Majakkarannan vainoava pariskunta.

Anonyymi-ap

Voiko avioliitto ja elämä olla (italiaanon kanssa niin tyhjää). että aletaan harrastus puolison kanssa yhdessä vainoamaan yhtä ihmistä
että saa elämään sisältöä. Kaikenlaista pyörien kuljettamista sopivasti tien varteen otetavaksi. tiedossa on myös että tämä pariskunta tulee yölläkin porraskäytäviin ja pyöräsuojiin touhuamaan pyöräsuojaan ja seuraavat ihmisen kävelymatkoja ja syöksyvät kauppoihin valehtelemaan sekopäisiä juttuja .. lähtiessään poprraskäytävästä heittivät kananmunia (raakoja) seinille ,ottelemaan valokuvia kaupungilla nämä kaikki on on huomattu ja olen myös ottanut niitä valokuvia itse heistä todisteeksi ja myös ne pitemmät vainoamismatkoat jopa satoje kilsojen päähän. puhutaanko nimistä vai mennääkö poliisilaitokselle puhumaan asiaat selväksi niin loppuu tuo seuraamisvarjostus tiedän teidän nimet kyllä että siitä vaan aloitetaan mulla ei salattavaa mutta kun olen huomannut Porukassa ts väkeä niin sekään estä minua jätetään nyt nimet vielä pois mutta voin kerto koko tarinankin 6-8 vuodrn ajalta ninii voivatpa huomata muutkin tämä psykopaattisen pariskunnan kaikki touhut ei tarvitse keksiä faktaa löytyy ja todistajatkin kun haastetaan vastaamaa, MULLA on VAIN OMIA PYÖRIÄ ja MATTOJA YM tervetuloa tarkistamaan. nämä ym. on kirjattu ja kuvattukin todisteisiin tervetuloa,

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkäpä string-malliset pöksyt eivät tunnu mielestäsi mukavilta, tai haluat pelata varman päälle mahdollisten tulehdusten ehkäisemiseksi. Alushousujen käyttämättä jättäminen leggingsien alla on silloin yksi vaihtoehto.

      Trikoot eivät uppoudu pakaroiden väliin stringien takaosan lailla, jolloin bakteereillakaan ei ole samanlaisia kulkumahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      tämä ämmä tosiaan tuo alkkareitaankin vai onkohon omia kun näyttää niiltä pikkareilta ja ulkonäöstään päätellen luulisi käyttävän vaaleanpunaisia fanellihousuja mutta esille ne pitää ripustaa oli mitä oli , muutakin outoja juttuja tekee kuulemma voi joutua oikeuteen hyväksikäytöstä ym. mutta katsotaan kuinka hutsun käy.

    • Anonyymi
      UUSI

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17616200hu

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe