Onko pohjois savo pojoiskarjala alueella naista joka haluaa nuolettaa pillua vanhemmalla miehellä, ei iän ym väliä kunhan on haluja, olen luotettava mies,ja saat mitä haluut. Moi
Haluan nuolta pimppaa
13
799
Vastaukset
- Anonyymi
Kaalimadolta voi varmaan tilata niitä teko vaginoitakin melko huomaamattomasti
- Anonyymi
Kovin on haluttomia naisia
- Anonyymi
Hyi saatana painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi
Millainen mies siellä olisi.
N 15v- Anonyymi
Minä aloittaja, olen ihan normaali luotettava mies, ja todella halukas nuolee täysikäisenä naista
- Anonyymi
Mina taalla taysi-ikainen nainen 🙋🏼♀️
- Anonyymi
Tulla nuolla minua kiitos mies 😉
- Anonyymi
Käykö mummo ikäinen? Kovat halut vielä tallella on!
- Anonyymi
Möi sinä täysi-ikäinen nainen ja kaikki vanhemmatkin naiset, olen aloittaja ja haluja olisi todella paljon nuolla ym. Miten yhteys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möi sinä täysi-ikäinen nainen ja kaikki vanhemmatkin naiset, olen aloittaja ja haluja olisi todella paljon nuolla ym. Miten yhteys.
Kaada itsesi idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaada itsesi idiootti.
Olipa rakentava kommentti👍
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Nuole raakaa kalaa,maistuu ihan samalle etkä saa tauteja
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984