Oon etsinyt pitkään vakituisempaa kaveria mm juttuihin. Nyt pystyisin tekemään sitä vapaasti, mutta ei vaan meinaa kaveria löytyä...
Pitkään etsinyt
29
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä...
- Anonyymi
Jklbtmvm71 kirjoitti:
Kiva...miten sut tavoittas?
Samoin etsinyt puoli vuotta. Luotettava ja terve kaveri pidempään tuttavuuteen haussa. M 57v
Anonyymi kirjoitti:
Samoin etsinyt puoli vuotta. Luotettava ja terve kaveri pidempään tuttavuuteen haussa. M 57v
Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....
- Anonyymi
kallukas kirjoitti:
Voitko antaa jotain tietoja jonka avulla sinut tavoittaisi ? Mentäisiinkö samaan aikaan suomi24 chat sivuille ? Jos jutusteltaisiin siellä lisää....
Hitsi koskaan käynyt siellä, missä päin olet? Itte olen Hml kupeessa. M 57v
kallukas kirjoitti:
Joo sovitaanko huomenna aamul treffit johonkin huoneesee?
- Anonyymi
Lahti
- Anonyymi
Täällä olisi Lahti myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi Lahti myös.
Olen huomenna Lahdessa, voitais tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä. Molemmilla kun synkkää ja halut nousee mennään pidemmälle. M 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomenna Lahdessa, voitais tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä. Molemmilla kun synkkää ja halut nousee mennään pidemmälle. M 57v
Olis ollut kiva, mutta tuli hieman liian nopeasti tämä ehdotus.
Sellanen elämäntilanne, että vaatii hieman järjestelyjä tapaaminen.
Saako tänne laittaa osoitetta?
[email protected] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ollut kiva, mutta tuli hieman liian nopeasti tämä ehdotus.
Sellanen elämäntilanne, että vaatii hieman järjestelyjä tapaaminen.
Saako tänne laittaa osoitetta?
[email protected]Käyn työni vuoksi usein Lahdessa, voidaan katsoo rauhassa ajankohtaa joka sopii molemmille. Ps. Älä laita osoitetta. M 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn työni vuoksi usein Lahdessa, voidaan katsoo rauhassa ajankohtaa joka sopii molemmille. Ps. Älä laita osoitetta. M 57v
Siis s-posti.
Ja sen laitoin jo. Yllä on. Sopii laittaa meiliä.
- Anonyymi
Kiinnostaa,Nokialla asun yksin
- Anonyymi
9.11 keskiviikkona oon Tampereella voisin tulla luoksesi. M 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9.11 keskiviikkona oon Tampereella voisin tulla luoksesi. M 57v
Pirkkalasta ja kiinnostaa muakin m66v
Mä oon siis Jkl
- Anonyymi
Oletko mielestäsi nero🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mielestäsi nero🤔
Miten jäteaseman asukki voi olla nero.Tietysti onhan viina vienyt fiksujakin ihmisiä.
- Anonyymi
Samoin minä etsinyt..oon 69v ja asun ruotsissa..Jos täälläpäin muita eläkeläisiä niin ois kiva tutustua
Olen viisikymppinen mies myös Jyväskylästä. Kokemusta ei ole mutta kiinnostusta olisi.
Jos kiinnostuit kerron lisää [email protected]Löytyisikö mukavaa vanhempaa kaveria? Myös puhs va vaimojutut kiihottaa
- Anonyymi
Löytyis 60v varattu kaveri puh. myös live kiinnostaa jossa vaimon kuvia mukana.
- Anonyymi
ois kyllä antaja jos kunnon tyydyttäjää pepulle
Olisko Päijät-hämeestä 60v mies kaveria vailla!!! 47 185 100 bi olis kaveria puuhasteluun haeskelemassa!
- Anonyymi
Etsinyt seuraa sieltä. M 60
- Anonyymi
Turusta runkkukaveria 55 v hyvä kulli
- Anonyymi
Runkkailu kaveri myös haussa , salassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkailu kaveri myös haussa , salassa
Oletko mistä päin? M 60v
- Anonyymi
Iskuri tai seksitreffit sieltä löytyy täältä ei.Minäkin löysin iskurista samanikäisen miehen jonka kanssa paneskellaan 2krt.viikossa.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1862668- 1201993
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791532- 1631450
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191111