Jokin aika sitten tapasin yhdes tilaisuudes naisen joka on pyörinyt mieles. Leveet hartiat ja lihaksikkaat käsivarret, kiltit silmät, aika pitkäkin, poikamainen. Ajattelin ettei maskuliiniset naiset noin yleensä viehätä mua, mut jostain syystä oon ajatellut häntä nyt. Oon puutteessakin, myönnän.
Vaihteleeko teillä se minkä tyyppisistä naisista viehätytte?:)
Jokin aika sitten...
9
98
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtelee. Riippuu ihan täysin habituksesta. Mulla ei ole mitään tyyppiä. Paitsi nainen pitää olla eikä voi olla vihreitä tms sinistä tukkaa. Siihen en pysty jostain syystä.
- Anonyymi
Sopinee paremmin teineille.
- Anonyymi
Minullakin vaihtelee täysin. Ei ole yhtä tyyppiä, vaan kokonaisuus ratkaisee. Ja kyllähän feminiinisyys ja maskuliinisuus yhdistettynä toisiinsa ovat viehättävää.
- Anonyymi
Hänessä oli vain sen verran pehmeää että kiinnitti huomiota. Nimenomaan poikamaista maskuliinisuutta, ei mitään uhoa, kovaa tai viileää. Mulla nousee karvat pystyyn kaikesta maskuliinisuuden osoituksesta, komentelusta, dominoinnista ja jatkuvasta neuvomisesta/pätemistarpeesta ja vähäpuheisuudesta. Hän jäi kuitenkin hyvällä tavalla mieleen.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä oli vain sen verran pehmeää että kiinnitti huomiota. Nimenomaan poikamaista maskuliinisuutta, ei mitään uhoa, kovaa tai viileää. Mulla nousee karvat pystyyn kaikesta maskuliinisuuden osoituksesta, komentelusta, dominoinnista ja jatkuvasta neuvomisesta/pätemistarpeesta ja vähäpuheisuudesta. Hän jäi kuitenkin hyvällä tavalla mieleen.:)
Tarkoitin juuri maskuliinisen ulkonäön mutta naisellisen luonteen yhdistelmää.
- Anonyymi
Joku maskuliininen lesbo mainitsikin täällä naisen tarvitsevan tilaa saada alistua.
- Anonyymi
Mitään yleistä kaikkia naisia koskevaa "naisen tarvetta alistua" ei ole. ;) toiveajattelua ja omien tuntojen/tarpeiden projisointia muihin. Itse haluan tasavertaisuutta.
- Anonyymi
Olis kuumempaa jos "kurinpalauttaja" olis kaunis femme. Muutkin leikit tervetulleita. :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kuumempaa jos "kurinpalauttaja" olis kaunis femme. Muutkin leikit tervetulleita. :p
Voihan femmekin olla lihaksikas, mutta muuten naisellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613