Jokin aika sitten...

Anonyymi-ap

Jokin aika sitten tapasin yhdes tilaisuudes naisen joka on pyörinyt mieles. Leveet hartiat ja lihaksikkaat käsivarret, kiltit silmät, aika pitkäkin, poikamainen. Ajattelin ettei maskuliiniset naiset noin yleensä viehätä mua, mut jostain syystä oon ajatellut häntä nyt. Oon puutteessakin, myönnän.
Vaihteleeko teillä se minkä tyyppisistä naisista viehätytte?:)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtelee. Riippuu ihan täysin habituksesta. Mulla ei ole mitään tyyppiä. Paitsi nainen pitää olla eikä voi olla vihreitä tms sinistä tukkaa. Siihen en pysty jostain syystä.

      • Anonyymi

        Sopinee paremmin teineille.


    • Anonyymi

      Minullakin vaihtelee täysin. Ei ole yhtä tyyppiä, vaan kokonaisuus ratkaisee. Ja kyllähän feminiinisyys ja maskuliinisuus yhdistettynä toisiinsa ovat viehättävää.

      • Anonyymi

        Hänessä oli vain sen verran pehmeää että kiinnitti huomiota. Nimenomaan poikamaista maskuliinisuutta, ei mitään uhoa, kovaa tai viileää. Mulla nousee karvat pystyyn kaikesta maskuliinisuuden osoituksesta, komentelusta, dominoinnista ja jatkuvasta neuvomisesta/pätemistarpeesta ja vähäpuheisuudesta. Hän jäi kuitenkin hyvällä tavalla mieleen.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänessä oli vain sen verran pehmeää että kiinnitti huomiota. Nimenomaan poikamaista maskuliinisuutta, ei mitään uhoa, kovaa tai viileää. Mulla nousee karvat pystyyn kaikesta maskuliinisuuden osoituksesta, komentelusta, dominoinnista ja jatkuvasta neuvomisesta/pätemistarpeesta ja vähäpuheisuudesta. Hän jäi kuitenkin hyvällä tavalla mieleen.:)

        Tarkoitin juuri maskuliinisen ulkonäön mutta naisellisen luonteen yhdistelmää.


    • Anonyymi

      Joku maskuliininen lesbo mainitsikin täällä naisen tarvitsevan tilaa saada alistua.

      • Anonyymi

        Mitään yleistä kaikkia naisia koskevaa "naisen tarvetta alistua" ei ole. ;) toiveajattelua ja omien tuntojen/tarpeiden projisointia muihin. Itse haluan tasavertaisuutta.


      • Anonyymi

        Olis kuumempaa jos "kurinpalauttaja" olis kaunis femme. Muutkin leikit tervetulleita. :p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kuumempaa jos "kurinpalauttaja" olis kaunis femme. Muutkin leikit tervetulleita. :p

        Voihan femmekin olla lihaksikas, mutta muuten naisellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe