Ikävä onneksi jo huomattavasti helpotti.

Anonyymi-ap

Kun huomasin sinun olevan enemmänkin juhlaihminen.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina on päässä bileet

      • Anonyymi

        Olisi ihan suotavaa, että sieltä löytyisi muutakin.


    • Anonyymi

      Mistä moinen päätelmä?

      • Anonyymi

        Eihän tuo puskaradio tietenkään ole aina ihan luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo puskaradio tietenkään ole aina ihan luotettava.

        Minä en kunnioittaisi ihan hirveästi puskaradion varassa olevia ihmisiä ja mikäli kävisi ilmi, että joku tuttavuutta tavoitteleva olisi ollut mukana uskomassa juttuja niin ei kai siinä muuta voisi todeta, kuin että haistahan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kunnioittaisi ihan hirveästi puskaradion varassa olevia ihmisiä ja mikäli kävisi ilmi, että joku tuttavuutta tavoitteleva olisi ollut mukana uskomassa juttuja niin ei kai siinä muuta voisi todeta, kuin että haistahan

        Kukapa se puskaration varassa, kunnioita vain edelleen. Pirunkolailla sitä puskaration kautta tuttavuutta tavoitellaan. Älä ota enää tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa se puskaration varassa, kunnioita vain edelleen. Pirunkolailla sitä puskaration kautta tuttavuutta tavoitellaan. Älä ota enää tänään.

        Nyt en kyllä ymmärrä. Hirveän kova joskin melko epäselkeä puolustuspuheenvuoro jonka loppukaneetti on epämääräinen solvaus, että älä juo🤔 Taidan jättää huonon omantuntosi omaan arvoonsa, tuskin on mitään henkilökohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärrä. Hirveän kova joskin melko epäselkeä puolustuspuheenvuoro jonka loppukaneetti on epämääräinen solvaus, että älä juo🤔 Taidan jättää huonon omantuntosi omaan arvoonsa, tuskin on mitään henkilökohtaista.

        Mitenpä se tuntemattoman kanssa henkilökohtaista. Kirjoituksesi oli sekava ja kukapa se selvinpäin tuntemattomalle haistattelisi. Miten tämä minun omaantuntoon kuuluu jos vaikutat sekavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenpä se tuntemattoman kanssa henkilökohtaista. Kirjoituksesi oli sekava ja kukapa se selvinpäin tuntemattomalle haistattelisi. Miten tämä minun omaantuntoon kuuluu jos vaikutat sekavalta.

        En minä kyllä sinulle haistatellut vaan mainitsin siitä, mitä ajattelisin ihmisestä joka kuuntelee nupit kaakossa puskaradioita. Hyökkäyksesi taas antoi viitteitä, että toimitat niitä ihan itse jostain henkilöstä. Varmaankin sekä että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kyllä sinulle haistatellut vaan mainitsin siitä, mitä ajattelisin ihmisestä joka kuuntelee nupit kaakossa puskaradioita. Hyökkäyksesi taas antoi viitteitä, että toimitat niitä ihan itse jostain henkilöstä. Varmaankin sekä että

        Turhia luulotteluja, en minä ole koskaan juoruista kiinnostunut. Älä anna mielikuvituksen noin laukata.


    • Anonyymi

      Puskikset ovat pahimpia tietolähteitä. Ihan kuin yöliikkuminen mitään todistaa.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne normaalit ihmiset nuku yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne normaalit ihmiset nuku yöllä.

        Enimmäkseen. On kuitenkin työjuttuja monenlaisia, jolloin normaalisti pakko valvoa ja olla skarppina. Taidat olla väärää ikäluokkaa normaalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseen. On kuitenkin työjuttuja monenlaisia, jolloin normaalisti pakko valvoa ja olla skarppina. Taidat olla väärää ikäluokkaa normaalista.

        Olen tehnyt vuoro ja yötyötäkin 12 tunnin vuoroissa. Ei se 12 tunnin yövuoro herkkua ollut, kun työmatkoihin meni vielä 2 tuntia ja päivällä nukkumisesta ei tule mitään. Illalla piti vain taas mennä yöhön. Nuorena sitä jaksaa, mutta kyllä se miestä syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt vuoro ja yötyötäkin 12 tunnin vuoroissa. Ei se 12 tunnin yövuoro herkkua ollut, kun työmatkoihin meni vielä 2 tuntia ja päivällä nukkumisesta ei tule mitään. Illalla piti vain taas mennä yöhön. Nuorena sitä jaksaa, mutta kyllä se miestä syö.

        Eihän ne arvostelijat monestikaan tiedä oikeista töistä mitään, lämpöisellä lattialla kävellä läpsyttelee paperi kädessä ja raskasta on. Ei ole 40 pakkasta tai hellettä ja räntää ei tule niskaan. Ei tarvitse pimeässä tuiskussa kinoksessa metsään kahlata, missä kädet vilusta tärisee. Iltapäivällä täryyttää jo rasituksesta.


      • Anonyymi

        Näin se on ja onhan siinäkin tiettyä komiikkaa, jos päivittelee tai tekee numeroa siitä, että näkee jonkun vaikka ravintelissa, että olitko sinä sitten ulkona tai ovella itse? Tuli vaan mieleen sivusta tämä kaksoisstandardi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on ja onhan siinäkin tiettyä komiikkaa, jos päivittelee tai tekee numeroa siitä, että näkee jonkun vaikka ravintelissa, että olitko sinä sitten ulkona tai ovella itse? Tuli vaan mieleen sivusta tämä kaksoisstandardi

        Ei siinä mitään komiikkaa ole jos joku ravintolassa käväisee, kuka sitä väittänytkään. Tai saahan siellä istua persetorassa vaikka päntiönään, minulle se ei kuulu. Pirunko standardi se mielestäsi on jos juhlat tai juhlaihmiset ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään komiikkaa ole jos joku ravintolassa käväisee, kuka sitä väittänytkään. Tai saahan siellä istua persetorassa vaikka päntiönään, minulle se ei kuulu. Pirunko standardi se mielestäsi on jos juhlat tai juhlaihmiset ei kiinnosta.

        Minun kommentin kärki olikin yleisellä tasolla ihmisten läyhääminen ja minua ei niin hirveästi kiinnosta sinun patriarkaalisen synkkä toksisen sävyinen mustasukkaisuus jotain joskus ulkona liikkuvaa naista kohtaan, joka tuskin lukee vuodatustasi, ehkä hän on vaikka siellä radalla ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kommentin kärki olikin yleisellä tasolla ihmisten läyhääminen ja minua ei niin hirveästi kiinnosta sinun patriarkaalisen synkkä toksisen sävyinen mustasukkaisuus jotain joskus ulkona liikkuvaa naista kohtaan, joka tuskin lukee vuodatustasi, ehkä hän on vaikka siellä radalla ym

        Onnekseni sinä luet jos ei hän. Miksi sinä hänen puolesta olet noinkin aktiivinen, vaikka olet ihan ulkopuolinen etkä tiedä asiasta mitään. Eikä noiden hienojen sivistyssanojen laittaminen ihan väärään paikkaan tee kommenteista ollenkaan parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnekseni sinä luet jos ei hän. Miksi sinä hänen puolesta olet noinkin aktiivinen, vaikka olet ihan ulkopuolinen etkä tiedä asiasta mitään. Eikä noiden hienojen sivistyssanojen laittaminen ihan väärään paikkaan tee kommenteista ollenkaan parempia.

        Just just, sain kyllä tilannekuvan ja se ei näytä hääviltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just, sain kyllä tilannekuvan ja se ei näytä hääviltä

        Eipä tosiaankaan joutilaalla ole järkevää tekemistä.


    • Anonyymi

      Minä näin sen omin silmin - nainen sivusta

    • Anonyymi

      Hienosti ilmaistu.

      • Anonyymi

        Ei hele😂


    • Anonyymi

      Juuh. Juhlaihminenpä hyvinkin. Tykkään kattaa kauniisti ja kutsua läheiset paikalle. Päihteitä ei kyllä ole tarjolla enkä viihdy kapakoissa.

      • Anonyymi

        Tuollaiset juhlat kyllä kävisi. Ruoka se maistuu ja tänäänkin tukevasti syönyt jo kaksi kertaa. Taidankin olla ihan oikeasti syömäköyhä.


    • Anonyymi

      Juhlaverkot viritetty harvallensa.

    • Anonyymi

      Ei se ole ongelma se juhliminen mutta mieluiten sitä viettäisi aikaa oman kullan kanssa

      • Anonyymi

        Monelle vaikea valinta.


    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä sellaista päättelit?

      • Anonyymi

        No näkkööhän tuon.


    • Anonyymi

      Joo kotona juhlin niin että oksat pois...

    • Anonyymi

      Etumus kotio päin Homefront -S16-

    • Anonyymi

      Kuka on tuo muukalainen, mihin todisteet viittaavat?
      T.oluella on ravintoarvonsa. Kaveri veti kirkasta päivät ja yöllä äitinsä nännillä niin vain rullatuoliin, että paree siellä turvassa ja hoivassa, ettei tulisi nyrkkiä päin päätä, kuivatti päänsä. Paranemisia.
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=qd_7Bnxblo4

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe