Uskomaton p****landia

Anonyymi-ap

23

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama meininki Venäjällä. Köyhät ja rikolliset ym. suoraan etulinjaan.

    • Anonyymi

      Kansanmurha on vähän toisenlainen juttu, mutta voithan mennä töihin jos Kelan palkka ei tyydytä.

      • Anonyymi

        Yllä komeilee suomalaisen putkiaivon vastaus kaikkeen.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kansanmurhasta. Hitaasti, mutta varmasti tapetaan ihmiset. Alkaen Sipilän hallituksesta ja nyt on vauhti kiihtynyt. Syytettiin koronaa, nyt Venäjää. Sähkön hinnastakin tai sen korotuksesta puhuttiin jo ennen sotaa. LäskikepuSaarikko ilmoitti jo ennen kolmen (3) kuukauden lyhyttä kesälomaansa, että "kiristäkää vöitä". Mistä tiesi?? Läski sen sijaan nakertaa vöihinsä lisää reikiä, että mahtuisi kiinni. Ja pm, ryyppää, vetää jauhoa, on pahempi kuin yksikään nisti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä hölmöjä täällä oikein loisiin? Töihin siitä.

      • Anonyymi

        Totuus ei pala tulessakaan!


      • Anonyymi

        Ottaako totuus huorahallituksen touhuista noin kovaa?


    • Anonyymi

      Kuka tässä on murhaaja?

      Se, ettei anna toiselle rahaa, ei täytä edes tapon tunnusmerkkejä, ei edes pahoinpitelyn.

      • Anonyymi

        Katohan vaan kun ensimmäisen itsemurha aallon vainajat kuopataan.

        Ei taida olla 90-luvun laman synkimmät seuraukset tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katohan vaan kun ensimmäisen itsemurha aallon vainajat kuopataan.

        Ei taida olla 90-luvun laman synkimmät seuraukset tiedossa.

        Viisi vuotias sanoo, että jos ei saa sitä, mitä haluaa, niin menee ja tekee pahaa.
        Aikuinen ei tee niin.

        Jokainen makaa niin kuin petaa. Jos laskee sen varaan, että muut maksaa elämisen, niin samalla ottaa sen riskin, ettei ne halua tehdä sitä.

        Mikään aate, filosofia tai uskonto ei anna ihmiselle vapautta vastuusta itsestään. Kaikissa aatteissa korostetaan sitä, että ihmisen pitää tehdä kaikkensa itsensä elättämiseksi ja hiukan enemmän, jotta voidaan elättää sairaat, vanhukset ja lapset. Sen sijaan mikään moraali ei edellytä niiden elättämistä, jotka eivät tee mitään itsensä eteen.

        Jos et ole sairas, lapsi tai vanhus, niin kanna oma vastuusi ja tee se niin, että riittää jaettavaa myös muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi vuotias sanoo, että jos ei saa sitä, mitä haluaa, niin menee ja tekee pahaa.
        Aikuinen ei tee niin.

        Jokainen makaa niin kuin petaa. Jos laskee sen varaan, että muut maksaa elämisen, niin samalla ottaa sen riskin, ettei ne halua tehdä sitä.

        Mikään aate, filosofia tai uskonto ei anna ihmiselle vapautta vastuusta itsestään. Kaikissa aatteissa korostetaan sitä, että ihmisen pitää tehdä kaikkensa itsensä elättämiseksi ja hiukan enemmän, jotta voidaan elättää sairaat, vanhukset ja lapset. Sen sijaan mikään moraali ei edellytä niiden elättämistä, jotka eivät tee mitään itsensä eteen.

        Jos et ole sairas, lapsi tai vanhus, niin kanna oma vastuusi ja tee se niin, että riittää jaettavaa myös muille.

        Väkivaltaiset jengit tulevat vain lisääntymään ja kasvamaan entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaiset jengit tulevat vain lisääntymään ja kasvamaan entisestään.

        Ja joutuvat vankilaan taas kerran


    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei ole valittanut suomen perustulon pienuudesta EU:hun.
      Eletäänhän täällä EU:n asettaman köyhyysrajan alapuolella.

      • Anonyymi

        Se johtuu varmaan siitä, että EU:ssa ymmärretään Suomen sosiaaliturvan moniportaisuus.
        Onhan siitä ollut juttua paljonkin.

        Suomea on arvosteltu koska yksi tuki on ollut liian pieni, mutta, kun kaikki tuet on laskettu yhteen, tuet ovat aivan riittäviä.

        Näin vaalien alla ahneus iskee.


    • Anonyymi

      Jos minulla olisi aikaa ja asuisin lähellä, niin ihan varmasti hakisin kaiken, mitä ilmaiseksi saa.

      Ruoan jakaminen pitää lopettaa niiltä, jotka eivät sitä aidosti tarvitse. Silloin se riittää kaikille.

      • Anonyymi

        Audia, Bemaria ja Mersua näkyy jonojen liepeillä pyörivän. Ryhmät kantavat autot tavaraa täyteen.


    • Ainakin kokoomuslaiset ovat seonneet täysin. Aloin epäilemään sitä, että kokoomuslaiset ovat käyneet Viking Gloryllä toteamassa sen liian halvan oloiseksi paatiksi ja muutenkin turhan vaatimattomaksi heille. Sen hintahan oli 225 miljoonaa, kun vertailun vuoksi Amorella myytiin Korsikalle 19 miljoonalla. Yksi aivan vitun kaamea risteily liian halvan oloisella aluksella olisi saanut heidät sitten täysin sekoamaan.

      En tiedä. Köyhien kansanmurhakin voi olla vaihtoehto, jos Amnestykin sen on huomannut.

    • Anonyymi

      Tässä ei mitään kansanmurhaa ole, pelkkää sanahelinää vaan.

    • Anonyymi

      Poliitikot on kaikki natseja ja himomurhaajia!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe