Jokin aika sitten tapasin yhdes tilaisuudes naisen joka on pyörinyt mieles. Leveet hartiat ja lihaksikkaat käsivarret, kiltit silmät, aika pitkäkin, poikamainen. Ajattelin ettei maskuliiniset naiset noin yleensä viehätä mua, mut jostain syystä oon ajatellut häntä nyt. Oon puutteessakin, myönnän.
Vaihteleeko teillä se minkä tyyppisistä naisista viehätytte?:)
Jokin aika sitten...
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtelee. Riippuu ihan täysin habituksesta. Mulla ei ole mitään tyyppiä. Paitsi nainen pitää olla eikä voi olla vihreitä tms sinistä tukkaa. Siihen en pysty jostain syystä.
- Anonyymi
Sopinee paremmin teineille.
- Anonyymi
Minullakin vaihtelee täysin. Ei ole yhtä tyyppiä, vaan kokonaisuus ratkaisee. Ja kyllähän feminiinisyys ja maskuliinisuus yhdistettynä toisiinsa ovat viehättävää.
- Anonyymi
Hänessä oli vain sen verran pehmeää että kiinnitti huomiota. Nimenomaan poikamaista maskuliinisuutta, ei mitään uhoa, kovaa tai viileää. Mulla nousee karvat pystyyn kaikesta maskuliinisuuden osoituksesta, komentelusta, dominoinnista ja jatkuvasta neuvomisesta/pätemistarpeesta ja vähäpuheisuudesta. Hän jäi kuitenkin hyvällä tavalla mieleen.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä oli vain sen verran pehmeää että kiinnitti huomiota. Nimenomaan poikamaista maskuliinisuutta, ei mitään uhoa, kovaa tai viileää. Mulla nousee karvat pystyyn kaikesta maskuliinisuuden osoituksesta, komentelusta, dominoinnista ja jatkuvasta neuvomisesta/pätemistarpeesta ja vähäpuheisuudesta. Hän jäi kuitenkin hyvällä tavalla mieleen.:)
Tarkoitin juuri maskuliinisen ulkonäön mutta naisellisen luonteen yhdistelmää.
- Anonyymi
Joku maskuliininen lesbo mainitsikin täällä naisen tarvitsevan tilaa saada alistua.
- Anonyymi
Mitään yleistä kaikkia naisia koskevaa "naisen tarvetta alistua" ei ole. ;) toiveajattelua ja omien tuntojen/tarpeiden projisointia muihin. Itse haluan tasavertaisuutta.
- Anonyymi
Olis kuumempaa jos "kurinpalauttaja" olis kaunis femme. Muutkin leikit tervetulleita. :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kuumempaa jos "kurinpalauttaja" olis kaunis femme. Muutkin leikit tervetulleita. :p
Voihan femmekin olla lihaksikas, mutta muuten naisellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781