Oon etsinyt pitkään vakituisempaa kaveria mm juttuihin. Nyt pystyisin tekemään sitä vapaasti, mutta ei vaan meinaa kaveria löytyä...
Pitkään etsinyt
29
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä...
- Anonyymi
Jklbtmvm71 kirjoitti:
Kiva...miten sut tavoittas?
Samoin etsinyt puoli vuotta. Luotettava ja terve kaveri pidempään tuttavuuteen haussa. M 57v
Anonyymi kirjoitti:
Samoin etsinyt puoli vuotta. Luotettava ja terve kaveri pidempään tuttavuuteen haussa. M 57v
Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....
- Anonyymi
kallukas kirjoitti:
Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....
Hitsi koskaan käynyt siellä, missä päin olet? Itte olen Hml kupeessa. M 57v
kallukas kirjoitti:
Joo sovitaanko huomenna aamul treffit johonkin huoneesee?
- Anonyymi
Lahti
- Anonyymi
Täällä olisi Lahti myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi Lahti myös.
Olen huomenna Lahdessa, voitais tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä. Molemmilla kun synkkää ja halut nousee mennään pidemmälle. M 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomenna Lahdessa, voitais tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä. Molemmilla kun synkkää ja halut nousee mennään pidemmälle. M 57v
Olis ollut kiva, mutta tuli hieman liian nopeasti tämä ehdotus.
Sellanen elämäntilanne, että vaatii hieman järjestelyjä tapaaminen.
Saako tänne laittaa osoitetta?
[email protected] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ollut kiva, mutta tuli hieman liian nopeasti tämä ehdotus.
Sellanen elämäntilanne, että vaatii hieman järjestelyjä tapaaminen.
Saako tänne laittaa osoitetta?
[email protected]Käyn työni vuoksi usein Lahdessa, voidaan katsoo rauhassa ajankohtaa joka sopii molemmille. Ps. Älä laita osoitetta. M 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn työni vuoksi usein Lahdessa, voidaan katsoo rauhassa ajankohtaa joka sopii molemmille. Ps. Älä laita osoitetta. M 57v
Siis s-posti.
Ja sen laitoin jo. Yllä on. Sopii laittaa meiliä.
- Anonyymi
Kiinnostaa,Nokialla asun yksin
- Anonyymi
9.11 keskiviikkona oon Tampereella voisin tulla luoksesi. M 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9.11 keskiviikkona oon Tampereella voisin tulla luoksesi. M 57v
Pirkkalasta ja kiinnostaa muakin m66v
Mä oon siis Jkl
- Anonyymi
Oletko mielestäsi nero🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mielestäsi nero🤔
Miten jäteaseman asukki voi olla nero.Tietysti onhan viina vienyt fiksujakin ihmisiä.
- Anonyymi
Samoin minä etsinyt..oon 69v ja asun ruotsissa..Jos täälläpäin muita eläkeläisiä niin ois kiva tutustua
Olen viisikymppinen mies myös Jyväskylästä. Kokemusta ei ole mutta kiinnostusta olisi.
Jos kiinnostuit kerron lisää [email protected]Löytyisikö mukavaa vanhempaa kaveria? Myös puhs va vaimojutut kiihottaa
- Anonyymi
Löytyis 60v varattu kaveri puh. myös live kiinnostaa jossa vaimon kuvia mukana.
- Anonyymi
ois kyllä antaja jos kunnon tyydyttäjää pepulle
Olisko Päijät-hämeestä 60v mies kaveria vailla!!! 47 185 100 bi olis kaveria puuhasteluun haeskelemassa!
- Anonyymi
Etsinyt seuraa sieltä. M 60
- Anonyymi
Turusta runkkukaveria 55 v hyvä kulli
- Anonyymi
Runkkailu kaveri myös haussa , salassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkailu kaveri myös haussa , salassa
Oletko mistä päin? M 60v
- Anonyymi
Iskuri tai seksitreffit sieltä löytyy täältä ei.Minäkin löysin iskurista samanikäisen miehen jonka kanssa paneskellaan 2krt.viikossa.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723