Tiedoksi sinulle mies

Anonyymi-ap

Olet ajatuksissa öin ja päivin - luotan että sydämet löytää vielä toistensa luo. Minulla on aikaa odottaa❤💋🧡

5

651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se mies niin ihana on nainen sinulle

• Anonyymi

Kuka mies? 😍

• Anonyymi

Irti nyt

• Anonyymi

Toivottavasti tienne kohtaa.

• Anonyymi

Samoin tunnen itsekin häntä (n) kohtaan.

Odotan vielä aikaa perempaa. Vaikka tunnemmekin jo toisemme läpikotaisin, niin aina olen ajatellut, että meillä olisi vielä paljon toisillemme annettavaa niin arjessa kuin rakkaudessakin.

Olen ajatellut, että hänkin tuntee samoin, vaikka ei ehkä halua sitä myöntääkään. On tapahtunut paljon asioita sen jälkeen kun viimeksi tavattiin. Nyt kun olen häntä vajaa vuoden aikana sivusta "katsellut" niin vaikuttaa, että hän kamppailee mielessään kokemuksiensa ja tuntemuksiensa kanssa päivin ja öin. Välillä valvoen ja miettien. Hän on silti vahva ihminen, selviytyjä, mutta kun katsoo hänen kasvojaan, niin huomaa, että niistä heijastuu surullisuutta ja kaipuuta. Työkavereilleen ja ystävilleen hän haluaa näyttää reippaalla ja iloiselta, mutta he eivät kuitenkaan tiedä mitä hän oikeasti tuntee ja ajattelee. He eivät olekaan päässeet tutustumaan hänen sisinpäänsä samalla tavalla kuin minä olen päässyt. On asioita, jotka eivät voi lähteä pois mielestä.

Hän on todella ihana ja hyvä ihminen ja niin olen minäkin, vaikka sitä ei aina uskoisi. Kaikki teemme joskus virheitä. Virheistä kuitenkin oppii ja niitä ei tarvitse enää uudestaan kokea.

Minulla on myös aikaa odottaa, että sydämemme sykkisivät vielä toisillemme niin, että hänestä ja minusta tulisi vielä me, jotka arvostavat ja kunnioittavat toisiansa sellaisina kuin olemme, keskeneräisinä, mutta toisistamme oppivina ja energiaa ammentavina.

Ihanaa talviaikaa hänelle pienen pakkasen siivittämänä.❄️☀️

Odotus vielä palkitaan.

m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe