Mistä olette hankkineet tirtokoneenne Parkanossa.
Myymälät moittii kun ei osteta paikallisilta yrittäjiltä mitenkä hintataso puoltaa paikallishankintaa.
Paljonko olisitte maksamas ylimääräistä tukiessanne paikallista yrittäjää.
Tietokoneen hankinta Parkanossa
23
2118
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä Veikon Koneessa valintaa , paikallista kannattaa suosia jos hinta ei ihan mettässä.
- Anonyymi
Kyllä netistä halvemmalla saa onkokaan täälä kuin yksi myymälä.
- Anonyymi
tori.fi löytyy kannettavia ei jaksa maksaa täyshintaa vehkeestä jonka arvo haihtuu parissa vuodessa
- Anonyymi
Ilman muuta netistä jos hintapolitiikka kuten kaverilla joka osti HP250 G8 15.6"
intel Core i3 paikalliselta yritykselltä Window 10 päivitettyä 11;een.
Maksoi kuulemma 750€ näitä saa netistä 450€.
Kauppias vois selvittää mistä toi 750€ muodostuu .- Anonyymi
Eihän täälä oo ku kaksi liikettä jotka noita myy , härskiä lyhytnäköistä toimintaa pienellä paikkakunnalla puskaradio toimii.
Ei tiedä hyvää jatkon suhteen. - Anonyymi
Härskiä hommaa voiko olla totta 300 euron kusetus kyllä josain on ........
- Anonyymi
Tuvan lämmittämisestä?
- Anonyymi
Olette erikoista porukkaa. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Koittakaa nyt osallistua kustannuksiin. Olisi hyvä jos päästään natoon niin opetetaan markkinataloutta näille nyky sosialisteille.
- Anonyymi
Nimen omaan markkinataloudesta on kysymys, jos hinnotellaan siallisesti tietää se jatkuvuutta
kähmintä lopettaa markkinat paikallisesti.
- Anonyymi
Kyllähän ostetaan paikallisilta jos ei kusetettaisi olen valmis maksaan extraa kohtuullisesti jos se on tietokoneestakin jo 300 ylihintaa ei hyvää tiedä paikallisille myyjille, tarvis ajatella vähän nenäänsä pidemmälle.
- Anonyymi
Onhan se surullista jos kaikki menee nettiin jos hinnoittelu tota luokkaa voi vain ajatella ettei kassavirtaa muutenkaan ole onko järkee pisneksessä.
- Anonyymi
Onko asiantuntijaa mitä tommonen mööpeli oikeesti maksaa
HP250 G8 15.6"
intel Core i3 paikalliselta yritykselltä Window 10 päivitettyä 11;een.- Anonyymi
Tarkoitatko mitä kone maksaa vai pelkkä Windowsin päivittäminen uuteen?
- Anonyymi
Reilusti on kusetettu jokin raja tässäkin jos meinaa vielä paikkakunnalla toimia.
Epätoivoinen teko pitkässä juoksussa...- Anonyymi
No kumpiko liike se oli hyvä olis tietää, liikkeet vois kommentoida tai tämä jota kusetettu,
- Anonyymi
Tietysti Kaitsulta.
- Anonyymi
Ei voi nimetä parasta kun firmat itse kommentoi ymmärrän, että voittoa ei
kerralla mahdottomia ei hyvä pitkässä juoksussa. - Anonyymi
Olihan nyt liikkeestä kysymys ei yksityisestä ihmisestä.
- Anonyymi
Voisko yritykset kommentoida, vai onko kaikki yhtä ahnaita ja lyhytnäköistä porukkaa.
Onko tämä yleistä kaikessa elekroniikassa vai ainostaan näissä tietsikka ja oheislaitteissa.- Anonyymi
Vaikkakin tämä Kaitsulta kannattaa tarkistella ennen hankintaa,
Onhan se paikallisia liikkeitä tukeminen ok kunhan itselle tiedostaa , että tukeeko 10% vai 100% niin kuin tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Kyllä tämä Kaitsulta haisee, ovi käy harvakseltaan niin täytyy tuotto nyhjästä niiltä harvoilta kävijöiltä lyhyt näköistä.
- Anonyymi
Minusta asia pitäis myyjän korjata, varmaan kaikki ymmärtää , että joskus tulee myyjällekin heikkoja ahneuden tunteita ja hommat menee metsään.
- Anonyymi
On se ihan perseestä ne Kaitsun hinnat jos vaikka peilaa Veikon Koneen tarjouksiin
saati nettihintoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076