Olikohan 1975 kesällä. Ihan, mahoton tappelu Kuluman eissä. Siinoli nakkari Asemakavulla, niin kyllä jätkiltä nakit muute lähti.
Iteltähhi lähti yks hammas, vaen kyllä lähti toesiltakkii.
Neljä sällii joutu lasarettiin kuulemma. Eikä ne ou siitä toipunneet vieläkkää. kulekkssiivat Lieksassa hoiperrellen.
Karmea tappelu Lieksassa.
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se semmonen tappelu alako?
- Anonyymi
Se oli 74 syksyllä. Ei se mikään kunnon tappelu ollut, muuten kuin lieksalaisen mittapuun mukaan. Viisi lieksalaispoikaa päätti antaa parille joensuulaiselle selkään.
Melkein onnistuivat.
Yhdeltä lieksalaiselta lähti hammas ja neljä joutui lasarettiin. Joensuulaispojat kampasivat kiharansa kuntoon ja siirtyivät Kaatraan tanssimaan.
Muistan tuon hyvin, koska olen toinen noista joensuulaisista ja olin silloinkin selvinpäin. Emme koskeneet yhteenkään noista "tappelukavereista". Väisteltiin vaan kun yrittivät lyödä. Itsekseen ne siinä sitten kaatuilivat ja kolhivat itseään ja toisiaan - ressukat.
- Anonyymi
Miten meni tappelu Viensuun lavalla? Järkkäri hakattiin sairaalakuntoon. Nykyinen valtuutettu muistaa kun oli yksi hulikaani.
- Anonyymi
Mä olin sillon panemassa 🧔♀️
- Anonyymi
Ei pijä paikkaansa, sano hammasliäkäri.
Minähi muistan tuon kahakan. Siinä ei ollunna yhttää Joinssuulaessii.
Lieksalaeset keskennään kähisi. Keskustan mukamas kovat sällit sae kuonnoon sivukylien metsureilta. Näe on närreet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201129Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889