Onko pohjois savo pojoiskarjala alueella naista joka haluaa nuolettaa pillua vanhemmalla miehellä, ei iän ym väliä kunhan on haluja, olen luotettava mies,ja saat mitä haluut. Moi
Haluan nuolta pimppaa
13
801
Vastaukset
- Anonyymi
Kaalimadolta voi varmaan tilata niitä teko vaginoitakin melko huomaamattomasti
- Anonyymi
Kovin on haluttomia naisia
- Anonyymi
Hyi saatana painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi
Millainen mies siellä olisi.
N 15v- Anonyymi
Minä aloittaja, olen ihan normaali luotettava mies, ja todella halukas nuolee täysikäisenä naista
- Anonyymi
Mina taalla taysi-ikainen nainen 🙋🏼♀️
- Anonyymi
Tulla nuolla minua kiitos mies 😉
- Anonyymi
Käykö mummo ikäinen? Kovat halut vielä tallella on!
- Anonyymi
Möi sinä täysi-ikäinen nainen ja kaikki vanhemmatkin naiset, olen aloittaja ja haluja olisi todella paljon nuolla ym. Miten yhteys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möi sinä täysi-ikäinen nainen ja kaikki vanhemmatkin naiset, olen aloittaja ja haluja olisi todella paljon nuolla ym. Miten yhteys.
Kaada itsesi idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaada itsesi idiootti.
Olipa rakentava kommentti👍
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Nuole raakaa kalaa,maistuu ihan samalle etkä saa tauteja
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915