Vaimolle vierasta

Anonyymi-ap

Olin työtapaturmassa putosin 12m rappukuiluun tilapäiskaiteen päälle.
Kaide lankut meni poikki keuhko puhkesi kylkiluita meni poikki 4kpl kasvot oli kolmessa osassa mutta painauma oli niin pieni ettei tarvinnut leikata.
Olin teholla 3 viikkoa ja kävin kuntoutuķsessa yli 7kk.
Oltiin vaimon kanssa kotona yhtenä lauantainaja vaimo otti alkon tuotteita.
Terästin salaa vaimon juomia.
Ehdotin vaimolle toista miestä rakastajaksi mutta hän kieltäytyi.
Terästin yhä hänen juomia.
Soitin kaverille ja kerroin että hänen pitää iskeä vaimoni ja panna häntä mutta ei saa sanoa meidän suunnitelmasta mitään.
Kaveri tuli ja otti alkoa vaimoni kanssa ja tanssitti häntä ja kädet kävivät vaimoni puseron alla sekä hameen alla.
Myöhemmin kaverin käydessä veskissä vaimoni kysyi olenko vielä sitä mieltä että hän saa olla toisen miehen kanssa.
Sanoin et tottakai olen samaa mieltä vielä.
Vaimoni lähti ja myöhemmin näin että oli vaihtanut vaatteita.
Kaveri oli kysyvän oloinen tullessaan takaisin sanoin vaimoni tulevan kohta.
Vaimoni oli laittanut läpinäkyvän erittäin lyhyen yöpuvun rinnat näkyi läpi ja näkyi ettei vaimolla ollut pikkareitakaan.
Vaimo istui sohvalle kaverin viereen sohvalle.
Vaimo istui sohvalle kaverin viereen sohvalle.
Kaveri alkoi silittelemään vaimoani ja imi rintoja käden mennessä jalkoväliin siirtyen nuolemaan pillua.
Kaveri pani vaimoani olohuoneessa vaimon nojatessa sohvaa vasten.
Pyysin heitä siirtymään makkaran että itse nukun sohvalla.
Makuuhuoneessa pantiin melko usein yön aikana ja aamulla jatkoivat äänistä päätellen.
Kaveri lähti vasta maanantai aamuna suoraan töihin.
Vaimoni oli onnellinen kunnolla nussittu nainen.
Kaverista tuli vaimoni vakituinen panokaveri ja pani vaimoani koko toipumiseni ajan.
Kun tervehdyin niin olemme sen jälkeen oltu kolmistaan kimpassa vaimoa panemassa.

6

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno homma

    • Anonyymi

      Tarkoitin että hieno homma että selvisit hengissä ja toivuit nainti kuntoon

    • Anonyymi

      Tää tarina kuulostaa jopa mahdolliselta eikä perus peräkammarin runkku speden fantasialta

      • Anonyymi

        Spede on kehittynyt


    • Anonyymi

      Oli upeasti ajateltu vaimoa kun suotiin vaimolle seksiä muutenkin raskaana aikana.
      Vaimo on ollut huolissaan miehensä voinnista ja olla ilman seksiä. Kunnioitan miestä.

    • Anonyymi

      Keksi parempi satu senkin runkkari

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe