Onko menny sushit kurkkuun parkkisakkojen takia? Näkyykö painajaisissa pateja? Menikö purjehdusloma pilalle? Kerro viimeisimmät parkkisakkotuntemuksesi!
Onko tullut ahdistavia parkkisakkoja?
Anonyymi-ap
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Olin viime viikolla perjantaista sunnuntaihin kaverin luona ryyppäämässä. Sunnuntaina olin lähössä pois ni jo oli prkleen pirkko käyny laittamassa sakon tuulilasiin. En helvetti aio maksaa!!! Ei ole kyllä rahaakaa.
- Anonyymi
Ei ole tullut koskaan eikä tule. Mulla ri ole tarvetta mennä autolla slueelle mitä esim. joku pate valvoo
- Anonyymi
Eihän sinulla edes ole autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744187
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823898Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572438Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371978- 491869
- 1031719
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551643- 561642
- 611501