Kivaa päivää palstalaisille

Anonyymi-ap

ja sulle etenkin haavemaailman nainen. Terkuin väärä Jii :)

103

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää päivää

    • Anonyymi

      Samoin sinne ♥️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerrankin minulle jotakin täällä minkä tunnistaa. :D mutta mukavaa päivää sinnekin! Taisi viime ketju mennä harakoille. :)

      • Anonyymi

        Kiitos :) no se meni ihan harakoille mitä aamulla katselin.. :D Miten on päivä sujunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) no se meni ihan harakoille mitä aamulla katselin.. :D Miten on päivä sujunut?

        Vähän kiirettä meinaa olla. Muuten hyvin. Miten siellä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kiirettä meinaa olla. Muuten hyvin. Miten siellä? :)

        Hyvin ja kiirettä tännekin. No illalla saa vaan ottaa rennosti, ehkä käyn salilla vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kiirettä meinaa olla. Muuten hyvin. Miten siellä? :)

        Työkiireitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ja kiirettä tännekin. No illalla saa vaan ottaa rennosti, ehkä käyn salilla vielä.

        Minulla rentouteen ei kuulu salilla käynti. Ihailen niitä jotka jaksaa käydä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla rentouteen ei kuulu salilla käynti. Ihailen niitä jotka jaksaa käydä. :)

        No joo :) Sen jälkeen tulee hyvä ja rento olo. Mitä sun iltaan kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla rentouteen ei kuulu salilla käynti. Ihailen niitä jotka jaksaa käydä. :)

        Ehket halunkaan jutella mulle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo :) Sen jälkeen tulee hyvä ja rento olo. Mitä sun iltaan kuuluu?

        Yritän nukahtaa tässä juuri. En välillä kerkeä täällä paljoa olemaan mikä on toisaalta parempi mitä vähemmälle jää kaikki palstailu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehket halunkaan jutella mulle :(

        En ole täällä koko ajan mutta keskustelun takia täällä käyn. :) ja oma tapani pitää pää jotenkin kasassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole täällä koko ajan mutta keskustelun takia täällä käyn. :) ja oma tapani pitää pää jotenkin kasassa.

        Ketäs j:iitä kaipailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs j:iitä kaipailet?

        J-miestä kaipaan. En yhtä paljon kuin aikaisemmin mutta satunnaisesti käy mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J-miestä kaipaan. En yhtä paljon kuin aikaisemmin mutta satunnaisesti käy mielessä.

        Ok en oo edes j kuhan kysyim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok en oo edes j kuhan kysyim

        Saahan sitä aina kysyä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole täällä koko ajan mutta keskustelun takia täällä käyn. :) ja oma tapani pitää pää jotenkin kasassa.

        Vähän sama mulla... Ei se mitään meinaa vaikket heti vastannut tai et vastailiskaan. Minustakin on kiva jutella joskus täällä jos sattuu löytämään jonkun kenen kanssa se on edes mahdollista. Pitäs jo nukkua mut ei uni tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama mulla... Ei se mitään meinaa vaikket heti vastannut tai et vastailiskaan. Minustakin on kiva jutella joskus täällä jos sattuu löytämään jonkun kenen kanssa se on edes mahdollista. Pitäs jo nukkua mut ei uni tule.

        Tää oli siltä vääräksi todetulta jiiltä siis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama mulla... Ei se mitään meinaa vaikket heti vastannut tai et vastailiskaan. Minustakin on kiva jutella joskus täällä jos sattuu löytämään jonkun kenen kanssa se on edes mahdollista. Pitäs jo nukkua mut ei uni tule.

        Näin juuri. :) olipa huonosti nukuttu yö ja nyt päätä särkee. Joskus näinkin. Pitäisi löytää elämälle jokin suunta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. :) olipa huonosti nukuttu yö ja nyt päätä särkee. Joskus näinkin. Pitäisi löytää elämälle jokin suunta. :)

        Uni ei tule, jos palstailette myöhään, se on sininen valo, joka vaikuttaa.
        Kannattaa opetella normaali unirytmi. Päivät sujuu silloin paljon paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uni ei tule, jos palstailette myöhään, se on sininen valo, joka vaikuttaa.
        Kannattaa opetella normaali unirytmi. Päivät sujuu silloin paljon paremmin.

        En palstaillut. Heräsin keskellä yötä ja ajattelin että sama tänne kirjoittaa ajatuksia kun ei saa unta sen heräämisen jälkeen. Minulla on muuten normaalit rytmit ja päivät sujuvat.


    • Anonyymi

      Hämmentää se että oletko sittenkään niin väärä jos huijaapuksutat minua tunnisteissa? :D

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Kukaa huijaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Kukaa huijaa? :)

        Olen varmaan menettänyt viimeisetkin järjen hippeet ethän sinä se mies voi olla kuten aiemmin todettiin. :)


      • Anonyymi

        En tietenkään ole. :D harhainen on vain mieleni ja kuvittelee kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään ole. :D harhainen on vain mieleni ja kuvittelee kaikenlaista.

        Sellainen se mieli vain on. Kaivatun kohdalla haluaa poimia vain ne jutut jotka sopisivat ja unohtaa ilmiselvät merkit ettei ole oikea. Täällä palstalla siis, ainakin itsellä vähän näin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen se mieli vain on. Kaivatun kohdalla haluaa poimia vain ne jutut jotka sopisivat ja unohtaa ilmiselvät merkit ettei ole oikea. Täällä palstalla siis, ainakin itsellä vähän näin :)

        En edes kaipaa sitä miestä enää paljoa ja silti etsin vielä täältä vaikka ei täällä ole koskaan ollutkaan. Onpa harhainen olo. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes kaipaa sitä miestä enää paljoa ja silti etsin vielä täältä vaikka ei täällä ole koskaan ollutkaan. Onpa harhainen olo. :/

        Miltä susta tuntuisi ajatus mennä eteenpäin elämässä? En sano pahalla, koska olen ihan samassa veneessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä susta tuntuisi ajatus mennä eteenpäin elämässä? En sano pahalla, koska olen ihan samassa veneessä :)

        En tiedä voinko mennä ja unohtaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä voinko mennä ja unohtaa. :)

        No sepä :) Mitä jos kohtaisit jonkun yhtä kivan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä :) Mitä jos kohtaisit jonkun yhtä kivan?

        En oikein tiedä. :) olen hieman outo mitä tulee kaikkeen. Veikkaisin jos kohtaisin hänenlaisensa ihastuisin ja mitään ei silti tapahtuisi kuten ei hänenkään kanssa. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä. :) olen hieman outo mitä tulee kaikkeen. Veikkaisin jos kohtaisin hänenlaisensa ihastuisin ja mitään ei silti tapahtuisi kuten ei hänenkään kanssa. :/

        Noniin. Eli maailmassa on samanlaisia kuin minä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin. Eli maailmassa on samanlaisia kuin minä :)

        Mutta ethän sinä ole hän? Joten ethän sinä tiedä millainen hän on? :>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ethän sinä ole hän? Joten ethän sinä tiedä millainen hän on? :>

        Ei vaan samanlaisia ihastumisen suhteen, sinä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan samanlaisia ihastumisen suhteen, sinä siis.

        Aivan niin kyllä. Itse kuvailisin itseäni toivottomaksi ihastujaksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin kyllä. Itse kuvailisin itseäni toivottomaksi ihastujaksi. :D

        Aina on toivoa :) Seuraava rakkaus voi ilmaantua odottamattakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on toivoa :) Seuraava rakkaus voi ilmaantua odottamattakin :)

        En oikein usko siihen minun kohdalla. :) sinulle varmasti ilmaantuu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko siihen minun kohdalla. :) sinulle varmasti ilmaantuu. :)

        No mistäs noin päättelet? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistäs noin päättelet? :)

        Ei minulle oikein tapahdu sellaista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle oikein tapahdu sellaista. :)

        No miksi sitten mullekaan? Et voi noin sanoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten mullekaan? Et voi noin sanoa :)

        Sinulla varmasti paremmat lähtökohdat. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla varmasti paremmat lähtökohdat. :)

        Tiedä tuosta. Miten sun päivä on sujunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä tuosta. Miten sun päivä on sujunut?

        Ei siihen paljon tarvitse. :) on ollut pitkä päivä tai tuntuu sille. Miten sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen paljon tarvitse. :) on ollut pitkä päivä tai tuntuu sille. Miten sinulla?

        Nopeasti hujahti mut nyt illalla jotenki masentunut olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeasti hujahti mut nyt illalla jotenki masentunut olo.

        Noh mikä masentaa siellä? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh mikä masentaa siellä? :/

        Senkun tietäis :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun tietäis :(

        Itsellä vain väsynyt olo mutta ei masenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vain väsynyt olo mutta ei masenna.

        Ei muakaan nyt masenna kai varsinaisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muakaan nyt masenna kai varsinaisesti :)

        Välillä vain on niitä hetkiä kun on alakuloisuutta. Usein onneksi ohimeneviä. :)


      • Anonyymi

        Onpa kiva kuulla että voin palstaläsnäolollani saada masennuksenkin häviämään. :) olen kyllä itsekin sekaisin itseni kanssa. :<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva kuulla että voin palstaläsnäolollani saada masennuksenkin häviämään. :) olen kyllä itsekin sekaisin itseni kanssa. :<

        On kiva jutella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiva jutella :)

        Onhan se aina mukavaa. :) mikä sai sinut kaipaamaan sitä naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se aina mukavaa. :) mikä sai sinut kaipaamaan sitä naista?

        Hänen katse sai mut sekaisin. Niin upeat silmät. Pian alkoi jo tuntus et hän katsoo mua eri tavalla kuin muita ja aloin kuvitella että jotain meidän välillä voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen katse sai mut sekaisin. Niin upeat silmät. Pian alkoi jo tuntus et hän katsoo mua eri tavalla kuin muita ja aloin kuvitella että jotain meidän välillä voisi olla.

        Miksi et sitten laita sille naiselle viestiä? Olette puhuneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten laita sille naiselle viestiä? Olette puhuneetkin.

        Hän laittoi someen kuvan mikä viittaa siihen, että hänellä on jo joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän laittoi someen kuvan mikä viittaa siihen, että hänellä on jo joku.

        Tuossa tapauksessa on aika vaikea lähteä lähestymään vaikka kaipailisi. Entä jos se nainen on huonossa suhteessa tai kaipaa edelleen sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa on aika vaikea lähteä lähestymään vaikka kaipailisi. Entä jos se nainen on huonossa suhteessa tai kaipaa edelleen sinua?

        En toivo hänelle sellaista, enkä halua kenenkään väliin tunkea. Vaikea kysymys :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toivo hänelle sellaista, enkä halua kenenkään väliin tunkea. Vaikea kysymys :)

        Mutta eihän sitä voi tietää. Jos olette vanhoja tuttuja niin voihan sitä muuten vain kysellä kuulumisia ilman väliin tunkemista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sitä voi tietää. Jos olette vanhoja tuttuja niin voihan sitä muuten vain kysellä kuulumisia ilman väliin tunkemista?

        Nii, vähän vaikea sanoa. Voishan sitä joskus kysellä, nyt on vaan liian aikaista ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, vähän vaikea sanoa. Voishan sitä joskus kysellä, nyt on vaan liian aikaista ehkä.

        Kysele ihmeessä. :) ei minustakaan ole mihinkään muualle kuin täällä höpöttelemään. Jos nyt ajattelit jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysele ihmeessä. :) ei minustakaan ole mihinkään muualle kuin täällä höpöttelemään. Jos nyt ajattelit jotain muuta.

        Ai niinkun mitä? :) Een kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkun mitä? :) Een kai

        Jotakin kuulumisia vaikka häneltä? Tai mitä ikinä tulee mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin kuulumisia vaikka häneltä? Tai mitä ikinä tulee mieleen.

        Nii :) ei kun sanoit ettei sinusta ole muuhun ni meinasitko et alettas olee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :) ei kun sanoit ettei sinusta ole muuhun ni meinasitko et alettas olee :)

        Ei kun ettet ajattelisi että minusta olisi sellaiseen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ettet ajattelisi että minusta olisi sellaiseen. :)

        En nyt sentään :) Miksei sinusta olisi sellaiseen? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sentään :) Miksei sinusta olisi sellaiseen? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta

        Olen vähän outo ja erikoinen kuten aikaisemmin olen sanonut ja sekaisin päästäni. :)


      • Anonyymi

        Jaa mistähän niin päättelet? Ei sun pakko ole mulle jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vähän outo ja erikoinen kuten aikaisemmin olen sanonut ja sekaisin päästäni. :)

        ☝️ 🛐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :) ei kun sanoit ettei sinusta ole muuhun ni meinasitko et alettas olee :)

        Jotenkin yököttävä ilmaisu "aletaan olee" en ala kanssasi seurustelemaan tai sen enempää tutustumaan ellei kohdata oikeassa elämässä ja tutustuta ja ihastuta ja sillä selvä. Palstailu on erikseen ja erotan sen oikeasta elämästä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☝️ 🛐

        En tajua tuota hymiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin yököttävä ilmaisu "aletaan olee" en ala kanssasi seurustelemaan tai sen enempää tutustumaan ellei kohdata oikeassa elämässä ja tutustuta ja ihastuta ja sillä selvä. Palstailu on erikseen ja erotan sen oikeasta elämästä. :)

        Miks aloit haukkumaan mua? Se aletaan olee olihan leikkimielinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin yököttävä ilmaisu "aletaan olee" en ala kanssasi seurustelemaan tai sen enempää tutustumaan ellei kohdata oikeassa elämässä ja tutustuta ja ihastuta ja sillä selvä. Palstailu on erikseen ja erotan sen oikeasta elämästä. :)

        En mä ajatellutkaan et alettas seurustelemaan vaan on kiva jutella. Eihän musta kukaan tykkää ja parempi kun mua ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks aloit haukkumaan mua? Se aletaan olee olihan leikkimielinen juttu.

        Ettet luule liikoja. Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kaikki aina ajattelevat ensimmäisenä että pelkällä juttelulla minusta tulisi heidän tyttöystävä. En halua sitä vaan ihan vain jutella. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet luule liikoja. Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kaikki aina ajattelevat ensimmäisenä että pelkällä juttelulla minusta tulisi heidän tyttöystävä. En halua sitä vaan ihan vain jutella. :/

        Korjattuna naisystävä kumppani. Enhän minä mikään tyttö enää ole vaan ikää jo löytyy. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ajatellutkaan et alettas seurustelemaan vaan on kiva jutella. Eihän musta kukaan tykkää ja parempi kun mua ei olisi.

        Ei minustakaan kukaan tykkää. Ja tunnen välillä etten olisi täältä maapallolta kotoisin. Ihan ihme tyyppi. Kuten sanoin olen sekaisin päästäni vaikka osaan olla mukava mutta kun on näitä persoonia useampi. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet luule liikoja. Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kaikki aina ajattelevat ensimmäisenä että pelkällä juttelulla minusta tulisi heidän tyttöystävä. En halua sitä vaan ihan vain jutella. :/

        Jos se oikeuttaa sanomaan vammaseksi ja rumaksi niin eikait siinä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se oikeuttaa sanomaan vammaseksi ja rumaksi niin eikait siinä..

        Tuollaista en ole sanonut kenestäkään. En ajattele kenenkään olevan ruma tai vammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista en ole sanonut kenestäkään. En ajattele kenenkään olevan ruma tai vammainen.

        Kun kysyin miksei sinusta olisi sellaiseen, niin tuli vastaus että "koska olet vammainen ja ruma." Se on poistettu nyt jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kysyin miksei sinusta olisi sellaiseen, niin tuli vastaus että "koska olet vammainen ja ruma." Se on poistettu nyt jo.

        Vastasin tuon että olen outo ja erikoinen. Se ainut vastaus asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet luule liikoja. Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kaikki aina ajattelevat ensimmäisenä että pelkällä juttelulla minusta tulisi heidän tyttöystävä. En halua sitä vaan ihan vain jutella. :/

        Mä en luule yhtään mitään. Että alkaisin jonkun tuntemattoman kanssa seurustella kun en tutullekaan saa sanottua että tykkään hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tuon että olen outo ja erikoinen. Se ainut vastaus asiaan.

        Ok. En ole ajatellut seurustelevani kanssasi. Muistan kyllä et olet mua vanhempikin enkä muutenkaan alkaisi tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en luule yhtään mitään. Että alkaisin jonkun tuntemattoman kanssa seurustella kun en tutullekaan saa sanottua että tykkään hänestä?

        En minäkään saa sanottua. Mutta tuon vain halusin sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. En ole ajatellut seurustelevani kanssasi. Muistan kyllä et olet mua vanhempikin enkä muutenkaan alkaisi tuntemattomien kanssa.

        En kerro tänne ikääni. En koe itseäni hirveän vanhaksi kuitenkaan. Mutta iälläni ei varmaan mitään väliä ole kun eihän me tästä mihinkään edetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro tänne ikääni. En koe itseäni hirveän vanhaksi kuitenkaan. Mutta iälläni ei varmaan mitään väliä ole kun eihän me tästä mihinkään edetä?

        Ei olekaan, sanoit et ikää on mutta et mikään keski-ikäinen :) Oikeesti ei sillä ole väliä ja on ollut kiva jutella mutta en halua mitään enempää myöskään. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se oikeuttaa sanomaan vammaseksi ja rumaksi niin eikait siinä..

        Ja lisäksi tuo haukku taisi olla minulle tarkoitettu sivusta heitettynä kun kysyttiin miksi ei minusta olisi sellaiseen koska minä olen ruma ja vammainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan, sanoit et ikää on mutta et mikään keski-ikäinen :) Oikeesti ei sillä ole väliä ja on ollut kiva jutella mutta en halua mitään enempää myöskään. Öitä

        Niin voin sanoa mitä vaan. Mutta oikeaa ikääni en paljasta. Samoin on ollut kiva jutella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voin sanoa mitä vaan. Mutta oikeaa ikääni en paljasta. Samoin on ollut kiva jutella. :)

        Ai jaa. No ei sitä tarviikaan paljastaa eikä kannatakaan. Oli haukku kelle oli niin kyllä sanoja on itse henkisesti tosi ruma. Et varmasti ole ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voin sanoa mitä vaan. Mutta oikeaa ikääni en paljasta. Samoin on ollut kiva jutella. :)

        Eikä tarvi sanoo et miten olet "sekaisin". Mä voin kertoo et mulla on ocd ja eläminen on välillä aika vaikeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa. No ei sitä tarviikaan paljastaa eikä kannatakaan. Oli haukku kelle oli niin kyllä sanoja on itse henkisesti tosi ruma. Et varmasti ole ruma.

        Minulle se oli selkeästi. En mikään kauneinkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle se oli selkeästi. En mikään kauneinkaan ole.

        Niinhän sitä itsestä ajattelee, mutta varmasti monen mielestä olet kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarvi sanoo et miten olet "sekaisin". Mä voin kertoo et mulla on ocd ja eläminen on välillä aika vaikeeta.

        Tuokin kuulostaa normaalille vaikka tietysti vaikeaa varmasti on. Minulla on oikeasti pää sekaisin. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä itsestä ajattelee, mutta varmasti monen mielestä olet kaunis.

        Voi olla mutta itse sitä on vaikea nähdä tässä mielentilassa. Tämä vain yksi näistä persoonista kun on ihan allapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin kuulostaa normaalille vaikka tietysti vaikeaa varmasti on. Minulla on oikeasti pää sekaisin. :(

        Harmi juttu. Toivotan sulle voimia ja hyvää yötä . Nyt pitää käydä nukkumaan. Toivottavasti kaikki järjestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi juttu. Toivotan sulle voimia ja hyvää yötä . Nyt pitää käydä nukkumaan. Toivottavasti kaikki järjestyy.

        Kiitän. Ja hyvää yötä. En osaa nyt ajatella positiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi juttu. Toivotan sulle voimia ja hyvää yötä . Nyt pitää käydä nukkumaan. Toivottavasti kaikki järjestyy.

        Vaihdetaan ketjua. Alkaa hävettämään tämä kaikki mitä täällä sanottu. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdetaan ketjua. Alkaa hävettämään tämä kaikki mitä täällä sanottu. :(

        Jos teet uuden? Tuun sitten viel sanoo hyvät yöt sinne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teet uuden? Tuun sitten viel sanoo hyvät yöt sinne :)

        Ihan miten haluat. Vaikka sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos teet uuden? Tuun sitten viel sanoo hyvät yöt sinne :)

        Ei ole sellainen olo nyt että kirjottaisin jotain järkevää. :( teen vaikka sitten kun olo selkenee. Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sellainen olo nyt että kirjottaisin jotain järkevää. :( teen vaikka sitten kun olo selkenee. Hyvät yöt.

        Okei. Haluatko et mä teen vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Haluatko et mä teen vielä?

        Jos haluat niin tee vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat niin tee vain.

        Tein


    • Anonyymi

      On se vaan iihanaa ettei ole ketään naisolettetua kovin lähellä!

      jo yli kymmenen vuotta tätä onnea huuuh.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe