Vasarat heiluu

Anonyymi-ap

31

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tili oli luotu jälkikäteen trumpin mustamaalaamiseksi 🤣
      kyllä henkilön nimi , kaikki tiedetään ja myös taustat !

    • Anonyymi

      Viherpunikkien pölvästipäiden varasarointia tulisi vakavasti harkita puolueidenne sisällä, saattaisi koneisto herätä harhoista? Ainakaan piloille ei mene mitään.

      • Anonyymi

        Vasut mölisee joka paikassa ja tuovat terroristeja suomeen, vihervasut tuhoo kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasut mölisee joka paikassa ja tuovat terroristeja suomeen, vihervasut tuhoo kaiken.

        Ellet satu muistamaan, te persut toitte terroristeja Suomeen kokonaiset 35000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellet satu muistamaan, te persut toitte terroristeja Suomeen kokonaiset 35000.

        Aasi, eikö Soinin hallituksessa ollut muita? Miksi jätät ne mainitsematta?
        Kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasi, eikö Soinin hallituksessa ollut muita? Miksi jätät ne mainitsematta?
        Kerro.

        Sehän oli muuten kepu-Sipi itte joka kajautteli kutsuhuudot Al Jazzeeraan mites se aina unohtuu...?


    • Anonyymi

      Persujen normitoimintaa. Pas'ka kiehuu liikaa päässä ja lipputulos on tämä. Hallaahon opit on käytössä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasujen opit käytössä, miten se laki ja vahingonkorvasus siitä ei vastuuta oteta.
        https://yle.fi/uutiset/3-12171659

        Taas kopsupersu yrittää tuoda Ruotsin yhteiskunnan ongelmat Suomen ongelmiksi. Taisi jäädä lopputodistus saamatta apukoulustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kopsupersu yrittää tuoda Ruotsin yhteiskunnan ongelmat Suomen ongelmiksi. Taisi jäädä lopputodistus saamatta apukoulustasi?

        Demarin päässä ei ole mitä kiehua, tyhjä pönttö.


    • Anonyymi

      Onneksi on tällainen lapsellisuuden tyysisija antipersulle. Idiotismi pääsee vapaasti kukkimaan ja antipersu on poissa pahanteosta. Tämä on sellainen yleishyödyllinen palsta.

      • Anonyymi

        Sirppi, vasara ja sähkönyrkki persujen tunnuskalut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirppi, vasara ja sähkönyrkki persujen tunnuskalut?

        No antipersullahan nyt taas on vaikeata . . . .


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siperia opettaa mutta ei vasupunikkia.
        https://www.hi2.fi/7-stalinin-neuvostoliitto/venajasta-tulee-neuvostoliitto/

        Hyvin ovat Putinin opit menneet persuille perille. Persujen mielestä kaikki muut ovat kommunisteja paitsi persut. Silti persut ainoana puolueena pohjoismaista istuvat kuin tatti venäjämielisessä ID ryhmässä fanittamassa täysillä Putinia. Persuille musta on valkoista ja valkoinen mustaa, aivan kuten heidän aatteelliselle oppi-isälleen Putinille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siperia opettaa mutta ei vasupunikkia.
        https://www.hi2.fi/7-stalinin-neuvostoliitto/venajasta-tulee-neuvostoliitto/

        Kannattaisiko miettiä toisenkin kerran, ennenkuin postaat yhtään linkkijuttua omien horinoidensa tueksi? Asummeko kommunistisessa valtiossa? Johtavatko stalinistit Suomea?

        Olet elävä todiste totaalisesta yksinkertaisuudesta. "Jos et ole persu, olet kommunisti"?


    • Anonyymi

      USA.ssa vaalivasara heiluu ja Pelosi mustamaalaa Trumppia
      kuka tahansa järkevä kristitty oikeistolainen voi heti nähdä miksi vasarointi tapahtui: eli nancy itse palkkasi jonkun kommariterroristin hyökkäämään kotiinsa saadakseen täten vaalijulkisuutta ja mustatakseen oikeistolaisten mainetta
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009167151.html
      säälittävä yritys...
      oikeudenmukaisuutta janoava rehellinen kansanosa haluaa oikeutta ja torssosen ja trumpin opit kunniaan

      • Anonyymi

        !!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !!!!!!!!!

        Trumpistit kääntävät tämänkin asian päälaelleen tai yrittävät väittää ettei mitään ole tapahtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumpistit kääntävät tämänkin asian päälaelleen tai yrittävät väittää ettei mitään ole tapahtunut

        Nykyään kukaan republikaanipoliitikko ei suorasanaisesti tuomitse tammikuun 6. hyökkäystä jossa oli kysymys juuri demokratian korvaamisesta väkivallalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kukaan republikaanipoliitikko ei suorasanaisesti tuomitse tammikuun 6. hyökkäystä jossa oli kysymys juuri demokratian korvaamisesta väkivallalla.

        "TAPAUS on herättänyt kauhistusta molemmissa puolueissa."
        Tuohon kannattaa kyllä lisätä, että republikaaneissa se on herättänyt myös riemua ja ihailua.


    • Anonyymi

      Putinismi,persuilu ja trumpismi on samaa pas*kaa
      kaikki väännetään vain toisinpäin,mitään rikosta ei edes hävetä. Trumppi teki republikaaneista rikollisten pesän.

      • Anonyymi

        Demarit Suomesta.


    • Anonyymi

      Pelosi mustamaalaa Trumppia

      • Anonyymi

        Miten? Eikö Trumpin vallankaappausyritystä saisi milläänlailla kyseenalaistaa edes tutkimalla, mitä rikollista taustalla on tapahtunut? Äärioikeisto uhriutuu.....


    • Anonyymi

      Vihapuhepuolue siirtyy sanoista tekoihin?

      • Anonyymi

        republikaaneissa se on herättänyt myös riemua ja ihailua.


    • Anonyymi

      Tehoaako edes vasara demarin umpiluuhun?

    • Anonyymi

      oliko lukenut suomen uutisointeja 🤔 lestasipilän juttujakin luki koko l
      hi itä .

      • Anonyymi

        Mikäli persujen ihailemasta Trumpista tulee taas usan presidentti, viimeistään silloin persujen natonaamarit putoavat ja tuki Ukrainalle loppuu.
        Persujen natonaamarit ovat eräs maamme historian suurimmista poliittisista kusetuksista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe