Pitkään etsinyt

Oon etsinyt pitkään vakituisempaa kaveria mm juttuihin. Nyt pystyisin tekemään sitä vapaasti, mutta ei vaan meinaa kaveria löytyä...

29

1045

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä...

      • Kiva...miten sut tavoittas?


      • Anonyymi
        Jklbtmvm71 kirjoitti:

        Kiva...miten sut tavoittas?

        Samoin etsinyt puoli vuotta. Luotettava ja terve kaveri pidempään tuttavuuteen haussa. M 57v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin etsinyt puoli vuotta. Luotettava ja terve kaveri pidempään tuttavuuteen haussa. M 57v

        Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....


      • Anonyymi
        kallukas kirjoitti:

        Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....

        Hitsi koskaan käynyt siellä, missä päin olet? Itte olen Hml kupeessa. M 57v


      • kallukas kirjoitti:

        Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....

        Joo sovitaanko huomenna aamul treffit johonkin huoneesee?


    • Anonyymi

      Lahti

      • Anonyymi

        Täällä olisi Lahti myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi Lahti myös.

        Olen huomenna Lahdessa, voitais tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä. Molemmilla kun synkkää ja halut nousee mennään pidemmälle. M 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomenna Lahdessa, voitais tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä. Molemmilla kun synkkää ja halut nousee mennään pidemmälle. M 57v

        Olis ollut kiva, mutta tuli hieman liian nopeasti tämä ehdotus.
        Sellanen elämäntilanne, että vaatii hieman järjestelyjä tapaaminen.

        Saako tänne laittaa osoitetta?
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ollut kiva, mutta tuli hieman liian nopeasti tämä ehdotus.
        Sellanen elämäntilanne, että vaatii hieman järjestelyjä tapaaminen.

        Saako tänne laittaa osoitetta?
        [email protected]

        Käyn työni vuoksi usein Lahdessa, voidaan katsoo rauhassa ajankohtaa joka sopii molemmille. Ps. Älä laita osoitetta. M 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn työni vuoksi usein Lahdessa, voidaan katsoo rauhassa ajankohtaa joka sopii molemmille. Ps. Älä laita osoitetta. M 57v

        Siis s-posti.
        Ja sen laitoin jo. Yllä on. Sopii laittaa meiliä.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa,Nokialla asun yksin

      • Anonyymi

        9.11 keskiviikkona oon Tampereella voisin tulla luoksesi. M 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9.11 keskiviikkona oon Tampereella voisin tulla luoksesi. M 57v

        Pirkkalasta ja kiinnostaa muakin m66v


    • Mä oon siis Jkl

      • Anonyymi

        Oletko mielestäsi nero🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mielestäsi nero🤔

        Miten jäteaseman asukki voi olla nero.Tietysti onhan viina vienyt fiksujakin ihmisiä.


    • Anonyymi

      Samoin minä etsinyt..oon 69v ja asun ruotsissa..Jos täälläpäin muita eläkeläisiä niin ois kiva tutustua

    • Olen viisikymppinen mies myös Jyväskylästä. Kokemusta ei ole mutta kiinnostusta olisi.
      Jos kiinnostuit kerron lisää [email protected]

    • Löytyisikö mukavaa vanhempaa kaveria? Myös puhs va vaimojutut kiihottaa

      • Anonyymi

        Löytyis 60v varattu kaveri puh. myös live kiinnostaa jossa vaimon kuvia mukana.


    • Anonyymi

      ois kyllä antaja jos kunnon tyydyttäjää pepulle

    • Olisko Päijät-hämeestä 60v mies kaveria vailla!!! 47 185 100 bi olis kaveria puuhasteluun haeskelemassa!

      • Anonyymi

        Etsinyt seuraa sieltä. M 60


    • Anonyymi

      Turusta runkkukaveria 55 v hyvä kulli

      • Anonyymi

        Runkkailu kaveri myös haussa , salassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkailu kaveri myös haussa , salassa

        Oletko mistä päin? M 60v


    • Anonyymi

      Iskuri tai seksitreffit sieltä löytyy täältä ei.Minäkin löysin iskurista samanikäisen miehen jonka kanssa paneskellaan 2krt.viikossa.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      69
      3289
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1763
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      32
      1481
    4. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      109
      1289
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      91
      1135
    6. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      96
      1070
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      14
      956
    8. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      59
      948
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      77
      927
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      859
    Aihe