Onko Juuka romanttinen

Anonyymi-ap

Onko Juuassa romanttisia piirteitä, alueita tai kenties jopa romanttisia aktiviteettejä?

36

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuntosalilla näin viimeksi reisipenkillä romantiikan avautuvan.

• Anonyymi

Sen romantiikan parissa on moni poikamies harrastanut erotiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen romantiikan parissa on moni poikamies harrastanut erotiikkaa.

Sitä lorttoa höylätessä on moni Juukalainen mies menettänyt poikuutensa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä lorttoa höylätessä on moni Juukalainen mies menettänyt poikuutensa.

Oliko hyvä orkku?

• Anonyymi

Juuassa romantiikka tihkuu kierratyskeskus kiepissä. Kieppi on Juukalaisten treffi paikka. Aiheseen myös rekvisiittaa henkilökunnalta.

• Anonyymi

Pirkka kaljan etiketti on romanttinen hääpuheessa.

• Anonyymi

Ihan vitun romanttinen kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Olen etsinyt Juuasta romantiikkaa mutta löytänyt vain erotiikkaa.

• Anonyymi

Mistä löytyy Juuassa erotiikkaa? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä löytyy Juuassa erotiikkaa? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.

Kannattaa kysyä kiepistä

• Anonyymi

Maksalaiskut kiveksissä antaa kiksejä emännälle.

• Anonyymi

Pidetäänkö Juuan torilla romantiikka messuja tai romanttisia tapahtumia?

• Anonyymi

Torilla tavataan homoerotiikan merkeissä ensi kesänä, tervetuloa.

• Anonyymi

Juuan joen kuohuvissa koskissa ja vauhdikkaissa virroissa voi vetää gondolilla romanttisissa tunnelmissa.

• Anonyymi

Voiko Juuan rakkaudenkujalta löytää rakkautta? Kasvaako horsmien sijaan ruusuja?

• Anonyymi

Itse löysin rakkaudenkujan varrelta karun näköisen pubi ruusun. Sain siltä vyöruusun.

• Anonyymi

Gloryhole mahdollisuus toisi mukanaan romanttisia piirteitä

• Anonyymi

Löytyykö Juuan rakkaudenkujalta kirkkoa, jossa romantiikan nälkäiset ihmiset voivat avioitua?

• Anonyymi

Romantiikkaa nähneitä vaatteita voi ihastella kierrätyskeskus kiepissä.

• Anonyymi

Onko Juuassa ravintolaa romantiikan nälkäisille?

• Anonyymi

Mikä on Juuan funktio maamme kuntakentällä.

• Anonyymi

Romanttisuus?

• Anonyymi

Nurmeksen roma-antit esiintyivät 1.12 vuodeosastolla. Roma-anttista joulumusiikkia.

• Anonyymi

Juuassa paskan tuoksu on romanttisin ele.

• Anonyymi

Onko jelly jortikasta tehty täyssähkö versiota?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Itse tilasin tuolta eskolifestyleltä tuotteita ja olen erittäin tyytyväinen hankkimiin tuotteisiin. Hinta laatu suhde kohtaa veitsen terän tarkkuudella kohdalleen. Tuotteet tuli ajallaan. Eskolifestyleltä tuli elämään lisää eroottista tunnelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tilasin tuolta eskolifestyleltä tuotteita ja olen erittäin tyytyväinen hankkimiin tuotteisiin. Hinta laatu suhde kohtaa veitsen terän tarkkuudella kohdalleen. Tuotteet tuli ajallaan. Eskolifestyleltä tuli elämään lisää eroottista tunnelmaa.

Minulla on negatiivisia kokemuksia kun tilasin hupparin tuolta ja sain pillua niin paljon että nahkat lähti kullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on negatiivisia kokemuksia kun tilasin hupparin tuolta ja sain pillua niin paljon että nahkat lähti kullista.

Mulle kävi sama. Jotta pysy asianmukaisessa uskontopiireissä niin piti ryhtyä juutalaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi sama. Jotta pysy asianmukaisessa uskontopiireissä niin piti ryhtyä juutalaiseksi.

Onko juutalaisuus romanttinen uskonto? Tai mitenkä Juukalaisuus onko romanttinen kunta?

• Anonyymi

Ensi kesän häät ovat kiepissä. Sen jälkeen mopoautolla sardiini tölkit tiellä kolisten puujuuan läpi olkkariin jatkoille.

• Anonyymi

Ruusun varren piikit tuovat romantiisia eleitä kiveksiin ja nahkaveitikan nuppiin.

• Anonyymi

Kekkilä kanan ihmis sperma. Toimii Toimii!!!///. Sit kieli keskellä pillun huulia ja sisään peruuttamalla. Kivekset litistyy ja sielu lepää.

• Anonyymi

Eskon jälkeen on romantinen taide kuihtunut juuassa

• Anonyymi

Siellä vilahteli oikeat vitjanmunat.

• Anonyymi00040

Maksakirroosi vasemmassa kiveksessä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe