Oli vähän huono päivä töissä

Anonyymi-ap

Yhden ihmisen takia ja todennäköisesti huomennakin kiukuttaa samasta syystä. Yritän kuitenkin huomenna olla ärsyyntymättä ja onneksi on jo perjantai. Aikaista hyvää yötä!

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku laiskajaakko palkattu seisoskelemaan ja olevinaan tekemään jotakin. Tiedän tunteen. Se, jos mikä pistää kiukuttamaan.

• Anonyymi

Nainen vai mies?

• Anonyymi

Nyt ärsytti vähän päinvastainen, kun puuttui arvostellen asioihin joihin hänen ei tarvitsisi puuttua ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ärsytti vähän päinvastainen, kun puuttui arvostellen asioihin joihin hänen ei tarvitsisi puuttua ollenkaan.

Kai sitä voi vähän epäkohtiin puuttua. Niitä kun yleensä riittää?
        Toki tuskin tämä minulle oli. Mitään sellaista tuskin olen tehnyt. Yritän vain olla muille avuksi. Se on se mihin MINUT on palkattu. Kaikille sekään ei sovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sitä voi vähän epäkohtiin puuttua. Niitä kun yleensä riittää?
        Toki tuskin tämä minulle oli. Mitään sellaista tuskin olen tehnyt. Yritän vain olla muille avuksi. Se on se mihin MINUT on palkattu. Kaikille sekään ei sovi.

No ei ole sinulle. Olin siis itse selvittämässä yhtä epäkohtaa, kun hän puuttui epäasiallisesti asiaan ilman mitään syytä, tälläkään kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole sinulle. Olin siis itse selvittämässä yhtä epäkohtaa, kun hän puuttui epäasiallisesti asiaan ilman mitään syytä, tälläkään kertaa.

Voi voi 😔 Toivottavasti tulee jokin järki kuvioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen vai mies?

Mieslaiskimus kyseessä. Nakittaa hommat aina muille ja itse pyörii, kuin puolukka perseessä ja olevinaan tekee jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieslaiskimus kyseessä. Nakittaa hommat aina muille ja itse pyörii, kuin puolukka perseessä ja olevinaan tekee jotakin.

Sulla on sitten ne epäsäännölliset työajat, työhön tullessa ei tulisi olla nakin rippeitä peräkoloissa kaiken päiväänsä päivystävän neidon peräkoloissa mätänemässä, tämä on asiakaslausunto, senkin purple.
        Moimoi
        :)
        https://m.youtube.com/watch?v=mpMp0Dnd8BE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei käyttäisi erästä hänestä tykkäävää naista hyväkseen hommissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei käyttäisi erästä hänestä tykkäävää naista hyväkseen hommissaan?

Että rakkaudesta se hevonenkin.. toinen tekee mielellään ja ehkä jopa tykkää ylipäätään tehdä kyseistä juttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hänellä jokin motiivi siihen, ettei tämä epäkohta tulisi esille? Olipahan päälleliimatun retorinen kysymys🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hänellä jokin motiivi siihen, ettei tämä epäkohta tulisi esille? Olipahan päälleliimatun retorinen kysymys🤔

Niin. Mielenkiintoinen kysymys. Tätä voimmekin pohtia loppupäivän.

• Anonyymi

Mitäs hän teki? Minuakin ärsyttää hiukan työjutut.

• Anonyymi

Kummasti osu tää vaikka joku sivusta trollaaja onkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti osu tää vaikka joku sivusta trollaaja onkin

Kaikessa omituisuudessaan tämän palstan vallanneen miehen absurdeissa jutuissa esim tässä on välillä ikäänkuin profetiallinen ote, vaikka onkin joku sekavan sivupersooniinsa sotkeutuneen sekä niiden kanssa riitaantuneen hätähuuto tyhjyyteen. Ehkä nämä on jonkun mielestä sitten kiusallisia tahi informatiivisia, minua se(kin) naurattaa

• Anonyymi

Ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä. Kuunnelkaa kaikkia osapuolia ensin 😉 Piste.

• Anonyymi

Ei kannata antaa kenenkään ärsyttää! Mua ei ikinä kiukuta töissä, vaan päinvastoin:) ja harmi, että on perjantai, mä arki ihmisenä en pidä viikonlopusta ja oon niin niin rakastunut, kai sekin syy.

• Anonyymi

Syötkö suklaata.

• Anonyymi

Meinaatko, että se on lääke kaikkeen?

• Anonyymi

En oo syönyt tänään suklaata eikä ole kiukuttanut tänään ollenkaan! Kaikki on aina paremmalla tuulella perjantaisin 🤗

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7452
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      913
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      797
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe