Oletko koskettanut kaivattuasi

Anonyymi-ap

..muutoin kuin sanoin tai tekstein? Mihin, ja miltä se tuntui?

27

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole hipaissutkaan.

    • Anonyymi

      En sillein kunnolla, miten intiimisti kosketaan.

    • Anonyymi

      Olisi kova tarve haleille ja kosketuksille. Olin äsken käsittelyssä mutta sekin oli mielikuvissa.

    • Anonyymi

      Olen, eilen. <3

    • Anonyymi

      Kosketus saattaa olla sidottu tunteiden määrään, mitä voimakkaammat tunteet, sitä vähemmän jää kosketukset muistettavia tuntemuksia. Vähemmällä tunne määrällä voi muistaa hiuksien tuoksut ja vartalonmuodot.
      https://youtu.be/K6-GTl3vzx8

    • Anonyymi

      Vain kättä hipaissut, kun ojensi jotain.

      • Anonyymi

        Mitä hän ojensi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän ojensi sinulle?

        Jotain painavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän ojensi sinulle?

        Rahaa.


    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys.

      • Anonyymi

        Nauraa niin on.


      • Anonyymi

        Ehkä sellaiselle, joka vain kaipaa palstalla, koskaan näkemättä kaivattuaan.


    • Anonyymi

      Olen ja niin on hänkin (n).

      Kaikkialle kehossa ja tietysti se tuntui hyvältä.

      m

      • Anonyymi

        Jaa


    • Anonyymi

      Olen halannut ja ottanut hänen kätensä käsieni väliin ♥️

      • Anonyymi

        Vuosia vai kuukausia sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia vai kuukausia sitten?

        On siitä hetki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia vai kuukausia sitten?

        aika lailla 1,5 v. tapahtumasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siitä hetki

        Kauanko on hetki?


    • Anonyymi

      Tanssinut ja halannut. Varsinkin halaus tuntui pelottavan hyvälle. Kaikkien kanssa läheisyys ei tunnu hyvältä, mutta hän ei kuulu siihen porukkaan.

    • Anonyymi

      En rohjennut vaikka mieli olisi tehnyt koskettaa häntä ♥️

    • Anonyymi

      Olen halannut häntä monia kertoja ja hänkin kerran oma-aloitteisesti minua..

    • Anonyymi

      Vain kainosti kätellyt, valitettavasti.

    • Anonyymi

      No enää en voi kaivata kun hän Mies on kuollut 2021. Totta kai hän oli elämässäni kun Eli: 22v oli suhde meillä!Tota kai myös silloin koskettelimme toisiamme. Niin kuin mies ja nainen koskettaa suhtessa,rakkaudessa... Miten voisi kaivata ihmistä jonka kanssa ei elänyt, jota ei tunne?

    • Anonyymi

      Halaus oli haikea.

    • Anonyymi

      En ole mutta haluaisin kyllä koskettaa miestä viime vuodelta. Jotain sähköistä meidän välillä oli kun katsottiin läheltä ja kaukaa. En saanut katsetta irti ja hänkin meni sen jälkeen ihan sekaisin.

    • Anonyymi

      Mä olen lähinnä hipaissut vahingossa ja se on tuntunut parhaalle koko maailmassa.
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Mä olen rakastanut häntä vähän vaille 10 vuotta, mutta mä en ole koskaan(*) kehdannut edes ohimennen halata häntä, koska hän tietää mun rakastavan ja varmaan ajattelisi mun halauksista, että ”just joo, taas lääppimässä”. (Paitsi kerran lohduttaakseni, mutta sitä ei lasketa, koska siinä tilanteessa ei ollut mitään aisillista)

      Mutta kun ohimenevä hipaisu tuntuu paremmalle, kuin mikään koko elämän aikana, mun on alkanut olemaan yhä vaikeampaa välttää näitä vahingossa hipaisuja. Mun pitää toisinaan oikein ryhdistäytyä, kun huomaan pörrääväni koko ajan ihan likellä. Oikeastaan vähän hävettää välillä, kun se varmaan näkyy läpi, että mä haluaisin koko maailmassa kaikkein eniten vain rehellisesti koskettaa häntä!

      Pienikin hipaisu häneen tuntuu, kuin jotain energiaa tulisi megawattikaupalla yhdessä silmäräpäyksessä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe