Homous ei enää tunnu hauskalta leikiltä.
Pitää keksiä uusi leikki.
Maailman kriisin aikana homous ei kannata
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Äläs nyt, tunnetusti Suomessakin viime sodissa homoiltiin, kun ei naisiakaan ollut saatavilla.
- Anonyymi
Ihme että viitsit edes kirjoittaa noin ihnhottavast sillä sanalla, etkö käsitä että ne jotka ovat homoja ovat sitä syntyessään jo se ei ole mikään leikkimielellä ainoastaan heidän elämänsä . Joten älä viitsi lietsoa muita kaheleita taas kirjoittelemaan asioita jotka ovat loukkaavia kun tietoa ei ole toisten ihmisryhmien elämästä .
Joten leiki mitä haluat mutta leiki olihan omana itsenäsi äläkä laita edustukseen ihmisiä josta et tiedä mitään - Anonyymi
Mitä leikkimistä seksuaalinen suuntaus on? Se on osa ihmistä aina. Tosin se voi muuttua ja olla toteutukseltaan leikkisää, muttei se leikkiä ole
- Anonyymi
Itse olen (omalla tavallani jopa muuten aika vanhoillinen) hetero, mutta kyllä nämä "homous on oma valinta"-höpinät ovat naurettavia ja surkeita. Minä esim. tykkään BDSM-jutuista, sitominen yms. on kiehtonut jo lapsesta saakka. En tiedä koskaan valinneeni moista. Ja joo, osaan kyllä erottaa fetisismin ja suuntautumisen, mutta samalla tavalla ne seksuaalisen palikat vain ovat jossain valmiina olemassa ja ne aktualisoituvat kun kasvaa ja ikää tulee.
- Anonyymi
Peruskoulussa ja armeijassa opetettiin, että osa syntyy homoksi.
- Anonyymi
Mutta yliopistossa ja kirkossa kerrotaan että oikeasti homohimosta voi päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719