Siis, untuvatakkeja?

Anonyymi-ap

Nyt ihan mielenkiinnosta kysymys olen 22 vuotias tyttö ja kaveri kertoi et on miehii jotka kiihottuu untuvatakeist naisen pääl? Ite tykkään käyttää untsia talvella mulla on 9 erilaista. Siis kuulin et jotkut kiihottuu kun näkee untuvatakin naisella? En ollu ikinä kuullu tästä aiemmi joten alko kiinnostaa et mistä tiiän et jollain on tämmöne takkifetissi?! Ja älkää ymmärtäkö väärin mä en tuomitse vaan kiinnostaa tää, tykkään ite untsikoista koska lämpimii ja hyvännäkösii mut kattooko miehet kellä tämmönen fetissi jotenki kauemmin mun takkii vai mitä, en oo ikinä huomannu?? Jotenki ihan kiihottava ajatus silleen!

34

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onks sulla isot tissit 💋

      • Anonyymi

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö


      • Anonyymi

        On sillä isot hinkit, vaan näkisitpä kuinka valtava on takamus kuin 7 leivän uuni.


        HEHHEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

        Kusis mieluummin kondensaattoriin, 230V järjestelmässä konkassa voi olla esim. 400V jännite... sätkäyttää varmaan enemmän kuin muuntaja...


    • Anonyymi

      Kyllä viipyy katse pidempään jos naisella on kiiltävä toppatakki päällä ;)

      • Anonyymi

        Aika kiva….. XD kiiltäviä untsikoita löytyy useempikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva….. XD kiiltäviä untsikoita löytyy useempikin.

        Hyvä hyvä, toivottavasti näkyisi sitä silmäkarkkia mahdollisimman paljon katukuvassa :)


      • Anonyymi

        Siis huomasin tänään kun kävin kaupassa, täällä siis alottaja… olin hetkeks unohtanu tän teeman kun ei kukaan kummemmin oo reagoinu mun unsikkoihin yhtään mitenkään. Mutta tänään yks mies kaupassa oli koko ajan mun perässä, en nähny pullistuiko hänellä yhtään etumus mutta jollain taval aika kiihottava ajatus…! Miten mä voin huomata jos joku mies tykkää mun untsikasta tai jopa kiihoituu siitä?! Oli siis päällä musta kiiltävä untuvatakki joka nilkkoihin asti. Tää mies seurasi mua katseellaan ja enemmänkin etsiytyi samoihin paikkoihin koko ajan. Mun mielestä katto ”silleen”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä, toivottavasti näkyisi sitä silmäkarkkia mahdollisimman paljon katukuvassa :)

        Kun siis esim mun amiksessa on paljon kundeja kellä north facen takit niin mistä tiiän et onko niillä takkifetissi? Yhellä kundilla josta oisin ehkä kiinnostunu ni north face nuptse niin mistä tiiän voisko sil olla tämmöst et tykkää tytöistä kellä paksu kiilto untuvatakki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis huomasin tänään kun kävin kaupassa, täällä siis alottaja… olin hetkeks unohtanu tän teeman kun ei kukaan kummemmin oo reagoinu mun unsikkoihin yhtään mitenkään. Mutta tänään yks mies kaupassa oli koko ajan mun perässä, en nähny pullistuiko hänellä yhtään etumus mutta jollain taval aika kiihottava ajatus…! Miten mä voin huomata jos joku mies tykkää mun untsikasta tai jopa kiihoituu siitä?! Oli siis päällä musta kiiltävä untuvatakki joka nilkkoihin asti. Tää mies seurasi mua katseellaan ja enemmänkin etsiytyi samoihin paikkoihin koko ajan. Mun mielestä katto ”silleen”.

        Tuon miehen käytös muistuttaa omaa käytöstäni jos havaitsen kaltaisesi naisen esim. Kaupassa, kovin ahnaasti en kehtaa peesailla, mutta mielelläni ihastelen tuollaista naista, pitkät kiiltävät untsikat ovat heikkouteni ja kaunis nainen sellaiseen pukeutuneena niin siitä ei vain voi irrottaa katsetta. Se että tykkääkö mies sun untsikasta tai että aivan kiihottuu siitä niin ainoa tapa varmistua on kysyä asiasta (jos kehtaa), mutta tuollainen käytös kyllä on melko varma vihje asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis esim mun amiksessa on paljon kundeja kellä north facen takit niin mistä tiiän et onko niillä takkifetissi? Yhellä kundilla josta oisin ehkä kiinnostunu ni north face nuptse niin mistä tiiän voisko sil olla tämmöst et tykkää tytöistä kellä paksu kiilto untuvatakki?

        Nyt kyllä kysyit vaikean, en tiedä nykynuorisosta, itse olin ammattiin opiskeluiässä 90-luvulla eikä siihen aikaan kukaan puhunut mistään takki tai muistakaan fetisseistä :P
        Itse itsekseni vaan salaa ihaillen katselin jos jollain oli joku kiiltävä takki :)


    • Anonyymi

      Muaki Alko kiinnostaa, varsinkin koskenkorva

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa. Ihan kymppiä ku pääsee nussimaan kiiltountsikka naista.

      • Anonyymi

        Niin siis miten sä sitten isket näitä kiiltountsikka naisia, kaupan kassalla vaan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis miten sä sitten isket näitä kiiltountsikka naisia, kaupan kassalla vaan?!

        Työmatkalla Saksassa ja Puolassa on tullu naitua riettaasti maksullisten naisten kanssa. Heille untuvatakkien, satiinishortsien ja discopantsien kanssa peuhaaminen on mieluisaa. Suomessa kaikki on kiellettyä.


    • Anonyymi

      Takkifetisismikin vissiin muuttuu rangaistavaksi ensi vuonna:
      https://yle.fi/a/3-12678720

      "Rangaistavaa voi olla myös hameen tai paidan helman nostaminen, vetoketjun avaaminen tai muu vastaava vaatteiden koskettelu."

      • Anonyymi

        Se on oikein


    • Anonyymi

      Fetissejä taitaapi olla jokaiseen lähtöön. Nahka, verkkarit, tuuliasut, sun muut loput. Itselläkin vaatefetissi, joka ei tosin liity toppatakkeihin.

      • Anonyymi

        Mihin vaatteisiin liittyy?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiva olisi runkata spermat jonkun kauniin naisen untuvatakin päälle tai sen hihan sisään.
      Kullia kun liikuttaa edestakaisin ihanan pehmeän ja liukkaan kankaan päällä alkaa spermanlähtö olla lähellä.🤣

      • Anonyymi

        Kulli hihansuusta sisään... pehmeää, liukasta, kahisevaa, kiiltävä takki viettelevän kaunis katsellakin... ei tosiaan kauaa kestä kun spermat lähtisi liikkeelle. En vaan halua laueta niin nopeasti, niin pitää keskeyttää välillä, kun haluan nautiskella pitempään takin hivelystä, se kerää "painettakin" että sitten kun viimein laukaisee, spermaa tulee paljon ja paineella ja tuntuu niin mahdottoman ihanalta xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulli hihansuusta sisään... pehmeää, liukasta, kahisevaa, kiiltävä takki viettelevän kaunis katsellakin... ei tosiaan kauaa kestä kun spermat lähtisi liikkeelle. En vaan halua laueta niin nopeasti, niin pitää keskeyttää välillä, kun haluan nautiskella pitempään takin hivelystä, se kerää "painettakin" että sitten kun viimein laukaisee, spermaa tulee paljon ja paineella ja tuntuu niin mahdottoman ihanalta xD

        Tää on kyllä niin totta. Pääsin just laukeamaan kiiltävän klassikko Milletin hihaan ja tuli iso paineisku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä niin totta. Pääsin just laukeamaan kiiltävän klassikko Milletin hihaan ja tuli iso paineisku.

        Kerran runkkasin väljissä tuulihousuissa painetta pitkän aikaa, ja sitten oikein katsoin kun laukaisin, sperma tuli niin kovalla paineella, että tuulihousun pinta munanpään kohdalla kohosi ja kastui tietysti heti läpimäräksi :D


    • Anonyymi

      Joo on kivan näköistä ne takit naisten yllä. Näin täs yks päivä sjoen ideaparkis naisen jolla oli ko takki sekä mustat kiiltävät saappaat sekä sukkikset.

    • Anonyymi

      Voisi vielä oikein tehostetusti heiluttaa käsiä että takista kuuluisi mahdollisimman kova suhina ;)

    • Anonyymi

      On kaunista jos pariskunnalla on samanlaiset untuvatakit, mielellään vähintään polveen asti ulottuvat.

    • Anonyymi

      Untsikkafetissin omaava täälläkin!
      En ole ikinä kokenut kiihottavampaa asiaa kun nainen päällään ihanan muhkea untuvatakki.
      Seksiäkin harrastaessa aina naisella on untsikka päällä, en edes muista koska viimeksi ollut ilman :D
      Pakko sanoa vielä että aivan fantastinen fetissi en vaihtaisi mihinkään. Seksi on 10x kiihkempää kun pääsee kourimaan naista ihana untsikka päällänsä, myös soolona aivan helvetin ihanan tuntuista, omistan itse varmaan 30 takkia jotka heitän sängylle ja panen menemään, aiettä.
      Kiitos luojalle fetissistäni

      • Anonyymi

        Ette varmasti tekään voi kieltää ettei untsikat ihanan pehmeiltä tunnu :D Ken sitten tietää miten siitä syntyi seksuaalinen asia mutta aivan älyttömän taivaallisia ovat. Esim. Peak Performancen untsikat on uskomattoman ihanan tuntusia paljasta ihoa vasten plus ne näyttävät JOKA naisen järjettömän seksikkäiltä. Siihen vielä tiukat nahka legginsit.. ei ole seksiä tihkuttavampaa komboa.
        Onneksi nyt juuri alkaa untsikkakausi ja katukuva pullollaan naisia paksuissa untuvatakeissaan😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette varmasti tekään voi kieltää ettei untsikat ihanan pehmeiltä tunnu :D Ken sitten tietää miten siitä syntyi seksuaalinen asia mutta aivan älyttömän taivaallisia ovat. Esim. Peak Performancen untsikat on uskomattoman ihanan tuntusia paljasta ihoa vasten plus ne näyttävät JOKA naisen järjettömän seksikkäiltä. Siihen vielä tiukat nahka legginsit.. ei ole seksiä tihkuttavampaa komboa.
        Onneksi nyt juuri alkaa untsikkakausi ja katukuva pullollaan naisia paksuissa untuvatakeissaan😍

        Jotkut naiset luonnollisesti oli vähän ihmeissään kun käskin heitä laittamaan untsikan päälle ennen seksiä. Toisaalta kyllä aina esileikkien jälkeen kun mimmi on kiiman vallassa niin ei hirveesti kysele :D

        Ihanan muhkeet untuvatakit on elämä. Joko ajattelen naisia untsikoissa tai sitten olen fyysisessä kosketuksessa untuvatakkieni kanssa.
        Lähestulkoon aina kun olen kotona masturboin ja panen untsikoitani :D jestas kun alkoi taas untuvakiima… taidan tästä mennäkin antamaan kymmenelle Peak performancen takille kyytiä. Peakit ovat aivan sairaita, aika kaupoissakin jään kourimaan niitä tai sitten otan sovituskoppiin yhden ja rakastelen sitä siellä hetken kauemmin :D se siitä saarnasta nyt muna täysin tangossa untsikoiden kimppuun höyhenet lentäen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut naiset luonnollisesti oli vähän ihmeissään kun käskin heitä laittamaan untsikan päälle ennen seksiä. Toisaalta kyllä aina esileikkien jälkeen kun mimmi on kiiman vallassa niin ei hirveesti kysele :D

        Ihanan muhkeet untuvatakit on elämä. Joko ajattelen naisia untsikoissa tai sitten olen fyysisessä kosketuksessa untuvatakkieni kanssa.
        Lähestulkoon aina kun olen kotona masturboin ja panen untsikoitani :D jestas kun alkoi taas untuvakiima… taidan tästä mennäkin antamaan kymmenelle Peak performancen takille kyytiä. Peakit ovat aivan sairaita, aika kaupoissakin jään kourimaan niitä tai sitten otan sovituskoppiin yhden ja rakastelen sitä siellä hetken kauemmin :D se siitä saarnasta nyt muna täysin tangossa untsikoiden kimppuun höyhenet lentäen

        Untsikat on kyllä ihania ja joo Peak Performancean pulleat muhkeat untsikat tekee kyllä hyvää!!


    • Anonyymi

      Seksiä on aivan älyttömän fantastista harrastaa ihanaan muhkeeseen untuvatakkiin pukeutuneen naisen kanssa. En ole kokenut mitään kiihottavampaa… välillä meinaa naisten untsikat revetä saumoistaan kun en pysty hallitsemaan kiimaa😍 Pelkkien untuvatakkienkin nussiminen on käsittämättömän kiihottavaa, untsikka kokoelmani on päivittäisessä käytössä tuntikausia rakastelen niiden kanssa kunnes laukean untuvatakki kasan syövereihin ahhh…

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Lisäävät ihmeellisesti puhtia seksiin. Myös saumojen rutina lisää kiimaa, kun niitä murjoo orkun kynnyksellä.


    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe