Perustulosta pari sanaa

Anonyymi-ap

Seiskan logo
TILAA

Tuoreimmat
Luetuimmat
Kotimaa
Ulkomaat
Rikos
Kilpailut & matkat
Videot
Katso
Muu
VINKKAA JA TIENAA!
TILAA
DIGILEHTI
Lauri Huttunen
Laihtui 20 kiloa! Näin Latelan Lauri Huttunen pudotti painoaan – taustalla yksi tärkeä muutos
Kotimaa
27.10.2022 08:30
Teksti: Eetu Ampuja
Kuvat: Seiskan arkisto

Latela -tv-sarjasta tuttu Lauri ”Late” Huttunen, 38, paljasti Seiskalle TV5:n Äärimmäinen matka -selviytymisrealityn julkaisulaisuudessa laihtuneensa roimasti lyhyessä ajassa.

Late hyökkää Islannin jäätikön kimppuun TV5:llä ja Discovery Plus -palvelussa. Äärimmäinen matka -sarjassa liuta suomalaisjulkkiksia testaa kestävyyttään hyytävän rajuissa olosuhteissa.

– Meinasin aluksi kieltäytyä sarjasta, urheilutaustani on niin heikko. Tajuan liikunnasta yhtä paljon kuin kala polkupyörästä, Late murjaisee.

– Otin kuitenkin haasteen vastaan, ja aloin lenkkeillä pirusti. Onnistuin pudottamaan painoani parissa kuukaudessa parikymmentä kiloa.

Lue myös: Latela-tosi-tv-sarjan tähti Lauri Huttunen vaihtoi alaa: Paloin loppuun työelämässä!

Late on saanut positiivista palautetta hoikentuneesta olomuodostaan.

– Onhan se mukavaa, kun ei enää tule hiki kengännauhoja sitoessa. Vieläkin on vähän vararavintoa, mutta nykyään on helpompi olla.

Lue myös: Vuoden jono ilman markkinointia! Yrittäjäksi ryhtynyt Latela-sarjan Lauri Huttunen: Ei edes aikaa etsiä asiakkaita!

Lauri Huttunen
Lauri onnistui karistamaan parikymmentä kiloa.
Tilaa Seiskan uutiskirje! »
Artikkeliin liittyvät aiheet:

LAURI HUTTUNEN
LATELA
LAIHDUTUS
LENKKEILY
ÄÄRIMMÄINEN MATKA
Lisää aiheesta:
Latela-sarjasta tuttu Lauri Huttunen hyppää politiikkaan: Olen tolkun ukko
Latela-sarjasta tuttu Lauri Huttunen hyppää politiikkaan: Olen tolkun ukko
Autot ennen naisia! Latela-sarjan Lauri Huttusen parisuhdetilanne on epäselvä: Olen immuuni nalkutukselle!
Autot ennen naisia! Latela-sarjan Lauri Huttusen parisuhdetilanne on epäselvä: Olen immuuni nalkutukselle!
Vuoden jono ilman markkinointia! Yrittäjäksi ryhtynyt Latela-sarjan Lauri Huttunen: Ei edes aikaa etsiä asiakkaita!
Vuoden jono ilman markkinointia! Yrittäjäksi ryhtynyt Latela-sarjan Lauri Huttunen: Ei edes aikaa etsiä asiakkaita!
Luetuimmat
Juuri nyt
|Viikko
index
Suosikkimeteorologi Kerttu Kotakorvelta yllätysilmoitus: "Se on kuulkaa viimeinen aikainen herätys"
index
Marika Fingerroos vietti lemmekkään hotelliyön salarakkaansa kanssa
MAINOS
Riehuuko vatsassasi myrsky?
index
Pyhä jysäys! Anne Kukkohovi räväyttää läpikuultavassa pitsibodyssa - keikistelee keskellä hotellin käytävää
index
Laihtui 20 kiloa! Näin Latelan Lauri Huttunen pudotti painoaan – taustalla yksi tärkeä muutos
index
Muistatko kuvankauniin BB-Kätlinin? Tältä hän näyttää nykyisin
Tuoreimmat

index
Ääni oli kuin haudan takaa! Korona kaatoi Matti Ruohosen
index
KATSO
Emmerdalen juonipaljastukset: Ethanin äiti palaa shokkiuutisten kera – Charles järkyttyy
index
Johanna Tukiainen sylki poliisin päälle – raju kuva sylkyhuppu päässä!
index
Marika Fingerroos vietti lemmekkään hotelliyön salarakkaansa kanssa
index
Tässä on uusi Miss Helsinki -voittaja vuosimallia 2022!
Seiskan logo
KOTIMAA
ULKOMAAT
RIKOS
KILPAILUT & MATKAT
VIDEOT
LÄHETÄ JUTTUVINKKI JA TIENAA TONNEJA!
TILAA SEISKALUE DIGILEHTEÄ
Allerin logo
Asiakaspalvelu
Mediamyynti
Tietosuojaseloste
Käyttöehdot

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
        Maailman menoa
        534
        1458
      2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
        Ikävä
        73
        1316
      3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
        Ikävä
        54
        1100
      4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
        Kotimaiset julkkisjuorut
        240
        1008
      5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
        Ikävä
        66
        801
      6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
        Ikävä
        71
        758
      7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
        Ikävä
        38
        674
      8. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
        Ikävä
        92
        653
      9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
        Ikävä
        45
        640
      Aihe