Kannattaako acceleration boostin tilaaminen 1890e apistä? Onko joku tilannut

Anonyymi-ap

Kiihtyvyys paranisi noin 10-15% riippuen onko Y vai 3 malli. Meillä on kummatkin pihassa. Ihan hyvin kiihtyy vakionakin eli 5,0 ja 4,4 sek paperilla mutta 0,5sek pois tuosta tekee jo paljon. 1800e on sinänsä paljon rahaa mutta sinänsä ei. Oletteko tilanneet? Pakettia on ainakin kehuttu paljon ja jokaisessa videossa sanotaan että on koko rahan arvoinen. Jopa model y long range kihtyi videolla nopeammin kuin lambon huracan tällä paketilla.

25

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä huomaa ettei täällä ole todellisia Teslan omistajia😂pelkkiä köyhiä läskejä vinkumassa kun jollain on vähän massii päällä.

    • Anonyymi

      Missä tarvitaan edes tuollaista peruskunnon kiihtyvyyttä. Ei tule mieleen muuta tarvetta kuin että ehtii vaihtamaan kaistaa ennen seuraavaa punaista liikennevaloa jonkun tehokkaan auton eteen.

      • Anonyymi

        Sitä nimenomaan tarvitaan joka päivä


    • Anonyymi

      Toki kannattaa, tuo 5 sek on niin huono aika, ettei edes dieseleille pärjää.

      • Anonyymi

        Model y varttimaili aika on aika kova…ainoa miksi ei mene 0-100 4,7sekuntia nopeammin kuten testissä meni on se että vakiona tuo teho alkaa tulemaan vasta siinä 40kmh ulos kunnolla. Todellisuudess sähköauton 0-100 aika on aina parempi kuin dieselillä jolla alle 5 sekunnin on vaikea lähteä kun jo reagointi niissä on niin kankeaa että ei ole helppo lähteä. Model y LR vapautetaan tuolla 1800 rahoitteista jolloin auto puhkuu 480hv voimalla sellaista kyytiä että lambot jää 0-100 ja puhutaan 70 tuhannen tila autosta😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Model y varttimaili aika on aika kova…ainoa miksi ei mene 0-100 4,7sekuntia nopeammin kuten testissä meni on se että vakiona tuo teho alkaa tulemaan vasta siinä 40kmh ulos kunnolla. Todellisuudess sähköauton 0-100 aika on aina parempi kuin dieselillä jolla alle 5 sekunnin on vaikea lähteä kun jo reagointi niissä on niin kankeaa että ei ole helppo lähteä. Model y LR vapautetaan tuolla 1800 rahoitteista jolloin auto puhkuu 480hv voimalla sellaista kyytiä että lambot jää 0-100 ja puhutaan 70 tuhannen tila autosta😂

        Noh,oma softattu diesel launch controlia käyttäen meni 4.6 sek, se siitä kankeasta reagoinnista😆

        Toki varttimaili on aika vaatimaton 12.7 sek, vaatisi mekaanisia muutoksia kun ilmamäärä ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh,oma softattu diesel launch controlia käyttäen meni 4.6 sek, se siitä kankeasta reagoinnista😆

        Toki varttimaili on aika vaatimaton 12.7 sek, vaatisi mekaanisia muutoksia kun ilmamäärä ei riitä.

        Käytätkö tuota launch controlia normaalissa liikenteessä... niinpä. Teslassa aina kun survaiset pedaalin lattiaan tapahtuu maksimit .. eikä sudi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö tuota launch controlia normaalissa liikenteessä... niinpä. Teslassa aina kun survaiset pedaalin lattiaan tapahtuu maksimit .. eikä sudi.

        Launch control ei taida tehdä muuta kuin säätää kierrokset haluttuun kaasu pohjassa?
        Ihan saman voi sinänsä tehdä ilman sitäkin.

        No eikai nyt nelivedot sudi noin vaatimattomilla tehoilla, oli sitten sähkis tai diesel....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Launch control ei taida tehdä muuta kuin säätää kierrokset haluttuun kaasu pohjassa?
        Ihan saman voi sinänsä tehdä ilman sitäkin.

        No eikai nyt nelivedot sudi noin vaatimattomilla tehoilla, oli sitten sähkis tai diesel....

        Siinä se iso ero tulee että tesla lähtee suoraan ja heti kun tarvitsee ilman suunniteltua lähtöä. Minulla ollut amg mersuja parikin joissa lauch control…se ei oikein ole nopea käyttää ja vaatii oikean moottorin lämpötilan jne. Sähköautossa voima on heti läsnä. 4,6sekuntis 0-100 lanch controllilla ei ole kummoinen suoritus kun moni tesla menee todellisuudessa paljon sen alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se iso ero tulee että tesla lähtee suoraan ja heti kun tarvitsee ilman suunniteltua lähtöä. Minulla ollut amg mersuja parikin joissa lauch control…se ei oikein ole nopea käyttää ja vaatii oikean moottorin lämpötilan jne. Sähköautossa voima on heti läsnä. 4,6sekuntis 0-100 lanch controllilla ei ole kummoinen suoritus kun moni tesla menee todellisuudessa paljon sen alle.

        Muuten aikanaan kun mulla oli A45amg joka meni juuri 4,6sek sataseem sillä 381hv koneella. Eli mulla oli facelift. Olin ylpeänä valoissa espoossa ja viereen tuli model 3 dual motor. Eli ei ollu performance.

        Ne jotka tietää tietää tämän miten lauch siinä toimii. Eli käytännössä race mode päälle eli luistonesto esim pois. Sitten vedetään rarin kummadtakin lavasta joista vaihdetaan vaihteita jolloin lauch aktivoituu. Sitten kaasu pohjaan sekä jarru. Kierrokset tapissa ja lähdettiin täysiä. Jäin teslalle kuin tikku paskaan vaikka 0-100 arvot lähes identtiset ja kummatkin nelikkoja. Sevaa vaihtuiko mersu sen jälkeen? Vaihtui. Ei kylläkään tehokkaampaan sillä tajusin ettei bensalla päästä ikinä siihen mitä sähkö on. Myöhemmin kyllä vaihdoin teslaan kun oli mahdollista ladata kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh,oma softattu diesel launch controlia käyttäen meni 4.6 sek, se siitä kankeasta reagoinnista😆

        Toki varttimaili on aika vaatimaton 12.7 sek, vaatisi mekaanisia muutoksia kun ilmamäärä ei riitä.

        Softattu diesel😂😂😂ootko joku amis. Varmaan kiva ajella pommilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten aikanaan kun mulla oli A45amg joka meni juuri 4,6sek sataseem sillä 381hv koneella. Eli mulla oli facelift. Olin ylpeänä valoissa espoossa ja viereen tuli model 3 dual motor. Eli ei ollu performance.

        Ne jotka tietää tietää tämän miten lauch siinä toimii. Eli käytännössä race mode päälle eli luistonesto esim pois. Sitten vedetään rarin kummadtakin lavasta joista vaihdetaan vaihteita jolloin lauch aktivoituu. Sitten kaasu pohjaan sekä jarru. Kierrokset tapissa ja lähdettiin täysiä. Jäin teslalle kuin tikku paskaan vaikka 0-100 arvot lähes identtiset ja kummatkin nelikkoja. Sevaa vaihtuiko mersu sen jälkeen? Vaihtui. Ei kylläkään tehokkaampaan sillä tajusin ettei bensalla päästä ikinä siihen mitä sähkö on. Myöhemmin kyllä vaihdoin teslaan kun oli mahdollista ladata kotona.

        Saahan täällä satuja kertoa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se iso ero tulee että tesla lähtee suoraan ja heti kun tarvitsee ilman suunniteltua lähtöä. Minulla ollut amg mersuja parikin joissa lauch control…se ei oikein ole nopea käyttää ja vaatii oikean moottorin lämpötilan jne. Sähköautossa voima on heti läsnä. 4,6sekuntis 0-100 lanch controllilla ei ole kummoinen suoritus kun moni tesla menee todellisuudessa paljon sen alle.

        Mä väitän että ainakin 90% tesloista suomessa menee hitaammin kuin 4.6sek.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten aikanaan kun mulla oli A45amg joka meni juuri 4,6sek sataseem sillä 381hv koneella. Eli mulla oli facelift. Olin ylpeänä valoissa espoossa ja viereen tuli model 3 dual motor. Eli ei ollu performance.

        Ne jotka tietää tietää tämän miten lauch siinä toimii. Eli käytännössä race mode päälle eli luistonesto esim pois. Sitten vedetään rarin kummadtakin lavasta joista vaihdetaan vaihteita jolloin lauch aktivoituu. Sitten kaasu pohjaan sekä jarru. Kierrokset tapissa ja lähdettiin täysiä. Jäin teslalle kuin tikku paskaan vaikka 0-100 arvot lähes identtiset ja kummatkin nelikkoja. Sevaa vaihtuiko mersu sen jälkeen? Vaihtui. Ei kylläkään tehokkaampaan sillä tajusin ettei bensalla päästä ikinä siihen mitä sähkö on. Myöhemmin kyllä vaihdoin teslaan kun oli mahdollista ladata kotona.

        No on kyllä urpouden huippu jossain liikennevaloissa kiihdytellä kilpaa....?
        Eikö niitä auton tehoja voi kokeilla ihan radalla, vai eikö patteriautolla riitä range sinne saakka?
        Saattaisit jopa huomata että niitä nopeita autoja on paljon.

        Tai ymmärrän vielä jos tyhjällä tiellä itse nauttii kiihtyvyydestä, mutta ihan teinien hommia tuollaiset valoissa uhoamiset
        .huhhuh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan täällä satuja kertoa😁

        Köyhää taas siellä itketyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä urpouden huippu jossain liikennevaloissa kiihdytellä kilpaa....?
        Eikö niitä auton tehoja voi kokeilla ihan radalla, vai eikö patteriautolla riitä range sinne saakka?
        Saattaisit jopa huomata että niitä nopeita autoja on paljon.

        Tai ymmärrän vielä jos tyhjällä tiellä itse nauttii kiihtyvyydestä, mutta ihan teinien hommia tuollaiset valoissa uhoamiset
        .huhhuh...

        Se on kivaa kiihdytellä ja näyttää toiselle olevansa paras ja vahvin. Sinä olet nolo ja varmaan aika köyhäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kivaa kiihdytellä ja näyttää toiselle olevansa paras ja vahvin. Sinä olet nolo ja varmaan aika köyhäkin

        No eihän tällä palstalla muita olekaan kuin köyhiä, varakkailla lienee parempaakin ajankulua ja huvituksia.
        Mielikö paranee kun liikennevaloissa jättää jonkun 1.4 golfin?
        Ja stripille et uskalla, kun on liikaa nopeita autoja siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tällä palstalla muita olekaan kuin köyhiä, varakkailla lienee parempaakin ajankulua ja huvituksia.
        Mielikö paranee kun liikennevaloissa jättää jonkun 1.4 golfin?
        Ja stripille et uskalla, kun on liikaa nopeita autoja siellä?

        Eikö ole jönnä että kun ihmisellä on paljon rahaa hän ostaa usein nopean auton? Niin se vain menee. Auton kiihtyvyys tuo helppoutta liikenteeseen kun voit turvallisedti valita paikan jonossa ja ohittaa hitaammat. Prätkällä tämä on vielä helpompaa monella tapaa ja yksi pyörällä ajon hauskuuksista, se vaan tahtoo olla hieman vaarallista.

        Liikenteeseen riittää hyvin semmoinen 4-5sekuntia kiihtyvä auto. Sillä ajo on helppoa ja mukavaa eikä kaasua juuri tarvitse pohjaan painaa kun menoa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole jönnä että kun ihmisellä on paljon rahaa hän ostaa usein nopean auton? Niin se vain menee. Auton kiihtyvyys tuo helppoutta liikenteeseen kun voit turvallisedti valita paikan jonossa ja ohittaa hitaammat. Prätkällä tämä on vielä helpompaa monella tapaa ja yksi pyörällä ajon hauskuuksista, se vaan tahtoo olla hieman vaarallista.

        Liikenteeseen riittää hyvin semmoinen 4-5sekuntia kiihtyvä auto. Sillä ajo on helppoa ja mukavaa eikä kaasua juuri tarvitse pohjaan painaa kun menoa riittää.

        No mulla on prätkä, kelkka, ja alle 4sek 0-100 kiihtyvä harrasteauto.
        En silti ole niin pöljä, että liikennevaloissa haastan kaikki kisaamaan😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on prätkä, kelkka, ja alle 4sek 0-100 kiihtyvä harrasteauto.
        En silti ole niin pöljä, että liikennevaloissa haastan kaikki kisaamaan😅

        Nyt talvella aika helppo tuolla valoissa kiihdytelläkkin prätkällä..kelkalla ja vaikka takavetoisella corvetella…näillä kolmella laitteella ei tee suomen talven liikennevaloissa yhtään mitään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt talvella aika helppo tuolla valoissa kiihdytelläkkin prätkällä..kelkalla ja vaikka takavetoisella corvetella…näillä kolmella laitteella ei tee suomen talven liikennevaloissa yhtään mitään…

        Menikö ihon alle?
        🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt talvella aika helppo tuolla valoissa kiihdytelläkkin prätkällä..kelkalla ja vaikka takavetoisella corvetella…näillä kolmella laitteella ei tee suomen talven liikennevaloissa yhtään mitään…

        Onneksi tuo harrasteauto on nelikko😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä urpouden huippu jossain liikennevaloissa kiihdytellä kilpaa....?
        Eikö niitä auton tehoja voi kokeilla ihan radalla, vai eikö patteriautolla riitä range sinne saakka?
        Saattaisit jopa huomata että niitä nopeita autoja on paljon.

        Tai ymmärrän vielä jos tyhjällä tiellä itse nauttii kiihtyvyydestä, mutta ihan teinien hommia tuollaiset valoissa uhoamiset
        .huhhuh...

        Valoissa voi kyykyttää Skodan.
        Skoda poikaa harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on prätkä, kelkka, ja alle 4sek 0-100 kiihtyvä harrasteauto.
        En silti ole niin pöljä, että liikennevaloissa haastan kaikki kisaamaan😅

        Koska jäät tulemaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe