Orpo tekee sipilät

Anonyymi-ap

Orpo tekee sipilät rikkaat saavat lis ää köyhät kyykkyyn.orpokin on kiinteistö pisneksessä ei ole ilmoittanut eduskunnalle vaikka pitäs
Tavan kansalaksia kuristetaan kainki hinnat nousevat ei putinia voi kaikesta syyttää yhtälailla voi benkkiä syyttää kun piirittää mottiin nin ja nämä suomen herrat iskee karjalan mäntyyn kallonsa olen ukrainan kansan puolella .veteraa in poikaå

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niiinhän Orpopiru yrittää. Pitää äänestää niin, että kokoomus, persu ja kepu eivät toista Sipilän hallituksen karmeita leikkauksia ja alasajoa.

      • Anonyymi

        Ei tämä demarihallitus ole osannut muuta kuin ottaa velkaa, siinä suossa uimme kaikki.
        Siis emme äänestä demareita, rkp;,tä, keskustaa, vasemmistoa emmekä vihreitä. Emme myöskään persuja eikä varsinkaan kokkareita.
        Jäljelle jäävät vain kristilliset ja Hjallis Harkimo.
        Mitenkähän pitäisi toimia, että tulos olisi paras mahdollinen? Samanlaista on olipa vallassa ketkä hyvänsä, kukaan ei ole taviskansan puolella, kun on paljon tärkeämpiäkin asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä demarihallitus ole osannut muuta kuin ottaa velkaa, siinä suossa uimme kaikki.
        Siis emme äänestä demareita, rkp;,tä, keskustaa, vasemmistoa emmekä vihreitä. Emme myöskään persuja eikä varsinkaan kokkareita.
        Jäljelle jäävät vain kristilliset ja Hjallis Harkimo.
        Mitenkähän pitäisi toimia, että tulos olisi paras mahdollinen? Samanlaista on olipa vallassa ketkä hyvänsä, kukaan ei ole taviskansan puolella, kun on paljon tärkeämpiäkin asioita.

        Tiedättekö mitä? Vähimmällä pääsee kun ei ajattele politiikkaa eikä äänestä, on paljon mukavampi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö mitä? Vähimmällä pääsee kun ei ajattele politiikkaa eikä äänestä, on paljon mukavampi olla.

        Olet täysin oikeassa! Minä en enää äänestä. Seuraan kyllä politiikkaa, mutta siinä kaikki.


    • Anonyymi

      Petteri on orpo. Sipilä oli myös aito kokoomuslainen aatteeltaan. Samoin kuin Annika Saarikko on oikeesti demari. Näitä pelureita aina on politiikassa.

      • Anonyymi

        "Timo Väänänen on perussuomalaisia" sanoi eräs persujen toiminnassa mukana oleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Timo Väänänen on perussuomalaisia" sanoi eräs persujen toiminnassa mukana oleva.

        Väänäsen luottamus meni jo. Bisnessukko hoitelee vaan omia etujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väänäsen luottamus meni jo. Bisnessukko hoitelee vaan omia etujaan.

        "Työttömät ovat pilalle hyysättyä väkeä, jota ei työnteko kiinnosta. Työn palkattomuudesta ei tietenkään sanota mitään, ettei viesti vesity."
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Työttömät ovat pilalle hyysättyä väkeä, jota ei työnteko kiinnosta. Työn palkattomuudesta ei tietenkään sanota mitään, ettei viesti vesity."
        ST

        Kappas, Lieksan lehden asenteellisuus on huomattu muuallakin kuin tällä palstalla.

        Kaikkein paras tuo Lieksan lehden otsikko. Isolla huudetaan: "Tässä hyysäyksen lopputulos"😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, Lieksan lehden asenteellisuus on huomattu muuallakin kuin tällä palstalla.

        Kaikkein paras tuo Lieksan lehden otsikko. Isolla huudetaan: "Tässä hyysäyksen lopputulos"😅

        Oikeesti. Voiko olla näin inhottavaa, että paikallislehti haukkuu työttömät ja huono-osaiset lyttyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti. Voiko olla näin inhottavaa, että paikallislehti haukkuu työttömät ja huono-osaiset lyttyyn.

        Ei lehti valehtele, koska on sellaista porukkaa jotka ei halua töihin, vaan notkuvat mieluummin jouten yhteiskunnan elätteinä. Jos tilanne on toisin, niin todistakaa se ja menkää töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti. Voiko olla näin inhottavaa, että paikallislehti haukkuu työttömät ja huono-osaiset lyttyyn.

        Totta on ja kepu Väänänen vinkunut, että ennemmin maataan kotona sohvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lehti valehtele, koska on sellaista porukkaa jotka ei halua töihin, vaan notkuvat mieluummin jouten yhteiskunnan elätteinä. Jos tilanne on toisin, niin todistakaa se ja menkää töihin.

        "jotka ei halua töihin, vaan notkuvat mieluummin jouten yhteiskunnan elätteinä"

        Mitä v*ttua se sinun persettä kutkuttaa. Itse nämä ns. yrittäjät ovat yhteiskunnan elättejä kun ovat yrittämässä yhteiskunnan rahoilla ennemmin kuin omillaan. Kertoo tuo nimikin jo yrittäjä, että koko ajan vain yritetään samalla haalien eurot omaan taskuun. Oikeita loiseläjiä. Orjapalkalla työntekijöitä pitäisi saada ja kun ei natsaa niin sitten haukutaan. Ei kiinnosta paska työnantajat.
        T notkuja hyvällä itsetunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jotka ei halua töihin, vaan notkuvat mieluummin jouten yhteiskunnan elätteinä"

        Mitä v*ttua se sinun persettä kutkuttaa. Itse nämä ns. yrittäjät ovat yhteiskunnan elättejä kun ovat yrittämässä yhteiskunnan rahoilla ennemmin kuin omillaan. Kertoo tuo nimikin jo yrittäjä, että koko ajan vain yritetään samalla haalien eurot omaan taskuun. Oikeita loiseläjiä. Orjapalkalla työntekijöitä pitäisi saada ja kun ei natsaa niin sitten haukutaan. Ei kiinnosta paska työnantajat.
        T notkuja hyvällä itsetunnolla

        Ei kannata sitten valittaa jos olet perseauki omaa laiskuuttasi ja ilman työhaluja vetelehdit jouten. Miski laiskoille vötkylöille pitäisi maksaa työpaikalle vetelehtimisetä isoa palkkaa?
        Yrittäjät ovat ahkeria ja siksi saavatkin rikastua. Toivottavasti menetät tukirahasi vetelys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata sitten valittaa jos olet perseauki omaa laiskuuttasi ja ilman työhaluja vetelehdit jouten. Miski laiskoille vötkylöille pitäisi maksaa työpaikalle vetelehtimisetä isoa palkkaa?
        Yrittäjät ovat ahkeria ja siksi saavatkin rikastua. Toivottavasti menetät tukirahasi vetelys.

        Jouten laiskana notkuminen näkyy sitten vanhempana huonona eläkkeenä, mutta kaist se on sen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jotka ei halua töihin, vaan notkuvat mieluummin jouten yhteiskunnan elätteinä"

        Mitä v*ttua se sinun persettä kutkuttaa. Itse nämä ns. yrittäjät ovat yhteiskunnan elättejä kun ovat yrittämässä yhteiskunnan rahoilla ennemmin kuin omillaan. Kertoo tuo nimikin jo yrittäjä, että koko ajan vain yritetään samalla haalien eurot omaan taskuun. Oikeita loiseläjiä. Orjapalkalla työntekijöitä pitäisi saada ja kun ei natsaa niin sitten haukutaan. Ei kiinnosta paska työnantajat.
        T notkuja hyvällä itsetunnolla

        Yrittäjät tarjoavat työpaikkoja. Eivät kaikki sijoitu valtiolle tai kunnille. Ei yrittäjiä pidä vihata.
        He ottavat ne rahat ja tuet, mitkä ovat heille otettavissa.
        Yrittäjien on noudatettava työehtosopimuksia, sieltä ne palkat katsotaan. Enemmän saa maksaa, vähempää ei.
        Yht.kunnan elätit eivät ikinä löydä sellaista työtä, jota edes kannattaisi kysellä. Milloin juuri se työ on ihan paskaa, palkka on paska, ei vuorotyötä jne. Sitä minä ihmettelen, mikä on työssä käyvä "orja ", Siis kaikkiko itsensä elättäjät ovat orjia?


    • Anonyymi

      Orpo opettaa kovalla kädellä työttömiä,ja muita lusmuja.

      • Anonyymi

        Orpo on leikkaamassa asumistukia ja työttömyyskorvausta oli lehdessä. Ei missään tapauksessa råttia uuteen hallitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo on leikkaamassa asumistukia ja työttömyyskorvausta oli lehdessä. Ei missään tapauksessa råttia uuteen hallitukseen.

        " Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. " Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.' "

        Näin evankeliumissa sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. " Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.' "

        Näin evankeliumissa sanotaan.

        Niinhän siinä sanotaan, mutta Luoja auttaa niitä, jotka yrittävät itsekin. Auttaminen ei tarkoita lusmujen ja vetelysten auttamista, kyllä jokainen voi tehdä edes jotain itsensä hyväksi, eikä vain odottaa jonkun apua.


    • Anonyymi

      Persujen tulisi tehdä pesäero selväksi kokkareiden suhteen ennen vaaleja jos meinaavat pärjätä kansanäänissä , kukaan äänestä persuja jos kokkareiden nuorassa ovat leikaamassa tavan kansalta.

      • Anonyymi

        Lieksassa ovat köntässä persut, keput ja kokoomus. Siksi valintani on joku muu puolue.


      • Anonyymi

        Tavallinen kadunkulkija ei ymmärrä näitä asioita sanoi kok valtuutettu Reke valtuuston kokouksessa. Sovitaanpa sitten niin, että minä en ymmärrä äänestää seurakuntavaaleissa Rekeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen kadunkulkija ei ymmärrä näitä asioita sanoi kok valtuutettu Reke valtuuston kokouksessa. Sovitaanpa sitten niin, että minä en ymmärrä äänestää seurakuntavaaleissa Rekeä.

        Kun Jeesus sanoi, että köyhät teillä on aina keskuudessanne, hän tarkoitti että köyhiä pitää auttaa.
        Mutta miten autamme rikkaita jotka ovat henkisesti köyhiä?
        Vastaan: Pitämällä heidät pois vallasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Jeesus sanoi, että köyhät teillä on aina keskuudessanne, hän tarkoitti että köyhiä pitää auttaa.
        Mutta miten autamme rikkaita jotka ovat henkisesti köyhiä?
        Vastaan: Pitämällä heidät pois vallasta.

        Riippuu köyhästä, pitääkö avittaa. Jos on köyhä tyhmyyttään, laiskuuttaan tai odottaa vain valmista, ei ansaitse avitusta.
        Jos yrittää edes jotain, se on jo paljon se.


    • Anonyymi

      SDP on ajanut meidät velkavankeuteen tulevia sukupolvia myöten. Ei tätä järjetöntä menoa voi kukaan enään hyväksyä vaan on pakko leikata. Asumistuista on leikattava ja järjestötuista myös reippaasti. Kehitysavusta voidaan leikata samon haitallisesta maahanmuutosta. Myös ylisuurista palkoista ja palkkioista voidaan leikata. Kauppojen liiallisista voitoista tulee leikata samoin sähköyhtiöiden liialliasia voittoja on leikattava. Yhteiskunta on saatava jaloilleen ja sen pystyy tekemään oikeistopuolueet. Meidän maksut EU:lle on ylisuuret ja niistä on leikattava ja paljon.

      • Anonyymi

        "Myös ylisuurista palkoista ja palkkioista voidaan leikata."

        Kaupunginjohtajalle tuhat euroa lisää palkkaa ja luottamustoimia rohmuaville, lisää luottamustehtäviä ja palkkioita verottomien kilometrikorvauksineen.


      • Anonyymi

        "sähköyhtiöiden liialliasia voittoja on leikattava"

        Onko kokoomus Kortelainen tehnyt mitään asian hyväksi, on P-K Sähkön Energia Holding hallituksen jäsen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myös ylisuurista palkoista ja palkkioista voidaan leikata."

        Kaupunginjohtajalle tuhat euroa lisää palkkaa ja luottamustoimia rohmuaville, lisää luottamustehtäviä ja palkkioita verottomien kilometrikorvauksineen.

        20 euroa olisi määttäselle riittänyt, sillä saa moneksi viikoksi ruokaa.


      • Anonyymi

        Kaikki nämä leikkaukset ovat käytettävissä.
        Kun yhä harvempi elättää itsensä, käy verotaakka liian isoksi.
        Työ, jolla ei elä, esim. 2 pv/ viikko,
        30 tuntia/ viikko, eihän niillä tuloilla elä kukaan. Kun palkka on vielä pieni tottakai ( isopalkkaisilla on aina täydet tunnit) joutuu sossusta anelemaan lisää. Miksi näin? Ei sellaisesta työstä ole mitään hyötyä.
        Pienemmälläkin palkalla pärjää, jos saa tehdä normaalit tunnit.
        Työttömistä suurin osa on heikommin koulutettuja, vailla työkokemusta, kauan työttöminä olleita. Eivät he työllisty kovin helposti, jos vielä työmotivaatio puuttuu, vaikeaa on.
        Mielestäni pitäisi olla niin, että jos työhalut puuttuvat, se näkyy päivärahassa, eikä sossu korvaa vajetta.
        Juuri se porukka, joita ei saada sorvin ääreen, pitäisi sinne tällätä vaikka puoliväkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä leikkaukset ovat käytettävissä.
        Kun yhä harvempi elättää itsensä, käy verotaakka liian isoksi.
        Työ, jolla ei elä, esim. 2 pv/ viikko,
        30 tuntia/ viikko, eihän niillä tuloilla elä kukaan. Kun palkka on vielä pieni tottakai ( isopalkkaisilla on aina täydet tunnit) joutuu sossusta anelemaan lisää. Miksi näin? Ei sellaisesta työstä ole mitään hyötyä.
        Pienemmälläkin palkalla pärjää, jos saa tehdä normaalit tunnit.
        Työttömistä suurin osa on heikommin koulutettuja, vailla työkokemusta, kauan työttöminä olleita. Eivät he työllisty kovin helposti, jos vielä työmotivaatio puuttuu, vaikeaa on.
        Mielestäni pitäisi olla niin, että jos työhalut puuttuvat, se näkyy päivärahassa, eikä sossu korvaa vajetta.
        Juuri se porukka, joita ei saada sorvin ääreen, pitäisi sinne tällätä vaikka puoliväkeen.

        Onko kommentoija kepun kansanedustajaehdokas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myös ylisuurista palkoista ja palkkioista voidaan leikata."

        Kaupunginjohtajalle tuhat euroa lisää palkkaa ja luottamustoimia rohmuaville, lisää luottamustehtäviä ja palkkioita verottomien kilometrikorvauksineen.

        Mikä on "ylisuuri " palkka? Mikä on se raja?
        Duunarin palkkaa nostettaessa kiistellään muutamasta kymmenestä centistä, isopalkkaiset saavat kinastelematta tonnin, pari.
        Miten kukaan ihminen voi olla esim. Kolmenkymmenen tuhannen arvoinen? Tai vaikka kahdenkymmenen tonnin? Kyllä niistä kertyy muhkea tuntipalkka vaikka tekisi pitempääkin päivää.
        Miten jonkin inehmon työpanos on niin kallis.
        Ymmärrän lääkäreiden palkat, joita pidetään korkeina. He pelastavat ihmishenkiä. Kuitenkin heidän palkkansa ovat pikkuropoja liike-elämän keisareiden palkkoihin nähden. Ihmisten hoidosta maksetaan vain keskinkertaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kommentoija kepun kansanedustajaehdokas?

        En ole missään puolueessa, en kannata mitään puoluetta, olen täysin sitoutumaton, eikä politiikka kiinnosta sen kummemmin.


    • Anonyymi

      Sdo ja vassarit vihreitten lisäksi kannattaa palkkatyöläisten unohtaa! Ei tule muuta kuin lisää kuluja palkkapussiin.

    • Anonyymi

      Orpo tekee Sipilät ja kutsuu 40.000 mamua Suomeen.
      Työllisyys on taattu: Poliisin työllisyys.
      Oulussa on käräjäoikeudessa käsitelty sipilän vuokralaisten juttuja, joista karmeimmat ovat joukkoraiskauksia.

      • Anonyymi

        Emme tarvitse yhtään matua lisää, entisistäkin suurin osa pellolle, heittäytyvät vain ikielätykseen. Jos matulla on Suomessa työpaikka ja asunto, voi tulla, muussa tapauksessa turha yrittää. Sotapakolaiset ovat eri asia. Ei riitä syyksi turistimatkailu tai maashoppailu. Venäläisten aseistakieltäyneiden ottaminen on ollut suuri virhe, josta Suomi maksaa raskaan hinnan. Onko järkeä majoittaa vihollisvaltion miespataljoonaa? Mikä hinku Suomella on imeä kaikki pyrkivät ikielätykseen? Eikö pitäisi keskittyä omiin kansalaisiin?
        Eduskunta ei voi ymmärtää, miten pienillä tuloilla suuri joukko suomalaisista joutuu elämään. Esimerkkinä se, kun Petteri Sinisilmä Orpo sanoi määrätyssä yhteydessä
        " jos suomalainen tienaa vaikka satatuhatta vuodessa...." olipa kaukaa haettu esimerkki, lopultakin harvalla duunarilla on palkka tuota luokkaa, kun ei edes pikkuherroillakaan ole.
        Kertoo vain siitä, että Sinisilmän mielestä se voisi olla ihan yleistä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe