nainen jota semmonen normi suomipoika keskipituudelta 178 cm ja painolta 77 kg yrittäs nostaa syliin ja kantaa kynnyksen yli.

        Menis varmaan niin et tuore rouva ottas miehensä syliin ja kantais kynnyksen yli

        En nyt tiedä. Vielä tämän ikäisenä kysytään esim. Paperit. Se ei voi johtua naamasta sen on jouduttavat pituudesta . Jos alkaa ikää olla 35 paremmalla puolella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä. Vielä tämän ikäisenä kysytään esim. Paperit. Se ei voi johtua naamasta sen on jouduttavat pituudesta . Jos alkaa ikää olla 35 paremmalla puolella..

        Mua ei haittais näyttäö alle 30 vuotiaalta yli 35 vuotiaana.

        Mut se kyllä haittais jos oisin miestäni noin 13-20 kg painavampi ja 20 cm pidempi.

        Ja mies ei jaksais nostaa mua syliinsä.
        Myös vähän outoo ois ajatella et miehen vaateet ois mulle liian pieniä ja mun vaatteet taas miehelle aivan liian suuria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Miehet itseasiassa kuuntelee hyvinkin tarkasti. Vähän pelottavankin tarkasti.

        Naiset taas, no useimmat naiset on noin 160-165 cm joten ei ne ees huomaa et oisin erityisen lyhyt

        Kaikki mun miespuoliset ystävätkin on yli 180 cm. Välillä tuntuu että olin joku maskotti. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mun miespuoliset ystävätkin on yli 180 cm. Välillä tuntuu että olin joku maskotti. 😅

        Miehet tykkää lyhyistä naisista. Se kokemus mulla on. Aina pitää nostella ja silitellä. Se varmaan nostaa heidän tunnettaan siitä et on miehisiä miehiä kun nainen on pikkuinen ja siro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei haittais näyttäö alle 30 vuotiaalta yli 35 vuotiaana.

        Mut se kyllä haittais jos oisin miestäni noin 13-20 kg painavampi ja 20 cm pidempi.

        Ja mies ei jaksais nostaa mua syliinsä.
        Myös vähän outoo ois ajatella et miehen vaateet ois mulle liian pieniä ja mun vaatteet taas miehelle aivan liian suuria

        Mua taas haittaa se. Kun tuttava pariskunnan luona josta molemmat on pitkiä. Ja mun persjalkasena pitää pyytää apua kun kaikki on niin korkealla. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas haittaa se. Kun tuttava pariskunnan luona josta molemmat on pitkiä. Ja mun persjalkasena pitää pyytää apua kun kaikki on niin korkealla. 😅

        Kun käyn. Piti kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas haittaa se. Kun tuttava pariskunnan luona josta molemmat on pitkiä. Ja mun persjalkasena pitää pyytää apua kun kaikki on niin korkealla. 😅

        Miks se on outoo? Kaikkihan joutui joskus pyytään. Jopa 180 cm sillä kaupankin hyllyt on osa yli 2 metrin korkeudella.
        Hirveintä mulle ois naisena olla miestä painavampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks se on outoo? Kaikkihan joutui joskus pyytään. Jopa 180 cm sillä kaupankin hyllyt on osa yli 2 metrin korkeudella.
        Hirveintä mulle ois naisena olla miestä painavampi

        Mä nyt tiedän elämässä hirvempiäkin asioita. Niin mä en halua tulla nähdyksi avuttomana tai etten pärjäisi tai voisi olla itsenäinen ja aikuinen. Kaupan hylly ja toisten koti hieman eri asia. Lyhyiltä äidillä saatetaan tulla kysymään että missä sun äiti on. Kun oot vauvan kanssa ulkona. Kaikkea tämmöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt tiedän elämässä hirvempiäkin asioita. Niin mä en halua tulla nähdyksi avuttomana tai etten pärjäisi tai voisi olla itsenäinen ja aikuinen. Kaupan hylly ja toisten koti hieman eri asia. Lyhyiltä äidillä saatetaan tulla kysymään että missä sun äiti on. Kun oot vauvan kanssa ulkona. Kaikkea tämmöistä.

        Niin susta on hirveempää ettet yllä kaapille kuin se et oot läskimpi kuin sun mies?

        Mitä vittua säm amatsoni siknä selität!

        Vittu jos sun perse on 2 metrinen, vatsas ympärys 3 metriä, persees vie 2 paikan bussissa ja 6 henkilön hissiin mahdut vain sinä. Niin kyl se vittu on ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks se on outoo? Kaikkihan joutui joskus pyytään. Jopa 180 cm sillä kaupankin hyllyt on osa yli 2 metrin korkeudella.
        Hirveintä mulle ois naisena olla miestä painavampi

        Paino on asia johon aika moni voi itse vaikuttaa. Pituuteen et. Ei niitä voi verrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt tiedän elämässä hirvempiäkin asioita. Niin mä en halua tulla nähdyksi avuttomana tai etten pärjäisi tai voisi olla itsenäinen ja aikuinen. Kaupan hylly ja toisten koti hieman eri asia. Lyhyiltä äidillä saatetaan tulla kysymään että missä sun äiti on. Kun oot vauvan kanssa ulkona. Kaikkea tämmöistä.

        Tai et kun istut tavalliseen käsinojalliseen tuoliin joita terveysasemien odotustilassa niin A) tuolin jalka halkee painostas tai B) persees jää jumiin siihen istuimen ja käsinojiem väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet tykkää lyhyistä naisista. Se kokemus mulla on. Aina pitää nostella ja silitellä. Se varmaan nostaa heidän tunnettaan siitä et on miehisiä miehiä kun nainen on pikkuinen ja siro.

        No niin. Eli lyhyt nainen herättää miehessä tietynlaisen suojeluvietin. Mutta ei nähdä tasavertaisena kumppanina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt tiedän elämässä hirvempiäkin asioita. Niin mä en halua tulla nähdyksi avuttomana tai etten pärjäisi tai voisi olla itsenäinen ja aikuinen. Kaupan hylly ja toisten koti hieman eri asia. Lyhyiltä äidillä saatetaan tulla kysymään että missä sun äiti on. Kun oot vauvan kanssa ulkona. Kaikkea tämmöistä.

        Bussis just ykspäivö katoin kun semmonen 175-180 cm nainen jolla painoo oli enemmän kuin normaalipainon verran istui bussiin ja sille se oli vaikeeta koska hän tarvi sen 4 paikkasen penkkipaikan.


        Se vei perseellään 2 istuimen verran tilaa ja muu kroppa vei niin paljon lisää ettei kahdenpenkin kaponen väli ollu sille hyvä.


      • Anonyymi

        Millälailla lihaskimppu liittyy pituuteen? Ei minua kiinnostaa keskustella sun läskifobiasta. Mut kyllä pystyy syliin nostamaan ja en miehen vaateita päälleni ole kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millälailla lihaskimppu liittyy pituuteen? Ei minua kiinnostaa keskustella sun läskifobiasta. Mut kyllä pystyy syliin nostamaan ja en miehen vaateita päälleni ole kokeillut.

        Eikös tää amatsooni koe alemnuutta ettei oo yhtä suuri lihasmassalta että voisi olla fysiikaltaan tasavertainen miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millälailla lihaskimppu liittyy pituuteen? Ei minua kiinnostaa keskustella sun läskifobiasta. Mut kyllä pystyy syliin nostamaan ja en miehen vaateita päälleni ole kokeillut.

        Ja mitä tilee lihsvuuteen. Ykskään nainen ei haluu olla lihava. Et amatsonin ongelma on enemmänkin se et muut naiset on siroja eikä se et hän on liian pieniä.

        Hänen oikea ongelma on siis lihavuus ja 30 senttiä isompi koko kuin miehellä johon ihastunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tää amatsooni koe alemnuutta ettei oo yhtä suuri lihasmassalta että voisi olla fysiikaltaan tasavertainen miehen kanssa?

        Kuinka monta kertaa vaikka 175 cm naista tullaan silittelemään tai nostelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tää amatsooni koe alemnuutta ettei oo yhtä suuri lihasmassalta että voisi olla fysiikaltaan tasavertainen miehen kanssa?

        Puhun nyt henkisesti tasavertaisena. En niinkään fyysesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millälailla lihaskimppu liittyy pituuteen? Ei minua kiinnostaa keskustella sun läskifobiasta. Mut kyllä pystyy syliin nostamaan ja en miehen vaateita päälleni ole kokeillut.

        Lyhyesti siis: tämä nainen on itse pitkä nainen ja ihastunut lyhyempään mieheen joka ei taas tykkää naisesta koska nainen on päätä pidempi ja painookin on.

        Ko. Nainen itkee täällä usein et yrittää kovasti laihduttaa kokoajan et miehelle kelpais

        Lisäksi hän haukkuu jotain 160cm T naista jonka uskoo olevan ko miehen mielitietty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti siis: tämä nainen on itse pitkä nainen ja ihastunut lyhyempään mieheen joka ei taas tykkää naisesta koska nainen on päätä pidempi ja painookin on.

        Ko. Nainen itkee täällä usein et yrittää kovasti laihduttaa kokoajan et miehelle kelpais

        Lisäksi hän haukkuu jotain 160cm T naista jonka uskoo olevan ko miehen mielitietty

        Niin eli olen ihastunut mieheen joka alle 153 cm niinkö? 😂 Ja kuka on T? Selvä. Kiitos tästä keskustelusta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli olen ihastunut mieheen joka alle 153 cm niinkö? 😂 Ja kuka on T? Selvä. Kiitos tästä keskustelusta vaan.

        Ei vaan oot itse joku 180 cm Nina joka himoaa mustasukkaisena jotain 172 cm olevaa Pekkaa ja tää Pekka taas on ihastunu 160 cm Tarjaan josta olet hyvin kateellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan oot itse joku 180 cm Nina joka himoaa mustasukkaisena jotain 172 cm olevaa Pekkaa ja tää Pekka taas on ihastunu 160 cm Tarjaan josta olet hyvin kateellinen

        Ok. Jokaipäivä sitä näköjään oppii jotain uutta itsestäänkin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jokaipäivä sitä näköjään oppii jotain uutta itsestäänkin. 😂

        Selvä juttuhan se. Pitkä nainen kärsii kun sirompi kiinnostaa lyhyempää miestä enemmän kuin tää kolho amatsoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan oot itse joku 180 cm Nina joka himoaa mustasukkaisena jotain 172 cm olevaa Pekkaa ja tää Pekka taas on ihastunu 160 cm Tarjaan josta olet hyvin kateellinen

        Mä jotenkin unohdan aina. Ettei täällä voi mistään keskustella oikeasti. 😮‍💨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä juttuhan se. Pitkä nainen kärsii kun sirompi kiinnostaa lyhyempää miestä enemmän kuin tää kolho amatsoni

        Kukahan tämä olettu mies sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä juttuhan se. Pitkä nainen kärsii kun sirompi kiinnostaa lyhyempää miestä enemmän kuin tää kolho amatsoni

        Monestiko pitkät naiset himoaa lyhyttä miestä. Taitaa olla toiveajattelua Oskari Olematon.


      • Anonyymi

        En tunne edes ketään Ninaa.


      • Anonyymi

        Sekä Pekka nimistä miestä en kyllä ikinä ottaisi. 😂😂😂


      • Anonyymi

        Niin ja päätelit sitten että minä oon tuo Nina? Selvempi homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin unohdan aina. Ettei täällä voi mistään keskustella oikeasti. 😮‍💨

        No ei kai, kuin lähestulkoon kaikki on yksinkeskustelevan miehen ja aloituksia tehtailevan bölhöön tajunnanvirtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jokaipäivä sitä näköjään oppii jotain uutta itsestäänkin. 😂

        Niin no koitappa saada tuolta mieheltä järjellinen vastaus johonkin ns kysymykseesi vai onko päämääräksi sittenkin keskustella kenen kanssa sattuu ja väittää häntä heiluen ja suosiota, hyväksyntää tai jotain mitä en ymmärrä kerjäten, että tää on joku tuttu sulle🥱🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli olen ihastunut mieheen joka alle 153 cm niinkö? 😂 Ja kuka on T? Selvä. Kiitos tästä keskustelusta vaan.

        Niin ko kerä kiinnostaa jonkun satusedän miljoonat hahmot tai intteet? Kiitos vaan tästä viihteestä itsellesi, oli aika *sykedeelistä taas vaihteeksi. Toimiiko tää homma niin, että otat kuvakaappauksia näistä lurituksista joita väität tietyin kirjoittamiksi? Et ehkä ota huomioon, että ne samat ihmiset saattaa ihan itse arvioimassa, etkä ole mikään massojen hallitsija joten katkeruutesi saa aliarvioimaan rankalla kädellä muita ja typistämään heidät katalysaattoreiksi, jotka kiltisti toistaa sinun saneeraus ”totuudet”🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no koitappa saada tuolta mieheltä järjellinen vastaus johonkin ns kysymykseesi vai onko päämääräksi sittenkin keskustella kenen kanssa sattuu ja väittää häntä heiluen ja suosiota, hyväksyntää tai jotain mitä en ymmärrä kerjäten, että tää on joku tuttu sulle🥱🤔

        Missähän minä olen väittänyt keskustelevani kenenkään tutun kanssa. Kyllä ideani on juurikin keskustella anonyymisti kenen kanssa sattuu. Jos haluan keskustella juuri jonkun tietyn ihmisen kanssa. Niin teen sen ihan jossain muualla kuin keskustelu palstalla. Mene sinäkin sairastamaan jonnekin muualle.


    • Anonyymi

      Kyllä mä osaan arvioida. Sillä vaan ei ole mitään merkitystä onko toinen pitempi vai lyhyempi kuin itse on.

    • Anonyymi

      Jos käytös on nollatasolla niin on ihan sama millä korkeudella ne aivot killuu. Ei tod. kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tai se osa, jossa sivojen PITÄISI olla..


    • Anonyymi

      Ketäköhän mies nämä sinun pituustivailut itseltäsi jaksaa niinku kiinnostaa? Olisi jännä nähdä kulissien taakse🤭

      • Anonyymi

        Punastuva pöntinen nettihahmoineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punastuva pöntinen nettihahmoineen

        Olukkidoukki. Tarkoitatko, että joku joka syystä tai toisesta jalostaa tätä vedätystä esittää montaa eri hlöä antaakseen vaikutelman, että kovinkin moni olisi tästä bakkanaalista kiinnostunut vai viittaatko lakeijaväkiin ym?


      • Anonyymi

        Oot sinä sairas tuon mies-pakkomielteesi kanssa. Kaikki on täälllä yksi ja sama mies eli täällä on vain sinä ja se mies.. minäkin olen varmaan sinun mielestäsi tämä aloittajamies 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä sairas tuon mies-pakkomielteesi kanssa. Kaikki on täälllä yksi ja sama mies eli täällä on vain sinä ja se mies.. minäkin olen varmaan sinun mielestäsi tämä aloittajamies 🤣

        Kyllä ”ihan vaan muutama”muu ymmärtää tämän saman yskän mies, että turhaa yrität typistää tätä hommaa johonkin yksittäiseen nemesikseen. Toisilla on järki ja suhteellisuudentaju nääs. Sivusta tai olinhan minä keskustelussa jo aiemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ”ihan vaan muutama”muu ymmärtää tämän saman yskän mies, että turhaa yrität typistää tätä hommaa johonkin yksittäiseen nemesikseen. Toisilla on järki ja suhteellisuudentaju nääs. Sivusta tai olinhan minä keskustelussa jo aiemmin

        ” Olukkidoukki. Tarkoitatko, että joku joka syystä tai toisesta jalostaa tätä vedätystä esittää montaa eri hlöä antaakseen vaikutelman, että kovinkin moni olisi tästä bakkanaalista kiinnostunut vai viittaatko lakeijaväkiin ym?” Eli tää oli minun kontribuutio. Vastakeskustelija jätti auki kysymyksen, ei se mitään ymmärrän


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe