Ratkaisukeskeinen "uskonratkaisu"

Anonyymi-ap

Helluntailaisuus nojaa vahvasti omaan "uskonratkaisuun".
Parham teki myös "uskonratkaisun" lihallisesti poikakaverinsa kanssa.
Kuka Raamatussa teki "uskonratkaisun" ja viite tästä?
"Uskonratkaisu" kaadetaan (pyhitettyyn?) veteen ja upotetaan.

Raamatusta ei ole uskonratkaisu sanaa eikä profetiaa toisesta helluntaista.

52

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1Joh 5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.

      Pyhä Henki vesi (veden pyhitys) = yhtä.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset lisäilevät Jumalan Sanaan omia sanamuunnoksia mielensä mukaan kuten "uskonratkaisu."
      San 30:6 Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valhettelijaksi joutuisi.

    • Anonyymi

      Tyypillisiä piirteitä ratkaisukeskeiselle on ratkaisujen etsiminen, tulevaisuusorientaatio seurakunnassa, uskon edistyksen huomioiminen, voimavaikuttaminen, uusien kannustajien kaveripiiri ja selkeät yhteiset tavoitteet pastorin "poliittisessa" ohjauksessa.

    • Anonyymi

      MAilmassa ei ole ainuttakaan uskovaista joka ei ole tehnyt uskonratkaisuaan jonain päivänä, josta se uskovaisena eläminen ja Jeesuksen seuraaminen on alkanut.

      Periaatteessa jokainen joka kuulee evankeliumin tekee kuulemisensa jälkeen oman uskonratkaisunsa, joko hylkää kuulemansa taikka ottaa sen omakseen eli toteamalla että MINÄ tar vitsen Jeesuksen elämääni muutenkin kuin pitämällä katkismusta kirjahyllyssä.

      • Anonyymi

        jatkoksi kysymys kuinka pöljöke ihmisen pitää olla, että kuvittelee olevansa jotenkin tietämättään ryhtynyt Jeesuksen seuraajaksi nukkuessaan tullut väkisten Jeesuksen pelastamaksi ja aamulla ei enää muistakkaan millaista s e oli jumalaton elämä vielä eilen.

        yhtäkkiä kesken kaljakellunnan muistaa että aaaaaaahhh minhän olenkin Jeesuslainen äkkiä pois kaljapaatista ja rannoille kuseksimisesta niin.

        niin kuinka pöljä, sitä sopii fundeerata.


    • Anonyymi

      RAAMATTU JA JÄRKEISOPIT

      Kuka Raamatussa teki "uskonratkaisun" ja viite tästä?
      Raamatussa ei ole sanaa uskonratkaisu se on helluntaislangia.

      • Vuonna pääsiäisenä vuonna 1981 minä tein sen ratkaisun, että lähdin seuraamaan Jeesusta. Edellisenä päivänä en uskonut Jeesuksen sovitustyöhön ristillä. Jeesus ei merkinnyt minulle mitään. Uskoin hänen eläneen ja uskoin hänen kuolleen ristillä, mutta se oli vain pääntietoa. Mutta pääsiäisenä vuonna 1981 minä uskoin sydämestäni sen, että hän oli kuollut minunkin syntieni tähden. Minä tein ratkaisun silloin, että haluan ottaa Jeesuksen vastaan elämääni.

        Kyllä minä tein sen ratkaisun, että halusin seurata Jeesusta. Kukaan muu ei ratkaissut sitä minun puolestani. Ei tullut humahdusta taivaasta, että olisin yht´äkkiä huomannutkin olevani Jeesuksen oma. Ei kukaan ihminen taivutellut minua ottamaan Jeesusta vastaan. Eikä myöskään kukaan pakottanut. Ei kukaan jysäyttänyt minua kepillä päähän ja sanonut minulle, että nyt ketale uskot Jeesukseen tai käy huonosti. Uskoontulo oli minun omakohtainen ratkaisuni.

        Mikä siinä ratkaisu sanassa ottaa pattiin ? Minusta se kertoo ihmisen kääntymisestä pahoilta teiltään Jeesuksen luo. Siinä ratkaisussa ihminen päättää hyljätä entisen elämän ja siirtyä seuraamaan Jeesusta.


      • Anonyymi

        On siellä jo vanhanliiton puolella, lueppas sieltä alkuun !

        sieltä voi löytyä linkkejä lisää.


      • Monkki kirjoitti:

        Vuonna pääsiäisenä vuonna 1981 minä tein sen ratkaisun, että lähdin seuraamaan Jeesusta. Edellisenä päivänä en uskonut Jeesuksen sovitustyöhön ristillä. Jeesus ei merkinnyt minulle mitään. Uskoin hänen eläneen ja uskoin hänen kuolleen ristillä, mutta se oli vain pääntietoa. Mutta pääsiäisenä vuonna 1981 minä uskoin sydämestäni sen, että hän oli kuollut minunkin syntieni tähden. Minä tein ratkaisun silloin, että haluan ottaa Jeesuksen vastaan elämääni.

        Kyllä minä tein sen ratkaisun, että halusin seurata Jeesusta. Kukaan muu ei ratkaissut sitä minun puolestani. Ei tullut humahdusta taivaasta, että olisin yht´äkkiä huomannutkin olevani Jeesuksen oma. Ei kukaan ihminen taivutellut minua ottamaan Jeesusta vastaan. Eikä myöskään kukaan pakottanut. Ei kukaan jysäyttänyt minua kepillä päähän ja sanonut minulle, että nyt ketale uskot Jeesukseen tai käy huonosti. Uskoontulo oli minun omakohtainen ratkaisuni.

        Mikä siinä ratkaisu sanassa ottaa pattiin ? Minusta se kertoo ihmisen kääntymisestä pahoilta teiltään Jeesuksen luo. Siinä ratkaisussa ihminen päättää hyljätä entisen elämän ja siirtyä seuraamaan Jeesusta.

        ei sitä ratkaisua tehdä yhden kerran joskus vuonna NAKKI ja PERUNA.. vaan Jeesuksen seuraamisen päätös on JOKAPÄIVÄINEN päätös!!Kun Jeesus omalta puoleltaan vastaa sinulle haluusi seurata Häntä - saat myös päivittäin ja hetkittäin sen Voiman Siihen<<3<3<3<3<3


      • totuuksien.laukoja1 kirjoitti:

        ei sitä ratkaisua tehdä yhden kerran joskus vuonna NAKKI ja PERUNA.. vaan Jeesuksen seuraamisen päätös on JOKAPÄIVÄINEN päätös!!Kun Jeesus omalta puoleltaan vastaa sinulle haluusi seurata Häntä - saat myös päivittäin ja hetkittäin sen Voiman Siihen<<3<3<3<3<3

        Olet oikeassa. Mutta vuonna 1981 tein ratkaisun, ennen sitä elin vieraana Jeesukselle. En tahtonut edes kuulla hänestä mitään.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Olet oikeassa. Mutta vuonna 1981 tein ratkaisun, ennen sitä elin vieraana Jeesukselle. En tahtonut edes kuulla hänestä mitään.

        Kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Helluntailaistenkin olisi syytä pysyä Raamatussa eikä tarjota uskonratkaisuja ja uutta helluntaita.
      Uskonratkaisu voi olla menenkö kauppaan vai torille.

      • Tarvitaanko ratkaisua, jos menee naimisiin. Vai onko niin, että noin vain kaksi joutuu naimisiin. Kumpikaan puolisoista ei tee ratkaisua, mutta kuitenkin solmivat avioliiton. Olla möllötellään niin kauan yhdessä kuin huvittaa. Ja jos kumpikaan ei tee ratkaisua erosta, niin ovat kuolemaan asti yhdessä. Kuolema oli sitten ainoa, joka teki ratkaisun erosta.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Tarvitaanko ratkaisua, jos menee naimisiin. Vai onko niin, että noin vain kaksi joutuu naimisiin. Kumpikaan puolisoista ei tee ratkaisua, mutta kuitenkin solmivat avioliiton. Olla möllötellään niin kauan yhdessä kuin huvittaa. Ja jos kumpikaan ei tee ratkaisua erosta, niin ovat kuolemaan asti yhdessä. Kuolema oli sitten ainoa, joka teki ratkaisun erosta.

        Uudestisyntyneet uskovaiset ovat Jeesuksen morsian.
        Kihlaukseen ja avioliittoon tarvitaan morsiamen ratkaisu ja omatahto!
        Vauvakastetut eivät tähän suostu!


    • Anonyymi

      💥 Ilmestyskirja: 22:11 🔥

    • Anonyymi

      Helluntailainen tekee uskonratkaisun antaako seurakunnalle kymmenykset vai ei mitään yms.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset eivät usko Raamattuun eikä Jeesukseen
      (Matteus 5:20).
      Se helluntailaisten uskonratkaisu.

      • Miksi valehtelet. Valehteleminen on syntiä. Panetteleminenkin on syntiä. Raamattu varoittaa niistä. Ota selvää, ennen kuin alat mustamaalata ihmisiä.

        Kyllä Raamattu on meille Jumalan sanaa. Kyllä me uskomme Jeesukseen Kristukseen, joka syntyi ihmiseksi ja meni ristille meidän syntiemme tähden.

        Minä uskon, että Jeesus on ainoa tie Jumalan luo. Ei ole muuta tietä.

        Joh. 6:35 " Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa."


    • Anonyymi

      Ristinryöväri ei tehnyt mitään uskonratkaisua mutta pelastui.
      Uskonratkaisuja tehdään semmoisissa tilaisuuksissa missä on kaatojonoja.
      Voi teitä helluntailaiset.

      • Anonyymi

        Luuk. 5:24

        Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."


      • Anonyymi

        vai ei tehnyt, tottakai teki,miten muuten Jeesus olisi hänelle puhunut sen mitä puhui !

        miten t e olette noin pöllöjä hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai ei tehnyt, tottakai teki,miten muuten Jeesus olisi hänelle puhunut sen mitä puhui !

        miten t e olette noin pöllöjä hah.

        khä khä, ei ole vaikea tunnistaa


    • Anonyymi

      Jos joku fiksunsorttinen helluntaipastori kertoisi että pelastaako se ihmisen tekemä uskonratkaisu hänet?
      Lahkolaiset eivät edes vastaa sanoistaan.

    • Anonyymi

      Pietarikaan ei kehottanut ketään tekemään mitään erillistä "uskonratkaisua", vaan kehotti myöntämään syntisyytensä ennen kastetta, jotta Jumala pesee kasteessa synnit pois ja antaa puhtaaseen sydämeen uskon Hengen lahjan ja hyvän omantunnon.

      Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne

      kääntyä=repent, tunnustaa syntisyytensä ja katua sitä ennen kastetta

      • Anonyymi

        Kääntyminen tarkoittaa kääntyä Jumalan puoleen uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen.

        Ennen uskoon tuloa, ihminen elää ilman Kristusta, ilman Jumalaa, maailmassa (Ef 2:11-13).
        Jeesuksen luokse tullut ihminen on tullut Jumalan luokse koska Jeesus on ainoa tie Jumalan luokse (Joh 14:6) ja Hänen yhteyteensä ja koska Jumala on ja asuu Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa (Joh 14:10).

        Syntiinlankeemuksessa ensimmäiset ihmiset jättivät Jumalan ja lähtivät tottelemaan ja seuraamaan toista. Tästä johtuen jokainen ihminen on saanut perintönä tämän taipumuksen. Aikuiseen ikään tultuaan melkein kaikki ihmiset hylkää Jumalan ja seuraa sitä toista, joko tahallisesti ja tietoisesti tai tietämättään ja ymmärtämättään. Jokainen ihminen tottelee jossakin määrin sitä toista ja tekee syntiä.

        Jumala tuli Jeesuksessa Kristuksessa ja palautti ihmisen yhteyteensä rankaisemalla synnin (syntiinlankeemuksen) omassa itsessään, lihaksi tulleessa Jumalassa, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

        Tästä johtuen jokaisella ihmisellä on Kristuksessa pelastus sen toisen vallasta. Nyt me voimme palata Jumalan luokse ja elää Jumalan yhteydessä, seurata Jumalaa. Syntimme ovat rangaistu ja me uskovat olemme vapaat rangaistuksesta (Ef 2- luku ja 5:1).

        Kun Jeesus aloitti julkisen toimintansa, Hän kutsui ihmisiä seuraamaan itseään.
        Jossakin tilanteessa Hän suorsataan huusi kansanjoukolle: "Tulkaa minun luokseni kaikki työtätekevät ja raskautetut niin minä annan teille levon." Joillekin ihmisille, jotka vastustivat Häntä, Jeesus sanoi: "Te ette tahdo tulla minun luokseni, jotta saisitte elämän."
        "Minä olen tullut Isäni nimessä ja minua te ette ota vastaan. Toinen tulee omassa nimessään ja hänet te otatte vastaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääntyminen tarkoittaa kääntyä Jumalan puoleen uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen.

        Ennen uskoon tuloa, ihminen elää ilman Kristusta, ilman Jumalaa, maailmassa (Ef 2:11-13).
        Jeesuksen luokse tullut ihminen on tullut Jumalan luokse koska Jeesus on ainoa tie Jumalan luokse (Joh 14:6) ja Hänen yhteyteensä ja koska Jumala on ja asuu Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa (Joh 14:10).

        Syntiinlankeemuksessa ensimmäiset ihmiset jättivät Jumalan ja lähtivät tottelemaan ja seuraamaan toista. Tästä johtuen jokainen ihminen on saanut perintönä tämän taipumuksen. Aikuiseen ikään tultuaan melkein kaikki ihmiset hylkää Jumalan ja seuraa sitä toista, joko tahallisesti ja tietoisesti tai tietämättään ja ymmärtämättään. Jokainen ihminen tottelee jossakin määrin sitä toista ja tekee syntiä.

        Jumala tuli Jeesuksessa Kristuksessa ja palautti ihmisen yhteyteensä rankaisemalla synnin (syntiinlankeemuksen) omassa itsessään, lihaksi tulleessa Jumalassa, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

        Tästä johtuen jokaisella ihmisellä on Kristuksessa pelastus sen toisen vallasta. Nyt me voimme palata Jumalan luokse ja elää Jumalan yhteydessä, seurata Jumalaa. Syntimme ovat rangaistu ja me uskovat olemme vapaat rangaistuksesta (Ef 2- luku ja 5:1).

        Kun Jeesus aloitti julkisen toimintansa, Hän kutsui ihmisiä seuraamaan itseään.
        Jossakin tilanteessa Hän suorsataan huusi kansanjoukolle: "Tulkaa minun luokseni kaikki työtätekevät ja raskautetut niin minä annan teille levon." Joillekin ihmisille, jotka vastustivat Häntä, Jeesus sanoi: "Te ette tahdo tulla minun luokseni, jotta saisitte elämän."
        "Minä olen tullut Isäni nimessä ja minua te ette ota vastaan. Toinen tulee omassa nimessään ja hänet te otatte vastaan."

        Lahkojen eksyttäjät tulee ihmistä kohti aina "Jeesuksen nimessä"

        "Tulevat minun nimessäni ja eksyttävät monta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkojen eksyttäjät tulee ihmistä kohti aina "Jeesuksen nimessä"

        "Tulevat minun nimessäni ja eksyttävät monta"

        lahkolaiset

        "Tulevat teidän tykönne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevia susia"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lahkolaiset

        "Tulevat teidän tykönne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevia susia"

        Täällä jotkut ihmiset ovat raatelevia susia, jotka hyökkäävät uskovien helluntailaisten kimppuun pyrkien raatelemaan heidät hengiltä, viemään vilpittömien uskon ja tappamaan sen. Se on vakava synti, varsinkin silloin, jos se onnistuu jonkun kohdalla.


      • Kääntyä on verbi. Se on tekemistä. Tehdä on verbi. Tehkää parannus on tekemistä. Kääntyä on verbi. Kääntyä merkitsee tekemistä.

        Tämä on naurettavaa hiustenhalkomista. Tai tekisi mieleni itkeä. Kyllä me ihmiset olemme pikkumaisia. Kuinkahan paljon Jumala maksaa palkkaa niille, jotka jaksavat päivästä toiseen ja vuodesta toiseen moittia toisia uskovaisia ja uhata heitä tulikivenkatkuisilla sanoilla. Pitäiskö meidän kaikkien opetella Raamattu ulkoa, ettemme vahingossakaan sanoisi sellaista, joka ottaa jonkun korvaa pahasti. Sitten pitäisi myös tarkistaa alkutekstistä, että varmasti menee oikein, ettei kukaa saisi kauheita nyrhämiä. Ne nyrhämät voivat saada ihmiset raivostumaan. Ja se ei ole mukavaa.

        Ap. t. 3 :19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,

        Tuossa jakeessa ihmisiä kehotetaan tekemään jotain, että he saisivat syntinsä anteeksi. Tehdä parannus ja kääntyä pahoilta teiltä pois, minusta se on sama kuin tehdä ratkaisu lähteä seuraamaan Jeesusta ja jättää entinen elämä taakse. Siinä on sama ajatus.

        Jeesus sanoi Joh. 13:35 "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Me uskonkiihkossamme olemme unohtaneet nuo Jeesuksen sanat. Missä näissä kirjoituksissa näkyy keskinäinen rakkaus. Ei missään. Kas kun ei julisteta sota toisillemme.


    • Anonyymi

      Kääntyä=repent, tunnustaa syntisyytensä ja katua sitä ennen kastetta sanotaan Raamatussa.
      Kääntyminen ja uskonratkaisu ovat aivan eri käsitteitä.

      Helluntailaiset eivät edes halua ostaa silmävoidetta.
      Oletko pohtinut miksi ei?

      • Anonyymi

        Helluntailaisethan ei usko ollenkaan, mitä Jumalan sana lupaa syntiselle ihmiselle kasteessa tapahtuvan, kun ihminen ennen kastetta tunnustaa syntisyytensä.

        Helluntailaiset ovat sen noidan kaltaisia, joka ei tunnustanut syntisyyttän ennen kastetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisethan ei usko ollenkaan, mitä Jumalan sana lupaa syntiselle ihmiselle kasteessa tapahtuvan, kun ihminen ennen kastetta tunnustaa syntisyytensä.

        Helluntailaiset ovat sen noidan kaltaisia, joka ei tunnustanut syntisyyttän ennen kastetta.

        Hellareilla on sama noidan henki, joka ei tunnusta syntisyyttään ennen kastetta,
        jotta Jumala pesisi kasteessa kaiken synnin rasitteet pois perisynnistä, vanhempien syntivelasta ja omista synneitä kokonaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareilla on sama noidan henki, joka ei tunnusta syntisyyttään ennen kastetta,
        jotta Jumala pesisi kasteessa kaiken synnin rasitteet pois perisynnistä, vanhempien syntivelasta ja omista synneitä kokonaan pois.

        Vauvakastettu lahkolainen pelkää että kajoan sen lapsiin. Ei vauvakaste auta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellareilla on sama noidan henki, joka ei tunnusta syntisyyttään ennen kastetta,
        jotta Jumala pesisi kasteessa kaiken synnin rasitteet pois perisynnistä, vanhempien syntivelasta ja omista synneitä kokonaan pois.

        Ihmistä kietova koko syntisyyden olemus ja kirjo pitää tunnustaa ennen kastetta perisynnistä ja vanhempien synnistä lähtien.

        Synti on Jumalan käsite ja valtavan laaja hengellinen käsite. Puhutaan synnin sumusta ja kollektiivisista synneistä yhteisöjen ja yksilösyntien lisäksi.

        Perisynti

        Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun.

        Paavali sanoo, että kaikki ovat syntisiä, ei ole yhtään vanhurskasta eli synnitöntä ja Jumalalle kelpaavaa ihmistä olemassakaan. Tälläisia kohtia Raamatusta hellarit eivät usko todeksi ollenkaan, koska heiltä puuttuu Totuuden Henki.

        Room.3
        9 Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että KAIKKI niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla,
        10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
        11 ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
        12 kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.

        Room. 5:12

        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]


      • Anonyymi

        Ei kannata ostaa silmävoidetta luterilaisesta kirjamyynnistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisethan ei usko ollenkaan, mitä Jumalan sana lupaa syntiselle ihmiselle kasteessa tapahtuvan, kun ihminen ennen kastetta tunnustaa syntisyytensä.

        Helluntailaiset ovat sen noidan kaltaisia, joka ei tunnustanut syntisyyttän ennen kastetta.

        Älä puhu palturia. Mistä tiedät minun uskoontuloni, kuinka se tapahtui. Olitko mukana, kun annoin elämäni Jeesukselle ja pyysin anteeksi syntejäni. Olitko sinä siellä ? En huomannut sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisethan ei usko ollenkaan, mitä Jumalan sana lupaa syntiselle ihmiselle kasteessa tapahtuvan, kun ihminen ennen kastetta tunnustaa syntisyytensä.

        Helluntailaiset ovat sen noidan kaltaisia, joka ei tunnustanut syntisyyttän ennen kastetta.

        pitäskö kelluttaa mitäs luulet ?


    • Anonyymi

      Jos ihminen ei olisi syntinen niin ihminen ei kuolisi ollenkaan, koska kuolema on synnin palkka.

      Jos maailmasta olisi löytynyt yksikin synnitön, viaton ja tahraton ihminen syntiuhriksi, niin ei Jeesuksen olisi tarvinnut tulla tänne maailmaan synnittömäksi ihmisuhrisi ollenkaan.

      • Anonyymi

        Job 15:14

        Kuinka voisi ihminen olla puhdas, kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas!

        Ps. 58:3

        (58:4) Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Job 15:14

        Kuinka voisi ihminen olla puhdas, kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas!

        Ps. 58:3

        (58:4) Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

        ...ihmisiä nurin kaatavat anabaptistiset hurlumlahkot kannattaa kiertää kaukaa, ettei se paha henki karkaa kiinni ihmiseen ja paina sitä lukuaan 666 ihmisen otsaan kun taju on kankaalla lahkon lattialle kaadettuna, ja kitarakuoro soittaa ja seireenit laulaa helmiporteista ja kultaisista kaduista....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ihmisiä nurin kaatavat anabaptistiset hurlumlahkot kannattaa kiertää kaukaa, ettei se paha henki karkaa kiinni ihmiseen ja paina sitä lukuaan 666 ihmisen otsaan kun taju on kankaalla lahkon lattialle kaadettuna, ja kitarakuoro soittaa ja seireenit laulaa helmiporteista ja kultaisista kaduista....

        Älä anna kiihottaa itseäsi alentuneeseen tajunnan tilaan lattialle selälleen ja pastorit häärii ympärilläsi.

        1. Piet. 5:8

        Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna kiihottaa itseäsi alentuneeseen tajunnan tilaan lattialle selälleen ja pastorit häärii ympärilläsi.

        1. Piet. 5:8

        Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.

        Millainen eläin on jalopeura?
        Onko lihansyöjä, vai märehtiikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen eläin on jalopeura?
        Onko lihansyöjä, vai märehtiikö?

        SE on sama kuin leijona


    • Anonyymi

      Piipariset eivät jätä ketään kylmäksi.
      Hurskas Turska haastaa raamatusta, Golgata Olka siunaa loppua kohti tultaessa. Kertoo mitenkä työkveri löytää toisen työkaverin... jumala avittaa.
      Mutta, mutta rahaa tämä jumala ei pysty taikonaan, sitä pitää anoa toisilta uskoon hurahtaneilta.
      Sitten laitetaan

    • Anonyymi

      Helluntailaisen on helppo tehdä uskonratkaisun tekeekö parannuksen vai eikö?
      Sieltä mennään miltä tuntuu ja missä on aita matalin.

      • Anonyymi

        kokeile uudestaan kunhan selviät !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile uudestaan kunhan selviät !

        helluntailaisuudessa on samat juuret kuin jossain AA-kerhot, tms,
        sinne ei raittiilla ihmisellä ole asiaa, eikä mitään yhteistä.
        aivonsa narikkaan juoneita voi sitten viedä "kuin kuoriämpäriä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuudessa on samat juuret kuin jossain AA-kerhot, tms,
        sinne ei raittiilla ihmisellä ole asiaa, eikä mitään yhteistä.
        aivonsa narikkaan juoneita voi sitten viedä "kuin kuoriämpäriä"

        Vauvakastettu rienaaja, pelkäätkö että kajoan lapiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuudessa on samat juuret kuin jossain AA-kerhot, tms,
        sinne ei raittiilla ihmisellä ole asiaa, eikä mitään yhteistä.
        aivonsa narikkaan juoneita voi sitten viedä "kuin kuoriämpäriä"

        Piru voi sitoa ihmistä monella tapaa. Irrottaa alkoholista, mutta sitoo lahkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piru voi sitoa ihmistä monella tapaa. Irrottaa alkoholista, mutta sitoo lahkoon.

        >>>"alkoholi tai lahko"<<<

        paheitten summa on vakio, kun toisesta paheesta pääset, niin toinen on tilalla,
        "toinen tilalla" > kristinuskon eksytys,
        "eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>"alkoholi tai lahko"<<<

        paheitten summa on vakio, kun toisesta paheesta pääset, niin toinen on tilalla,
        "toinen tilalla" > kristinuskon eksytys,
        "eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin"

        "Älkää antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen"

        Gal.5 "lahkot", perustettu lihan himojen tyydyttämiseksi....jotka sellaista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

        Siinä puhutaan tämän lopun ajan uskonlahkoista, joita ilmestyy kuin sieniä sateella.


    • Anonyymi

      Sakkeus teki ratkaisun. Tästä innoissaan hän lupasi maksaa kaiken vääryydellä ottamansa monin kertaisesti takaisin.

      Pietari teki ratkaisun ja jätti kalastajan työn siihen paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe