Muhun vaan sattuu ei muuta.

Anonyymi-ap

Ymmärtkö edes miltä se tuntuu. Kun sun hätää ei huomioda. Sinusta ei välitä. Ymmärrätkö miltä se tuntuu kun sinun sattuu. Ja itkettää. Rukoilet että ota mut syliin ja halaa mua. Kun sua pelottaa. Sitä ei oteta tosissaan. Toinen on kylmä kun jää eikä välitä. Kerta toisensa jälkeen kuolet pala palata. Ymmärtkö miltä se tuntuu kun sulle annetaa ymmärtää että sun tunteilla ei ole väliä. Ymmärtkö miltä se tuntuu kun sinut jätetään ilman vastausta. Ymmärrätkö miltä se tuntuu kun et enää usko että sinua rakastetaan . Ymmärrätkö miltä se tuntuu kun kaikki mitä teet on väärin. Ymmärrätkö.

60

603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän sinua täysin. Vaikken olekaan kaivattusi. Olen vain kokenut tuon ja tavallaan koen yhä.

-Pnainen

• Anonyymi

Ei tän pitänyt tulla ikävä palstalle edes. Ajatuksissa lähti. Ihana kuulla että edes joku ymmärtää. Kun ei näistä voi puhua kellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tän pitänyt tulla ikävä palstalle edes. Ajatuksissa lähti. Ihana kuulla että edes joku ymmärtää. Kun ei näistä voi puhua kellekään.

Oletko koskaan ajatellut että lähtisit pois suhteesta? Jos suhde on kuin jää miksi siihen jäät? Sen ymmärrän että jos on pieniä yhteisiä lapsia, niin yritetään sinnitellä. Mutta jos ei, niin sitä en kyllä tajuu, miten silloin ei voi lähtee pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut että lähtisit pois suhteesta? Jos suhde on kuin jää miksi siihen jäät? Sen ymmärrän että jos on pieniä yhteisiä lapsia, niin yritetään sinnitellä. Mutta jos ei, niin sitä en kyllä tajuu, miten silloin ei voi lähtee pois.

Ei se aina ole. Tiettyt tilanteet. Tietysti olen ajatellut. Ei se niin yksinkertaista ole. Kaipa olen vasta itsekin alkanut ymmärtää tätä tilannetta. Ja kuinka se minuun vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se aina ole. Tiettyt tilanteet. Tietysti olen ajatellut. Ei se niin yksinkertaista ole. Kaipa olen vasta itsekin alkanut ymmärtää tätä tilannetta. Ja kuinka se minuun vaikuttaa.

Ei elämän pidä noin mennä että tunteet ei kohtaa, odotat vasta puolelta lämpöä mitä ei tule. Miten luulet lämmön lisääntyvän kun aika kuluu, vuodet kuluvat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei elämän pidä noin mennä että tunteet ei kohtaa, odotat vasta puolelta lämpöä mitä ei tule. Miten luulet lämmön lisääntyvän kun aika kuluu, vuodet kuluvat?

Oon mä tätä kestänyt vuosikaudet. Jotenkin siihen tottunut ja hyväksynyt. Sitten kun siitä sanot se vaan pahenee. Sitten kun lukee täältäkin muiden juttuja ja tajuat että tän ei kuulu olla näin. Rupeaa miettimään että tämmöistä kohteluako ansaitsen oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon mä tätä kestänyt vuosikaudet. Jotenkin siihen tottunut ja hyväksynyt. Sitten kun siitä sanot se vaan pahenee. Sitten kun lukee täältäkin muiden juttuja ja tajuat että tän ei kuulu olla näin. Rupeaa miettimään että tämmöistä kohteluako ansaitsen oikeasti.

Jokainen ihminen ansaitsee tulla kohdelluksi oikein, et ole poikkeus. Elämä on liian lyhyt että susta ei välitetä aidosti. Se on elämän tuhlausta, ja omien voimavarojen. Ei kenenkään pitäisi itkeä sitä että vasta puoli ei tunne kohtaasi oikein. Toivottavsti saat joku päivä elämäsi kuntoon, koska olethan sen ansainnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ihminen ansaitsee tulla kohdelluksi oikein, et ole poikkeus. Elämä on liian lyhyt että susta ei välitetä aidosti. Se on elämän tuhlausta, ja omien voimavarojen. Ei kenenkään pitäisi itkeä sitä että vasta puoli ei tunne kohtaasi oikein. Toivottavsti saat joku päivä elämäsi kuntoon, koska olethan sen ansainnut.

No ajatelen tavallaan minun kestettävä tämä muiden vuoksi. Heillä kuitenkin hyvä olla ja parempi näin. Tulevaisuudesta en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä kulutat itsesi loppuun, en kerro enempää, sillä kytillä on ilmeisesti nenänpää tänneppäitte
        T.tiärä mikä sotatila täs kehitysvammaisiahan molemmat osapuolet, kyttiii
        Se on moro
        https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ajatelen tavallaan minun kestettävä tämä muiden vuoksi. Heillä kuitenkin hyvä olla ja parempi näin. Tulevaisuudesta en tiedä.

Muiden vuoksi ei, eikä se kanna pitkälle. Sinun on ajateltava Sinua....jos Sinä voit hyvin muut voi myös siinä ympärillä hyvin, näin se vaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden vuoksi ei, eikä se kanna pitkälle. Sinun on ajateltava Sinua....jos Sinä voit hyvin muut voi myös siinä ympärillä hyvin, näin se vaan menee.

Höpöhöpö. Mä olen pakkoraossa. Ei ole vaihtoehtoja. Jos kyse olisi itsestäni vain niin ei mitään väliä. Mutta muiden kannalta pahinta mitä voisin tehdä . Ja pelkään että siitä tulisi sellainen helvetti että en edes halua kuvitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun yrität väkisin sietää ja kestää sairastut. Ihmisen mieli on sellainen sitä ei voi huijata. Tulee jotenkin ulos yleensä sairautena. Meillä on vaan tää elämä onko se arvotonta? Ei ole mutta miksi annat edelleen arvoa sellaselle joka tuo surua kun voisit olla onnellinen ja elää? Ei ole pikku juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Mä olen pakkoraossa. Ei ole vaihtoehtoja. Jos kyse olisi itsestäni vain niin ei mitään väliä. Mutta muiden kannalta pahinta mitä voisin tehdä . Ja pelkään että siitä tulisi sellainen helvetti että en edes halua kuvitella.

Ei mullekaan tullut, Miks toiset on täällä muita varten saamatta itse mitään väärin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun yrität väkisin sietää ja kestää sairastut. Ihmisen mieli on sellainen sitä ei voi huijata. Tulee jotenkin ulos yleensä sairautena. Meillä on vaan tää elämä onko se arvotonta? Ei ole mutta miksi annat edelleen arvoa sellaselle joka tuo surua kun voisit olla onnellinen ja elää? Ei ole pikku juttu!

En usko että tilanteessani nyt lähtö tekisi minusta sen onnellisempaa. Elämästäni tulisi todennäköisesti vain surullisempaa ja vieläkin yksinäisempää. Raskaampaa ja vaikeampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullekaan tullut, Miks toiset on täällä muita varten saamatta itse mitään väärin!

Se onkin sinun elämäsi. Minun elämässäni muitakin asioita jotka vaikuttavat. Eihän elämä ole reilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, aattelin että jos ois ollut läheisiä ja ystäviä tukiverkoksi.
        Toivotaan että, tulevaisuudessa helpottaa.
        Tsemppiä Sinulle, olet kuitenkin tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet melko paljon samanlaises tilanteessa kun olin minäkin. Ja sen takia sulla ei muuta mahdollisuutta kuin mennä siitä jollekin asiantuntijalle puhumaan.

Takaan ja alleviivaa, ettei ne ymmärrä puoliakaan. Saa siitä kuitenkin uusia ajatuksia ja itseluottamusta, kenties käytännönneuvoja ja tietoa vertaisryhmistä, jossa todellista ymmärrystä.

Hei, toivon tosiaan että teet sen itsesi takia. Saat vähintään itseluottamusta, jota ilman et saa mitään arvoa, jota en nykyisessä tilanteessa koskaan. Voimia ♥️

Tiedän, tämä laiha lohtu.
        https://youtu.be/prPrf9BfkYU

Joistain tilanteista on täysin mahdotonta sillä hetkellä hyvin selvitä ja toisena vaihtoehtona raskas ja pitkä edessä, mutta jäämällä siihen, voi käydä vielä huonommin. Älä luovuta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet melko paljon samanlaises tilanteessa kun olin minäkin. Ja sen takia sulla ei muuta mahdollisuutta kuin mennä siitä jollekin asiantuntijalle puhumaan.

Takaan ja alleviivaa, ettei ne ymmärrä puoliakaan. Saa siitä kuitenkin uusia ajatuksia ja itseluottamusta, kenties käytännönneuvoja ja tietoa vertaisryhmistä, jossa todellista ymmärrystä.

Hei, toivon tosiaan että teet sen itsesi takia. Saat vähintään itseluottamusta, jota ilman et saa mitään arvoa, jota en nykyisessä tilanteessa koskaan. Voimia ♥️

Joistain tilanteista on täysin mahdotonta sillä hetkellä hyvin selvitä ja toisena vaihtoehtona raskas ja pitkä edessä, mutta jäämällä siihen, voi käydä vielä huonommin. Älä luovuta!

Eikä se ole yksin susta kii. Joskus sen tietää niin tarkkaan itsekin, että tuntuu kuin menis järjiltään, kun tyhmät sitä toitottaa. Mutta kanna sitä toivon kipinää edes kätkettynä, niin se kannattaa ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekään ei ole mahdollista mennä minnekään juttelemaan .Vaikka haluaisin. Kyllä mä kestän kun on pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, aattelin että jos ois ollut läheisiä ja ystäviä tukiverkoksi.
        Toivotaan että, tulevaisuudessa helpottaa.
        Tsemppiä Sinulle, olet kuitenkin tärkeä.

Kaukana kaikki. Nytkin jo joutuu pärjäämään ilman kunnollista tukiverkkoa.

• Anonyymi

Aika vaikea asettua kenenkään noin kokevan tilanteeseen, kun minulla ei ole ketään keneltä haluaisin huomiota tai ketään jonka syliin haluaisin.

• Anonyymi

Eikö ole parempi sitten olla sellaisten seurassa jotka välittää.

• Anonyymi

Kun sulla on noita neuvoja, niin kenen luo sitten pitää mennä, jos kukaan ei välitä.

• Anonyymi

Varmaan joo. En olekaan tullut mieleenkään. Se onkin niin yksinkertaista varsinkin jos sulta on mennyt usko että kukaan ei oikeasti sinusta välitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sulla on noita neuvoja, niin kenen luo sitten pitää mennä, jos kukaan ei välitä.

Siis jos kukaan ei välitä. Välillä auttaa sitten kääntyminen ammattiavun puoleen, terveyskeskuksesta saa varattua ajan tämmöiseen. Joskus se vaan helpottaa kun pääsee puhumaan sellaisen henkilön kanssa. Ajattelin ensin läheisiä, mutta jos niitä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos kukaan ei välitä. Välillä auttaa sitten kääntyminen ammattiavun puoleen, terveyskeskuksesta saa varattua ajan tämmöiseen. Joskus se vaan helpottaa kun pääsee puhumaan sellaisen henkilön kanssa. Ajattelin ensin läheisiä, mutta jos niitä ei ole.

Ehkä se kertoo lähipiiristä ja yhteiskunnasta, jos välittämisestä pitää maksaa.

• Anonyymi

Mutta minähän yritin sen jälkeen kun olin sössinyt. Halusit olla vaan kaveri muistatko?

• Anonyymi

Muistan. En ole sanonut että haluan olla vaan kaveri. Olet itse päätellyt silloin niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan. En ole sanonut että haluan olla vaan kaveri. Olet itse päätellyt silloin niin.

Vaan, miksi sitten peräännyit?

Olin valmistautunut tekemään elämääni muutoksen ja sitten ilmoititkin, että ainoastaan kavereina voidaan jatkaa, vai olinkohan ymmärtänyt jotain väärin? Sekin olisi käynyt itselleni, mutta sinulle ei enää.

Sitten moni asia lähti vyörymään ihan väärään suuntaan ja siinä sitä nyt ollaan. Lähes kaikki portit on sulkeutuneet pl. ehkä yksi, mutta en ole edes enää uskaltanut kokeilla pystyisikö sitä kautta luomaan vielä uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit että jatketaan työkavereina mutta jätit ehkä jotain kertomatta. Teinkö jotain väärin miksi et tullut yhtään vastaan? Minä oikeasti yritin sen jälkeen kun irl sinä vihjailit mulle tunteistasi ja sillon en saanut sanaa suusta niin lähestyin kuitenkin viestillä. Miksi muutit mieltäsi haluisin tietää? Luulitko että en ollut tosissani vai mikä oli syy että pakitit? Ajattelitko että hankalaa olla töissä tai jotain muuta? Sattuu muhunkin kun vastauksesi oli vähän erilainen kuin odotin jos vertaa mitä olit vihjaillut jopa rakastumista. Luulin tietenkin että olisit ilahtunut viestistäni... Minä kerroin pitäväni sinusta kovasti viestissä että tunteistani sulla ei pitäisi olla epäselvyyttä.

Mun on aika vaikeaa lähestyä kun kirjoitit niin vaikka vihjailut olikin selviä. En tiedä varmaa siis ajatuksistasi mitä haluat. Jos edelleen tykkäät minusta niin laita viestiä sillä mun on aika hankala olla nyt se joka ensin viestiä laittaa. Kyllä minä alan sun kanssa jos oikeasti tahdot minä ainakin tahtoisin sillä rakastan sinua tuliko tämä nyt selväksi minä rakastan sinua!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit että jatketaan työkavereina mutta jätit ehkä jotain kertomatta. Teinkö jotain väärin miksi et tullut yhtään vastaan? Minä oikeasti yritin sen jälkeen kun irl sinä vihjailit mulle tunteistasi ja sillon en saanut sanaa suusta niin lähestyin kuitenkin viestillä. Miksi muutit mieltäsi haluisin tietää? Luulitko että en ollut tosissani vai mikä oli syy että pakitit? Ajattelitko että hankalaa olla töissä tai jotain muuta? Sattuu muhunkin kun vastauksesi oli vähän erilainen kuin odotin jos vertaa mitä olit vihjaillut jopa rakastumista. Luulin tietenkin että olisit ilahtunut viestistäni... Minä kerroin pitäväni sinusta kovasti viestissä että tunteistani sulla ei pitäisi olla epäselvyyttä.

Mun on aika vaikeaa lähestyä kun kirjoitit niin vaikka vihjailut olikin selviä. En tiedä varmaa siis ajatuksistasi mitä haluat. Jos edelleen tykkäät minusta niin laita viestiä sillä mun on aika hankala olla nyt se joka ensin viestiä laittaa. Kyllä minä alan sun kanssa jos oikeasti tahdot minä ainakin tahtoisin sillä rakastan sinua tuliko tämä nyt selväksi minä rakastan sinua!!!

En ole työkaverisi. Onko selvä. Ei koske sinua.

• Anonyymi

Pitäisikö se nähdä päältä päin ja lukea ajatuksia?

• Anonyymi

Hänelle olen kyllä sanonut sen ääneen monesti. Kerta toisensa jälkeen. Kunnes lopetin sanomasta. Kunnes lakkasin uskomasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle olen kyllä sanonut sen ääneen monesti. Kerta toisensa jälkeen. Kunnes lopetin sanomasta. Kunnes lakkasin uskomasta.

Pakko manipulointia yrittää! Sairasta yrittää varattuja ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viekää hoitoon toi kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankippa hoitoo sinäkin? Puhun kyllä ihmisestä jonka kanssa olen suhteessa ja omasta suhteestani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankippa hoitoo sinäkin? Puhun kyllä ihmisestä jonka kanssa olen suhteessa ja omasta suhteestani.

Onko sinulla palstasuhde ja parisuhde ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla palstasuhde ja parisuhde ?

Toki. 😂 Mikä on palstasuhde? Ihan oikeesti valoja päälle nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän anteeksi... Miten ne tulikin aina niin yllättäen ne tilanteet etten ollut hereillä. En osannut odottaa niitä ja tilanne oli syystä tai toisesta aina ohi parissa sekunnissa niin en oikein kerennyt edes tajuta mitä juuri tapahtui. Sitten olikin jo muita siinä lähellä joten tilanteeseen palaaminen oli vaikeaa. Kysyin sua ulos ja otin yhteyttä mutta sitten se menikin niinpäin että sulla oli muuta. Kyllä sun pitäs tietää että tykkään sinusta kun minäkin tiedän että sinä tykkäät minusta nyt on vaan probleema että mitä tehdään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän anteeksi... Miten ne tulikin aina niin yllättäen ne tilanteet etten ollut hereillä. En osannut odottaa niitä ja tilanne oli syystä tai toisesta aina ohi parissa sekunnissa niin en oikein kerennyt edes tajuta mitä juuri tapahtui. Sitten olikin jo muita siinä lähellä joten tilanteeseen palaaminen oli vaikeaa. Kysyin sua ulos ja otin yhteyttä mutta sitten se menikin niinpäin että sulla oli muuta. Kyllä sun pitäs tietää että tykkään sinusta kun minäkin tiedän että sinä tykkäät minusta nyt on vaan probleema että mitä tehdään?

Joo no hän ei ole pahemmin minua ulos vienyt. Pari kertaa koko 12 vuoden aikana . Jei! Osuuko tämä sinuun ? Ei niin vähän arvelinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon yrittänyt kirjoittaa tänne koko päivän leikkisiä juttuja ja hyvän mielen juttuja. Mutta ei sinä sait minut huonolle tuulelle ja itkemään. En ole kellekään persettäni täällä tarjonnut tai pyytänyt suhteeseen . Koen että vainoat minua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sairasta on roikkua palstalla kyttäämässä, että onko täällä joku joka ehkä haluaa sen oman puolison omakseen. Ei ole sinullakaan ihan kaikki kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sairasta on roikkua palstalla kyttäämässä, että onko täällä joku joka ehkä haluaa sen oman puolison omakseen. Ei ole sinullakaan ihan kaikki kotona.

Minä en ole niin tehnytkään. Joku muu se on. Tämä aloitus on omasta suhteestani wierdo? Onko se niin vaikea ymmärtää. Ei tämä ees alunperin kuulunut tänne ikävä palstalle. Mutta epähuomiossa laitoin tänne.

• Anonyymi

Jätä sellainen kylmä ihminen, et tarvitse kuin yhden pakastimen. Jos vasta peluri on noin kylmä ihminen, ei ihme jos masentaa. Etsi joku lämmin tyyppi.

• Anonyymi

Siinähän se ongelma onkin. En usko että sellaista olisi edes olemassa. Jotenkin tuntuu että tämän parempaa en ansaitse.

• Anonyymi

Touhu on vähän semmosta että täytyy ilmoittaa ja sitten kun ilmoittaa niin ei mitään merkitystä. Suo siellä vetelä täällä. Pelkkää ajan pelaamista.

• Anonyymi

Narsistin uhri. Olet vain käyttöä varten. Niillä on tunteita ja lämpöä kun he itse tarvitsevat sitä

• Anonyymi

Hyvin sanottu! Erittäin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu! Erittäin hyvin.

Onko? Mitä pidätkö mua narsistina nyt oon kyllä vähä pettyny :(

• Anonyymi

Semmoinen se on suomalaisen miehen osa pitkässä liitossa nykypäivän Suomessa.
      Tervetuloa kerhoon, meitä on täällä monta.

• Anonyymi

Sitähän minä pelkääkin että teitä on monia. Sama siis pysyä tämän kanssa.

• Anonyymi

Tiedän tunteen sen kanssa oppii elämään ihmeen hyvinkin

• Anonyymi

Ymmärän hyvin. Tulta päin. ei aihetta pelkoon. Näin se menee.

• Anonyymi

Ymmärrän. Onneksi olen nainen, enkä vastuussa tuon miehen tekosista. Järkyttävää.

• Anonyymi

Voimia sinulle! Olet arvokas. Kyllä sinusta välitetään.

• Anonyymi

Kietoudun tässä petikääryleisiin aivan tuossa tuokiossa.

• Anonyymi

Nosta nyt itsesi kuopasta ja lopeta toi säälin kerjääminen. Elä elämäsi itseäsi varten, älä muille.

• Anonyymi

Keneltä olen pyytänyt sääliä? Haluan jakaa tunteitani edes jonnekin. Sinun kaltaisten talia en niistä oikeasti puhu. Sitä kun vastuussa muista niin joutuu elämään muiden takia.

• Anonyymi

Ja jos mä en ole 12 vuoteen tästä ikinä kellekään halaistua sanaa sanonut. Niin nait mulla on nyt oikeus edes anonyyminä se jonnekin ilmaista! Älä lue jos ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos mä en ole 12 vuoteen tästä ikinä kellekään halaistua sanaa sanonut. Niin nait mulla on nyt oikeus edes anonyyminä se jonnekin ilmaista! Älä lue jos ahdistaa.

*kait siis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      483
      2423
    2. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      464
      1536
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      122
      1519
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      124
      1327
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      268
      1206
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      65
      1025
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      91
      951
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      23
      870
    Aihe