Kone Manin hitsauskoulu

Anonyymi-ap

Nyt kaikki pajamiehet kuulolle. Kone Man paljastaa ammattisalaisuuksia hitsauskoulussa. Tätä ei kannata kenenkään pajamiehen missata.

27

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se kumma, valelääkäreitä ja valesairaanhoitajia tuomitaan mutta kuka tahansa ukon kölliäinen pystyy ryhtymään valeopettajaksi ja perustamaan vaikka valehitsauskoulun.
      Mikä valekoulu seuraavaksi?

• Anonyymi

Suomi24 kaunaisen palstalaisen spurgukoulu.

• Anonyymi

Hyvää saumaa.

• Anonyymi

Se muovilätkä hitsausmaskina on ehoton , ainakin alamäki ja lakihitsauksessa.

• Anonyymi

Kinahminsepän kannattaa olla kuulolla, ilimasia vinkkejä tarjolla.

• Anonyymi

Hyvää jatkoa rakennus- ja metsurikoululle. Osaava kaveri näköjään.

• Anonyymi

Rakennusmies, metsuri, konemies, hitsari, muurari, laattamies, näyttelijä, muusikko.... Miten noin monitaitoinen kaveri on jämähtänyt kosulan navetan vintille?
      Luulis olevan kysyntää noilla taidoilla.

• Anonyymi

Kysyntää toki mutta spurguilla ei ole varaa maksaa.

• Anonyymi

1,kokemus opettaa, ensin tuli videoita remontti hommista periaatteella kokemus opettaa, suurimmaksi osaksi toimineet ja nyt siis samoin avuin kirjekursseilla hitsariksi.

Taidelukio ja kirjekurssirakennusteknikko? Persjalkanen pyknikko kirjailija.

Muusikkona ehkä pätevin???? Ihi ihi ja uhu uhu.......meinaa ihan tukehtuu nyt..

• Anonyymi

Saattaisi olla katsottavakin ohjelma jos näyttäsi jotain muutakin kuin äijien naamoja ja omaa kehumista. Vilauttaa välillä jotain epämääräistä romukasaa ja kehuminen jatkuu !!

• Anonyymi

Ottakaa opiksi.

• Anonyymi

Hitsauskoulun oppilaat eli fanit kehoittavat konemania hakeutumaan nuorille hitsaus- tai rakennusopettajaksi.
      Entä, jos nuori ei olisi jostakin samaa mieltä open kanssa? Saako haukut ja bannit luokkaan?

• Anonyymi

Kun on teeveestä tuttu se konemonnin mielestä oikeuttaa opettamaan hitsaamista vaikkei itse sitä hallitsekaan voe perkele

• Anonyymi

Mitä sinä hallitset?

• Anonyymi

Hä?

• Anonyymi

Minähän hallitsen vittuilun jalon taidon !

• Anonyymi

Metsäman hiljaa !

• Anonyymi

"Minähän hallitsen vittuilun jalon taidon !"

Sen hallitset, mutta ylimääräistä välilyöntlä et hallitse.

• Anonyymi

Slava hitsAri. Ihi ihi ja uhu uhu. Meinaa ihan tukehtuu taas
      ..a

• Anonyymi

Metsamanni vois alottaa saikku-koulun kaikille muille juiluille.

• Anonyymi

On hyvä valistaa rahvasta.

• Anonyymi

Hyvää oppia meille mölliköille, jotka kyllä mielellään seurataan... ja seurataampa sangen tarkasti, löytyisikö mistään sanottavvaa, pääsiskö vähän kiillottammaan ommaa ruunua piästä. Saisko vähä laittaa niskoo tiukalle takinkaulukseen!!

Puoletkaa meistä ei ossoo, kehtoo, tiijä sen kummempaa hitsuusta, eikä paljo muustakkaa.

Tärkeintä ei ol tyyli vuan lopputulos, jotta pittee minkä luppoo.
      Sama meillä Ristukseen uskovilla, miäränpiä on tärkkeen, EI matka.

Siunaosta vuan!

• Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi

Hirvee näköstä on konemanin sauma. Yhelä käjelä vetää noiku rempratti pensselilä. Motä tuo pajamies sannoo? Pittääpä kyssyy??

• Anonyymi

Tuntuu häneltä puuttuvan itsesuojeluvaestoo , kun nuinnii vähillä evväillä lähtöö hitsuukouluu vetelemään...😎😬

• Anonyymi

Nyt onnii välillä kartanlukijana!

• Anonyymi

What

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe