Viettäkää hauska Halloween. Mä lähden omieni luo, sinne missä joskus olin hyvin onnellinen. Ehkäpä myös tänään- kuka tietää.
Sauli sanoo sen monin verroin kauniimmin:
https://youtu.be/vCIm2jQJ4b4
Mun aika mennä on.
Anonyymi-ap
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset ole aina omiesi luona?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Joka päivä ei taida olla tarjontaa. Mut nytpä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Joka päivä ei taida olla tarjontaa. Mut nytpä on.
Ookoo. Kummallista puhetta.
- Anonyymi
olis ollut jotain toivetta ilman ii:tä...lähdet omasi luo🤗😊🤔
- Anonyymi
Pidä vain se ii. Ei se nyt enään liikuta.
- Anonyymi
Lapsuus on yleensä ihmisen parasta aikaa. Vanhempia on aina ihana käydä tervehtimässä🧡
- Anonyymi
No todellakin 😃. Kyllä se keski-ikä tais yli 60 mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252134Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921955Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881931MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241507Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881496Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11484Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491290Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731164Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351159