Pitäisikö saada lisää ilmaistyövoima jvqinhqlpqtyöboimaq åvainyritustukee ja sosiaalitukea kouluttamiseen
Reikä itse vois tehdä jotain eikä vaan vaati ajan hallituksen tekemään
Yrittäjät valitaa joka asiasta yrittää nyt jotain tehdä koulutusta. Vaikka
Suomessa on pulaa osaavasta työvoimasta mitä työmatkat valitaa
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se hallitus tietää mitä yrittäjät haluu muta kuin ilmais rahaa sosiaalietuutta
- Anonyymi
Eikö työnantajat voisi vaikka kouluttaa osaajia just enne
Mullekin koettiin se mitä koulussa en oppinut
Nyt 2 omatqloa - Anonyymi
Työnantajat vaan valitaa kaikesta vaikka saavt sosiaalitukin verohelpoituksetja yritystuet jotka ovat sosiaalietuutta ja kommunismia
On kallista Ruoka ja bensa kallistuu mene vika
No tietenkin kokoomuslaiset rikaat kauppias haluu kaikki rahasi
Ei isänmaallisuutta tippaakaan
Kaikki mulle ja heti
Myös yritystuet ja keksin tulos huippua .
Se on kuulkaas pikukokoomuslqiset sitä oikeistopolitiikka jossa maksatte kun rikaat rikastuu ja saa yritystuet kaupan päälle
Äänestä SDP - Anonyymi
Rikaat rikastuu ja köyhät maksaa ruasta ja sähköstä yli kohtuuden rahan se on sitä kokoomuspolitiikkaa josta saatte kohta lisää
- Anonyymi
Nirjalais pankki nosti talletus S koronaan 3ooe v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463569
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893484- 502659
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461843- 971630
- 171510
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711055
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441045