Esimerkki median valehtelusta

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009167880.html

"Nancy Pelosin kotiin tunkeutuneelle miehelle luetaan syytteet tiistaina
Äärioikeistolaisia salaliittoteorioita levitellyt vasaramies hyökkäsi edustajainhuoneen puhemiehen aviomiehen kimppuun."

mies EI tunkeutunut kotiin vaan hänet kutsui kotiinsa paul pelosi, homoseksin merkeissä.Sitten tuli maksusta riitaa ja molemmat miehet löydettiin alushoususillaan painiskelemasta ja nancy pelosi vasara kädessä.

Paul pelosi on kertonut olevansa nudisti ja hänen pihallaan on suurikokoinen pridelippu.

Pemppuseksin piti olla hieno asia, demarit, eikö? Miksi nyt salaillaan että alkoholisti nancyn aviomies imee tsoikkaria ja vielä väitetään äärioikeistonkin jotenkin sekaantuneen kahden miesoletetun väliseen seksipainiin?

4

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huoneistoon murtauduttu lasi hajottamalla mutta ongelmana on että lasi on ulkopuolella rikottuna,joten loogisesti rikottiin sisältäpäin.
      Lisäksi david depape, jota valemedia kuvailee äärioikeiston jäseneksi oli koditon huumeidenkäyttäjä.Rahaton.Miten sellainen olisi voinut hoitaa kahta vihasivustoa kuten media valehtelee?

Nuo sivut luotiin perjantaina, ja tuhottiin lauantaina.Ihan 2 päivää kesti kodittoman narkin äärioikeistolaisuus.Paul pelosilla on homolippu nurmikollaan ja hän on muka äärioikeistoa?
      Pauli taisi maksaa kodittomalle nuorelle pojalle pyllyleikeistä mutta leikkien loputtua hän ehkä pyysi lisää rahaa ja aikoi paljastaa paulin pempputemput julkisesti ellei saa lisää rahaa.Narkin aivot ovat tutkimaton tie.

Iltalehdet painavat roskajulkaisussaan kaiken minkä jenkit käskevät laittaa sinne tarkistamatta faktoja, vaikka kehuvat faktantarkistajiaan :D

• Anonyymi

Ameriikan persu siellä oli vasaroineen hakkaamassa omaa aatettaan Pelosin ukon päähän.

Jos oli Ameriikan Tynkkyläisiä saattoi painaa peräaukkoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ameriikan persu siellä oli vasaroineen hakkaamassa omaa aatettaan Pelosin ukon päähän.

Jos oli Ameriikan Tynkkyläisiä saattoi painaa peräaukkoon?

Vastoin iltalehden VALEHTELUA, kyseessä ei ollut oikeiston edustaja vaan VASSARINARKKIHOMO KADULTA, joka imeskeli paul pelosia jalkovälistä sitten tuli riita mieshuoran maksusta ja talon sisältä käsin rikottiin ikkuna ulos vasaralla.
        Poliisin paikalle tullessa NANCY PELOSI PITI VASARAA kädessään ja alushoususillaan painivat lattialla VASSARINARKKIHOMO Paul Pelosi (toinen homo)

toki media mieluusti käytti tilaisuuden hyväkseen JOTTA SAISI VALEHDELLA poliittisesta väkivallasta oikeiston puolelta kun kyseessä oli vain homo pauli ja homo vassari jotka riiteli rahasta.

• Anonyymi

Oikiaa meininkiä Ameriikassa. Rötöspoliitikot jos ei muuten lähde niin sitten ne ajetaan.
      Venäjällä myös hatunnosto miliisille. Siellä ei elokapinat istu moskovan katua tukkimassa tai tullaan ajamaan panssarivaunulla yli. Oikea meininki.
      Saatana hipit juhlii suomessa ja pilkkaa poliisia, ja hallitus sen kun nostaa lapsilisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1500
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      172
      717
    3. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      71
      707
    4. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      25
      582
    5. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      529
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      513
    7. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      52
      499
    8. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      35
      455
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      20
      437
    Aihe