😂👚👛 housut ne on pinkitkin housut. Paremmat ne on kuin yöhousut joissa kerran jouduin saapumaan kun muita ei ollut puhtaana. Se vaan että yläosan pantterikuviointi ei oikein sopinut pinkkiin. No onneksi oli jo pimeä kun tulin. Pesukone jauhaa pyykkiä niin huomenna on jotakin muuta päälle laitettavaa.
Matkalla näkyi n. 20:n laulujoutsenen upea parvi pellolla lepäilemässä.🥰 🦢🦢 olis katteltu jos oltais oltu kaksin. Yksikseen oli vain kiire kotiin.
Hyvää Yötä!
Pinkit päivät
4
155
Vastaukset
Avasin vahingossa naapurin postia kun oli jaettu mulle 🙄 outoa ottaa lukutaidottomia jakeluun. ✉
- Anonyymi
Tärkeintä että tuntuu hyvältä päällä.
No sekin, mutta puhtaat ja ehjät myös. Broidin kanssa väitellään retalefarkuista. Mun tekis mieli paikata ne ja toinen on maksanut niistä farkun rei-istä.
Pikkuhiljaa pyykinpesu edistyyy. Tänään jo mustat collegehousut! Meille ei mitään kummempia kuulu. Viikolla alkaa kuntoilu ja juoksevien asioiden selvittely. Eläin ei suostu kävelemään lähipensasta pidemmälle jos on liian märkää sen mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629879K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875612Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1625210PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744865- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122269Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3331963- 211655
- 901597
- 411153