Kyllä tajuan

Anonyymi-ap

Olet omiesi luona... Niin pitääkin. Olin sinulle virhe, ehkä sinäkin minulle. Mutta johdatit minut alussa harhaan.

Aion päästää vihdoin irti.

10

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon ajatellu häntä naista melkein 6v, melkein joka päivä. '19 sain selville, ettei oo järkee mut vaikeempi homma unohtaa.

• Anonyymi

Toivottavasti olet puhunut hänen kanssaan teidän asioista IRL.

• Anonyymi

Mitä silloin sait selville sitten?

• Anonyymi

Onhan noita kieltämättä.
      Eläimistä kun tykkään.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan Musta Ori...Olet omiesi luona.

• Anonyymi

Kyllä vain. Olen löytänyt lajitoverini, olen omieni joukossa ja olen myös päässyt ystävystymään Zetareticulilaisten kanssa, tunnetaan lajina the Greys.

• Anonyymi

Minäkin tajuan, että olet huomiota vailla oleva palstajankkaaja. Odotat että kerron miten rakastan ja palvon sinua ja kuolen, jos päästät irti. En sano. Päästä jo irti kun on noin vaikea olla.

• Anonyymi

Tuskin kuitenkaan kukaan on voinut ketään harhaan johtaa, jos molemmat ovat olleet tietoisia millainen molempien elämä ollut ja mitä se on sisältänyt ja mitä siihen on kuulunut sekä millaisia molemmat ovat ihmisinä. Isosti ei silloin ole voinut erehtyä.

Tietysti jos ette ole riittävästi em asioista kertoneet toisillenne, niin silloinhan on voinut käydä niin, että kokee toisen johtaneen jossain asioissa harhaan ja sitten kun totuus on valjennut, niin moni asia on tullut yllätyksenä.

Mutta voisin ajatella, että useimmat ihmiset kuitenkin ovat tutustuneet toisiinsa ennen kun ovat edes aloittaneet suhdettaan, olipa se sitten ollut millainen hyvänsä.

m sivusta

• Anonyymi

No, harhaan voi ehkä johtaa myös lupaamalla tyhjiä tai antamalla ymmärtää turhia, vaikka faktat olisivatkin tiedossa? Tai tilanne on voinut muuttua alkuasetelmista? Onhan sitä kaikenlaista...

• Anonyymi

Missä omiesi luona? Kuinka johdattanut harhaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      3067
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1272
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1137
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      66
      1034
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      60
      907
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      873
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      750
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      746
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      733
    10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
      Ikävä
      52