Kesälomat pois ja eläkkeet poiskokoomus urpo
Jos on tiukkaa niin katso nämä Susanna Kosken säästövinkit! - Laita joka kuukausi 500 euroa säästöön
Jos on tiukkaa niin katso nämä Susanna Kosken säästövinkit!
- Laita joka kuukausi 500 euroa säästöön.
- Myy ylimääräiset osakkeet ja tsekkaa muitten sijoitusten tilanne.
- Kotonakin voi silloin tällöin tehdä ruokaa, ei aina tartte mennä ravintolaan syömään.
- Matkaillakin voi edullisesti. Esim. Thaimaa on jo huomattavasti edullisempi kuin Dubai.
- Laita toinen asuntosi vuokralle.
- Jotkut halvemmatkin shampanjat ovat ihan juotavia.
Tässä Urpon ja siskon ohjeet teille kaikille
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Mainio listaus.
- Anonyymi
Sari S täydensi listaa.
- Anonyymi
Parilla kympillä syöt useamman viikon.
Tuo aloituksesi on tyypillinen omu-unelma mutta ei realistinen. Kesälomat ovat osa palkkaa ja loma-aikaa tarvitaan. Työeläkkeet ovat ansaittua etua joten niitä ei voi poistaa kuin sosialisteilta jotka sitä mankuvat!
Sensijaan säästäminen on hyvä idea, itse en tyydy yleensä 500€/kk vaan pyrin isompaan saaliiseen, joskus jää säästöön jopa tonnin verran euroja kuukaudessa. Niillä sitten voi rahoittaa sitä eläkeläisen vapaa-aikaa reissun päällä.
Täytyy myöntää jotta kotona ollessa en ravintoloita käytä mutta reissatessa niihinkin tulee joskus sorruttua. En myöskään lähde mainitsemiisi kohteisiin enkä mihinkään lentäen vaan pohjoismaat ovat ensisijainen kohde ja muu Eurooppa siinä ohella.
Kaikki ylimääräiset asuntoni olen jo laittanut vuokralle, joten se homma on hoidossa toistaiseksi. Yhtä asunnoistani käytän omaan asumiseen.- Anonyymi
parilla kympillä elät KOKo loppuelämäsi - muista äänestää oikeistoa, niin se on PERin lyhyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642